Goedemorgen! Ik zit hier met mijn eigenwijze dreumes op schoot al jullie verhalen te lezen... wat herkenbaar allemaal! Het is dus duidelijk een fase waar ze in zitten. Hier ook vooral alles pakken wat niet mag (meneer komt nu met een blok hout aanzetten), veel met boekjes aankomen (steeds dezelfde idd Chantal, word ik ook gek van hahaha, ik ruil ze nu regelmatig om), met alles willen helpen bijv. met boodschappen uitpakken, was in de machine doen etc. Ik vind het wel een leuke en leergierige fase. Verder is mijn man ziek thuis en hebben we Youp (kat) laten castreren gisteren dus ik ben druk met iedereen hier... Vanmiddag verjaardag, dat is wel weer gezellig!
Juud, op maandag en dinsdag werk ik van 8.45 uur tot 16.15 uur. Gisteren mocht ik om 14.45 uur al naar huis en nu om 10.00 uur. Dadelijk alvast boodschappen doen en daarna nog "studeren" voor 'n toets morgen.
@puck pff dat is en drukke dag. zo met alles er om heen @sjorjs maar krijg je dan wel uitbetaald?? @chantal lief is dat he. Zal ik ook dan wat liefs vertelen. Silver geeft schouder klopjes zo cute Hallllllooooo echoooo waar is iederenn
Ben er wel, maar druk aan het werk!! Ga zo op de gang zitten. Eten met de hele afdeling loempia's deze middag. Traktatie van aantal collega's, gezellig dus.LATERS
Zo, mijn bezoek weer uitgezwaaid. Mijn nichtje kwam de familiewieg halen, ze is nu 28 weken zwanger. Gezellig even over baby's enzo gebept. Ik zal nu zo de kindjes een broodje geven en dan vanmiddag weer leren.... Oh ja Juud, ze weten niet wat het wordt!
Goedemorgeeeeennnn, neej goedemiddag, proest! Ff naar CWI geweest en dan nog ff lekker tussenuit in dorp, i love villa hap, die veel leuke kleren in uitverkoop, heb voor Myrna spijkerjurkje en voor Jeslyn leuke bruine met zalmroze en legging gekocht, blij toe en dan nog ff bij Benetton in VD kijken, ja hoor weer voor Myrna topje (moest ff met glitters ivm demodag met dansen op 13 februari) en voor Jeslyn leuke roze met witte stippen blouse, blij toe! En dan nog bij H&M harembroek voor Myrna ook voor dansen en leuke laarsjes voor 15 euro voor Myrna gekocht, nou ben ik klaar mee, haha! En niks voor mij? Ahum! Wie me vroeg hoe met me gaat, nou gaat veel beter en ik moet meer leuke dingen doen en ben met bus gegaan naar dorp en CWI, fiets doet niet door bevriezen! Nou ja! En is me wel gelukt en ging wel beetje trillen, maar hoera een compliment voor mij! Haha!
Lique, nou ga ik wel kijken bij Gamma of zo! Myrna wil meer zilver met roze en wit in dr kamer. Ik zal niet schrikken, voor prijs, haha! Goed dat je hebt gezegd
sjudith. ik hoef die bon niet meer. kreeg henm net zelf ook binnen. dus maak iemand anders maar gelukkig!
Ik had net brood uit de vriezer gehaald voor de kinderen en op het aanrecht gelegd om te ontdooien. Wil ik het net gaan smeren, ligt 1 stuk aangevreten op de vloer en het andere stuk is weg.... Yara, de rover.... Ze heeft me toch een honger nadat ze gesteriliseerd is.... Kon ik dus nog een keer. Sil boos, want die wilde eten....
Setteke, dat probleem met een broodrover hebben wij hier ook (en die is nog niet geholpen). Linka, goed zo dat je op pad bent geweest. Binna, krijg niks doorbetaald of het zou van m'n vakantie uren af moeten. Ik was direct vanaf het station naar de wibra geweest en had daar 10 onderbroeken uitgezocht. Kom ik bij de kassa, slaat ze er 11 aan. Ik vroeg al zijn het er 11? Ja want zei had ze geteld. Kom ik thuis, tel ze nog 'n keer voordat ik ze uit ga wassen en jawel hoor, 10 stuks. Dus ik weer terug. Gelukkig (voor haar dan, want ik was echt pissig) geloofde ze me en kreeg ik geld terug.
Zo ik ben er ook even. Vanmorgen een evaluatie gesprek gehad van het gastouderburo. We waren best snel klaar, zijn namelijk heel tevreden over de gastouders. Laureen ligt op bed, Joëlle ligt op de bank (voelt zich niet lekker) en Dionne eet vandaag tussen schooltijd een broodje bij onze gastouders omdat ik hier een monteur voor onze vaatwasser had. Helaas is onze vaatwasser niet te reparen, ja voor minimaal 250,- nou dan koop ik wel een andere. Was ook aan te raden volgens de monteur. Vanavond op viste, mijn broertje is 22 jaar geworden!!!! (ja hij blijft mijn broertje ook al is hij bijna 2 meter haha).
Wat een leeftijdverschil Miranda!!!! Jaja mijn zus 36 en me broertje 18 en is ook bijna 2 meter, hahahaha!!!