Sjonge, moest jullie wel even opzoeken hoor!! En wat lees ik gelijk op de 1e pagina: Schatje toch al weer echt bezig!! ongelooflijk zeg dat ze nu dan hun tweede kindje in armen krijgen!! heerlijk!!
Nou, heb ik zomaar weekend! Zou anders morgen nog aan het werk moeten, maar mijn schoonmoeder is ziek, dus kan ze niet oppassen. Vriendin van me waar ik heen zou gaan belde net dat haar dochtertje ziek is, dus daar ga ik nu niet heen, en zij is altijd mijn back-up voor oppassen, maar dat kan nu ook niet. Heb net ff mijn teamleider gebeld, en ben ik nu vrij morgen! Dus heb ik onverwachts wat eerder weekend! Jiej! Ook wel lekker! Tuurlijk niet leuk dat er zieken zijn, maar je moet overal het positieve uit zien te halen toch? --- Zal zo Jamie zijn tasje voor de PSZ klaarmaken, Britt haar toet ff poetsen, zit allemaal boter op, haha, en dan Jamie naar de PSZ, dan Britt op bed (die is al beneden vanaf 8u...) en ff ikke-tijd! Xx
Spannend Schatje, ik baal met je mee.... Het kan dus nog wel even gaan duren!! Hoop echt dat het gauw doorzet... O ja, ik heb juist vannacht nog gedroomd over een bevalling: hij ging super goed en na de bevalling ving ik de visite alweer op en ging alles goed. Alleen de placenta kwam er niet uit dus dat moesten we even in de gaten houden... en toen werd ik wakker. O ja, het kindje was een jochie en leek sprekend op mijn neefje en zelfs de naam die ik het kindje gaf klopte met de jongensnaam die we voor Hanne in gedachten hadden!! Sjudith, jullie zagen er gister echt gelukkig uit!! Hoe is het nu met jullie? Nog lekker aan het nagenieten!? Is gister alles gegaan zoals jullie wilden? Uhm... nog meer te melden?? Ja, mijn scriptie is ingeleverd voor het laatste commentaar van de begeleider en daarna kan het ingeleverd worden!! nog reageren op iemand? Ik weet het niet meer... lastig hoor! Haartjes knippen: tja, hier is het ook nog niet echt veel. staartjes kunnen nu net. ze heeft wel twee lange pieken achter haar oren, die ga ik binnenkort maar even netjes bijwerken. O ja, Hanne is snipverkouden. zo sneu, hele nare rauwe hoest, veel niesen en heel snotterig (echt geel/groen vanmorgen...) Zo naar! Ik heb gister luuf en Daro Thijmsiroop gekocht. jullie nog tips? Groetjes, Arri
Woeeeeeeiiiii schatje spannend, ik heb 2 weken 3 cm ontsluiting meegelopen dus afwachten! Kinderliedjes, heel leuk hier ok met gebaren: Kinderliedjes.nu Haar laten knippen, durf ik nog niet ivm krulletjes..... erg he! Haha!
hey dames, wat lees ik nu is schatje bezig? Spanned zeg!!!! Ben benieuwd! Ik heb nog een leuk jurkje met shirtje te koop wie o wie heeft belangstelling? malou past het niet (het jurkje is te smal voor haar) en dat shirtje hoort er echt bij (die past ze wel) Dus wie o wie? http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/186772-salty-dog-jurk-bijpassend-shirtje-maat-92-a.html
juud: jullie hebben echt een super dag gehad zo te zien! Zag al mooie fotos voorbij komen op hyves van chantal en setteke!
Helaas voor Schatje zijn de weeën afgezakt.... Kan nog wel weken duren aldus ziekenhuis, maar kan ook zomaar ineens doorzetten.....
@Schatje, nogmaals dikke knuffel!! Heeft er iemand ook een mailtje gekregen met een kortingscode om een kaart te versturen bij tnt-post? Ik ben hem kwijt, maar wil hem nu graag gebruiken.....
Tesske: De spiraal is idd verwijderd en krijg het trouwens ook niet meer terug, omdat ik veel verklevigen heb en er een grote kans is op onstekingen, alsdus mijn gyn. En van de pil word ik erg depri, dat was de reden dat ik voor een spiraal ging. Ik kan voor de mammografie 9 februari, vind het te lang, dus ga zo bellen of ik volgende week mag. Petra: Helaas kan ik het niet zo positief blijven,terwijl ik als Spec-verpleegkundige dat wel mee geef aan mij patienten Ik ben echt een iemand de de zorg van de wereld een beetje op mij draag, en weet heel goed dat het een slechte zaak is , want heb alleen mijn zelf ermee Een snoezig lieve foto van de 2 zusjes, roos die haar zusje een lieve kusje geeft! Geniet van je 2 mooie meiden!!! FF: er is nog geen foto gemaakt, deze moet nog gedaan worden!! Liqeu80: Hoe gaat het met jou meis?? Wat een schatige kindjes heb jij ook Sjudith: zo meid heb je het overleefd gisteren??????? Lauwie: heb pijn aan die borst,en de klieren naar de oksel toe zijn erg pijnlijk!!??? De GYN zegt dat een 3de zwangerschap NIET AANMOEDIGT!!en dat als ik voor een 3de zou gaan, ook rekening moet houden dat het weer een keizersnede gaat worden, maar een hele moeilijke keizersnede ivm de verklevingen die ik heb dus...tja uit ben ik er nog steeds niet!!!grrrrrrrrrrrrrr Duster: super dat de draaipoging is gelukt!! Er blijft je een hoop bespaart..pfff een KS is ook niet alles!(mijn ervaringen) Setteke: wat leuk dokters assistente! Ik zou zeggen als je geen stage plek kan vinden, kom maar bij ons in het zh, regel wel een stage plek voor je!! Miranda: dank je meid, hoe is het met jou en je meiden?? Sjorsje: Meid ook dit overleef ik wel, de tijd zal het leren meis! Ook voor jou veel sterkte met alles,jij hebt ook een hoop te verduren gehad! Heb respect voor je hoor!! Noura: waar ben je schat??? Linka: hoe is het met je en je meiden?? Is de rust een beetje gekeerd in huis?? Happy: hoe is daar meid? nog nieuws over de vriend van je schoonma?? All:weet iemand hoe het met Daisy is???????? Meiden is ga er snel vandoor, moet met ayoub naar de huisarts die is zo vreselijk aan het hoesten en erg kortademig!!! Tot laters My angel
@MyAngel, ojee iets gekregen voor Ayoub? Al een tijdje niets van Daisy gehoord, heel af en toe plaatst ze een berichtje! Dank voor compliment voor de kids!!Met mij gaat alles goed hoor, krijgt het alleen wel benauwd van jouw verhaal over dat spiraal. Heb er namelijk ook eentje.. Waren de verklevingen ws ook de reden voor de zwangerschap? Werkte het spiraal daardoor niet goed zeg maar? Hadden jullie voor dit hele gebeuren ooit over een 3e nagedacht? Kan me zo voorstellen dat het alles helemaal overhoop gooit?! Wat je borsten betreft, al zicht op een eerdere afspraak? Lastig hoor, zou mij ook bezig houden de hele dag. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat de dagen tot de afspraak ook een beetje opschieten!
was ik weer! Ben maar met tess naar de mc donalds gegaan voor kipnuggets en daarna even naar de schoenenwinkel geweest. Heb paarse laarsjes gekocht,vind ze niet zo heel mooi maar niets anders dat paste omdat ze een smal voetje met hoge wreef heeft. Wou perse laarsjes kopen dus beter paarse dan geen laarsjes. Al vind ik ze dan weer wel duur voor iets wat me niet heel enthousiast maakt haha. Mijn sjaggie bui is weer verdwenen en k ga even de televisie kast in de was zetten, we hebben een nieuwe tv en die valt niet helemaal over het stuk waar de vorige stond dus nu zie je kleurverschil en dat stoort me!
@My, ach, beterschap met Ayoub! @Linka, knuff voor jou! Fijn dat de rust in huis in elk geval terug is! Nu jij nog meis.. @Tess, hebben ook net paarse laarsjes gekocht voor Britt met roze vlindertjes. lieff! Fijn dat je sjaggie bui weg is! --- Zal madammekke ff uit bed plukken, om half 4 is Jamie vrij van de PSZ. Daarna de keuken in lasagne maken, jammie! Xx
wij eten ook lasagne en mn broer komt eten. Hij is sinds een week weer vrijgezel dus heeft de kookkunsten en de schouder van zijn zusje nodig