Jaa ik heb al bijna 30,000 euro gewonnen met 1 tegen 100 (op de DS). haha Ik heb nog maar 30 tegenstanders.
hallo allemaal, @ Tesske, jeetje wat balen zeg van je werk. Ik hoop dat je als je wat rustiger bent een goed gesprek kunt hebben want ik kan me heel goed voorstellen dat 40 uur achter elkaar veel te veel is. @ Jenny, wauw wat een mooi kindje op de echo, supergaaf. Veel succes bij de presentatie, jij liever dan ik want het lijkt mij echt vreselijk Ik wil ook graag komen op de meeting, hoeveel komen er ondertussen en word het niet een beetje veel thuis? @ Duster en Schatje, gefeliciteerd met jullie 37 weken, ben heel benieuwd wanneer jullie gaan bevallen en vooral hoe jullie dfe bevalling ervaren en eigenlijk ben ik nog nieuwsgieriger naar de namen. Roos ligt al vanaf half 12 te slapen dus ik denk dat ik haar even wakker ga maken om wat te drinken en misschien even op de bank te zitten. Gelukkig gaat het prima met Suze, ik heb net de kleertjes maat 56 opgeruimd en maat 68 tevoorschijn gehaald. Leuk hoor, zitten weer allemaal leuke dingen bij die ik al was vergeten
hay nou ik heb de presentatie overleeft en iedereen was super enthausiast, dus heb het blijkbaar goed gedaan. ben helemaal blij haha ja 20 februari meeting bij mij op mijn lijstje thuis staan 6 meiden met aanhang, maar ja er valt er altijd wel eentje af (mocht het ophet laatste moment niet gaan, niet erg hoor het is vrijblijvend en zeker geen moetje) maar petra je bent welkom hoor, gezellig een beetje dolle boel is wel leuk, maar laat oma en opa maar thuis en ik wil ook wel een keer meeten wat verder weg hoor, geen probleem
Voor de meiden met kindjes met mt 80 mischien zit er wat tussen of voor de mensen die geintreseerd in litle people zijn Marktplaats.nl > Hema bloemen jurk - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 moet je even voor meer klikken bij bekijke alle advertenties
Zo, dat zenuwstelsel en het hormoonstelsel gaan wel een uitdaging worden vrijdag.... Pfoeh wat een stof en wat een termen.... @ Shireen, goed zo meid! @ Miranda, haha, kleine diva!
@setteke ze speelt er erg weinig mee. en had een hoop. dus wat uitgezocht en dat doe ik weg hou nog wel wat
********** BUDDYNIEUWS ********** Schatje is vandaag bij de VK geweest en die heeft haar gestript. Dus nu is het afwachten.......... ********** EINDE BUDDYNIEUWS **********