Succes Denice! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB HEM!!!!! Staat zo leuk bij Jeslyn, stoer en lief, heerlijk!!!! Hahahahahahahaha!!! En gamma ook geweest kleine muur gaat in Taupe/bruinachtig! Nou we gaan nu naar Damian!!!!! ja jeroen is vrij. Fijne dag! xx
@linka heb het denk gemist maar wat heb je voor Jeslyn. ik heb ne nog nieuwe schoenen gekocht voor Silver. waren in de uitverkoop 39 euro zal traks een foto maken me moeder komt nu
@ denice: hihihi, ja ik ook hoor... Soms doet Tygo dingen waar anderen dan om moeten lachen en zeggen oh wat is ie toch grappig en als je die dingen dan herleid.... dan leiden die terug naar mij, hahaha, hij kan dingen bijv ook met een lage grommende stem zeggen, maar dat komt omdat we dat samen wel veel doen en ook gewoon grommen zeg maar, als ik met hem aan het klieren ben, kijken we mekaar aan en dan binnensmond grommen voor het kietelen zeg maar... @ binna: heb een hard bruin broodje gehaald met gegrilde gehakt... Zag net info over acaibes en colon cleanser, waarmee je erg snel erg veel kilos afvalt, door verder alleen normaal en gezond te eten... Is wel erg verleidelijk hoewel ik me eigenlijk tot dat soort dingen helemaal niet wil wenden... Maar wil gewoon nog een laatste paar kilo kwijt en dat lukt maa rniet...
zou ik eerder voor obesimed gaan of die van de reclame 30 dagen huppelepup damn weet niet meer hoe het heet
@ jenny: ja maar ja, daarmee maken ze zo duidelijk reclame dat je dat bij de apotheek kan krijgen als je kampt met overgewicht... zie me dr al staan... Net geen maatje S model, uh ik zou graag obesimed willen... hahahaha!
chantal zeg je toch gewoon dat het voor iemand anders is hahahaha schatje wat spannend zeg, en ja soms dan duurd het even voor het doorzet. maar wat idioot dat een vk niet te bereiken is... je zal weeen hebben zeg.. zag nog een stoere foto voorbij komen sjorsje, leuk zo bestellen, maar gelukkig is het nu gelukt denice spannend zeg, hoop wel dat ze kunnen zien wat het word duster fijn dat het hoofdje nu naar beneden ligt hier straks de kno arts gebeld, saf heeft allemaal bloed uit zijn oor komen, en dit al 2 weken zeker. volgende week moest hij voor controle, maar nu krijgt die druppels ervoor.
zag van juud ook een leuke foto voorbij komen zeg!! hier een foto van anissa, met dr pijpekrulletjes. papa heeft ze ook en hoop dat ze ze blijft houden.
@ noura: hihihi, dat kan.... maar of ze me geloven....? Wat zielig voor Saf zeg, bah... En wat lijkt Anissa al een grote meid zeg... Als ik jullie kindjes zie denk ik vaak, wat groeien ze snel, wat een peuters en als ik mijn mannetje zie denk ik nog steeds: mijn baby, hahaha!!! Ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook?
hihi chantal dat heb ik dus ook, vind anissa zo`n baby vergeleken met de kindjes hier... haha ach en wat kan het ze bij de apotheek schelen wat jij haalt ja toch??
noura jou meisje ook al met krullen !!! ik hoop ook zo dat die van emy blijven!! ziet er zo schattig uit !!!!
ja leuk he, alle kids hadden hier krullen, maar uiteindelijk met anderhalf verdween dat. maar allemaal grove krullen, en anissa heeft ze veel kleiner. heb je een foto van emy?? vind wel leuk om te zien....
Zeg Chantal, niet doen die rommel! Dat is echt niet gezond. Als je wilt afvallen moet je even bij het voedingscentrum kijken wat je al vrouw op een dag zou moeten eten. Veel vrouwen eten te weinig en hoe gek het ook klinkt, daar groei je van. Als jij netjes de drie hoofdmaaltijden aanhoudt met de aanbevolen gezonde tussendoortjes en daarbij veel water drinkt dan zul je afvallen tot een gezond gewicht. Daarnaast meid, jij hoeft niet af te vallen! Je hebt een prachtig figuurtje! Daar zou ik jaloers op kunnen zijn als het me bezig hield! Eet gewoon gezond en dan ben je goed bezig en geef je meteen het goede voorbeeld naar Tygo toe!
noura owhjee nee helaas nu niet van de laatste maanden nog. ik heb nog altijd niet me camera leeg gehaald. moet maar eens dringend camera leeg halen.
@ set: dankjewel... Ik doe het nu ook idd met gezond (proberen te) eten en veel water... Ben nu 3,5 wkn bezig en vind het gewoon wel echt zwaar soms... Maar ja dan moet ik weer plat op het bed gaan liggen om mn broek dicht te krijgen en word ik weer vedrietig. Ik wil gewoon op het gewicht komen van voor mijn zwangerschap en das nog 3 kilo er af gewoon... Maar ja die laatste gaan altijd het moeillijkst he..
Eurodisney land: Wel leuk of niet leuk voor onze dreummesjes? Wij zouden een weekend Winterberg doen, maar aangezien ik wel weer genoeg sneeuw heb gezien voor 1 winter, heb ik hier gewoon absoluut geen zin meer in... Maar wil wel graag nog een weekendje weg en wil eigenlijk al heel lang is naar Eurodisney... Zou het leuk zijn voor Tygo?
chantal: nee das Alli wat je bedoeld, nee een andere die kan je bij de betere drogisterij vinden maar denk ook net als setteke dat het wel weg gegooit geld is, want ze zijn vaak prijzig ik zit vaak worteltjes te kauwen s'avonds hoor, anders schuif ik alles naar binnen. want ben ineens gek op toetjes, dus die gaat er ook in na het eten ben nu 6 kilo aangekomen, vind wel netjes. elke maand 1
chantal: denk het wel hoor en anders ook leuk voor je zelf smallworld vind hij denk ik fantastisch, in een boot naar allemaal zingende poppetjes kijken