Sjudith: ja heb de presentatie overleeft haha ik moest toch een keer, nu is hij achter de rug en weet ik wat ik kan in het engels dus ben tevreden Miranda: gezellie, ja heb geen kasteel haha
Matthijs gaat vanavond voor het eerst in zijn nieuwe grote bed slapen (dat hopen we tenminste )!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi meiden nou zoals jullie al hebben gelezen hebben ze me gestript bij de vk.. nu is het afwachten of het wat doet.. zo niet moet ik morgen weer bellen.. kusjes
@ Miranda, schattig he! Tess doet dat ook sinds een week of 6. Moet eerlijk zeggen dat ik het nu soms ook een beetje irritant begin te vinden Wat een leuke foto van de Diva @ Jenny, mooie echo hoor! en wat fijn dat de presentatie goed ging. @ Miepie, jee als je er niet in hoeft te veranderen waarom zegt benoemt hij het dan.. sukkel @ Duster, wat fijn dat meisje nog netjes naar beneden ligt!! Hebben ze nog een schattig gemaakt van de kans dat ze toch weer gaat draaien of is dat niet mogelijk? ( die schatting maken dan he) Ben benieuwd hoe Mathijs slaapt in zijn nieuwe grote bed! @ Petra, leuk he als die kleintjes een maatje groter gaan. Koop je voor Suze wel eens nieuwe dingen of draagt ze alles van Roos? Beterschap voor Roos nog. @ Schatje, spannend hoor! ik hoop voor je dat het nu snel zal beginnen. Als het niet beginnen wanneer moet je dan weer komen om nogmaals te strippen? o ik lees net dat je dan morgen weer moet bellen. @ Setteke, ach dan een keer een iets minder goed cijfer toch?
Oh ja Tess en ik liepen vanmorgen in de stad een filmploeg tegen het lijf Tess was zwaar in tranen omdat ze koude handen had en die man vroeg wat we toch in de stad deden met dit weer en of we het wel leuk vonden. Haha euuhh wat denk je zelf als ze zo huilt? Dus toen nog even de microfoon onder een schreeuwende Tess gedrukt en maar snel verder gelopen
@tesske: zielig hè die kou is niet te harden, ben blij dat ik alles met de auto kan doen haha @sjudith: slaapt Giulia met al die spullen in bed? ik wil mylan ook in zijn nieuwe kamer in een gewoon bed laten slapen maar of dat gelijk goed gaat ....
@ Juud, aah wat schattig dat ze zo blij is met haar dolla dekbed! @ Jenny, behalve shoppen doe ik ook alles met de auto hoor
@ tess, waar wordt dat uitgezonden @ jenny, ze slaapt met al die zooi Nou nog 1 ding Ze vindt ons telefoonmuziekje zo leuk YouTube - mutsie danst 2
sjudith: haha ik wilde al zeggen: met al die zooi, maar dacht ik doe is netjes haha heb zijn junior matras al besteld voor zijn bedstede, was vandaag aan de deur gekomen maar ja niet thuis natuurlijk
Leuke foto's. Duster, hopelijk gaat het goed met het nieuwe bed. Schatje, ik duim voor je dat het strippen iets gedaan heeft (dacht eigenlijk dat dat alleen nut had als je nog geen ontsluiting had, had ze niet gewoon je vliezen kunnen breken?). Jenny, super dat de presentatie goed is gegaan. FF, met jouw meisjes alles ook nog goed?
Dat zou jij wel willen weten he @ Jenny, shop jij veel online? Ik eigenlijk nooit... ik wil graag kunnen zien of het wel smal genoeg is voor Tess en dat lukt niet als je online shopt.