ohja nog een vraagje, hebben hier meiden al die enorme drang en zin naar chocola rond de eisprong? Vorige maand had ik het ook al tezamen met wat andere ongemakken en nu weer.... Voor de andere ongemakken ga ik toch dinsdag maar weer naar de gynaecoloog...
owh mijn god nou ... krijg net een smsje van kenny dat hij misschien toch niet mee kan vanavond naar de 20 weken echo.... hij is nog altijd in maastricht met de vrachtwagen en dat duurt al eventjes in de drukte zo naar huis brengen. en vervolgens mij moet van het werk nog eens naar huis rijden.. om dan pas naar de echo te kunnen waarschijnlijk is hij dan te laat omdat het naar heerlen ook alles open gebroken is doordat de weg door het ijs en vriezen kapot is. en overnieuw geasfalteerd word. man ik baal als een stekker !!!
@ jenny: smallworld, van dat liedje, its a small world after all, bla bla bla? Is dat nieuw? Kan me ook wel voorstellen dat ie dat leuk zou vinden, hij vind muziek leuk dus
balen denice, maar ja das overmacht... chantal heb hier ook heel veel trek in chocola hoor iedere maand, en daar tussendoor ook wel had het deze week, trek trek en nog eens trek de huisarts had me een kweek afgenomen, en heb een schimmel en een bacterie, heb gister een stootkuur gekregen, 4 tabletten van iets, waar je misselijk van kan worden, nou dat heb ik geweten. en moet vanavond voor de schimmel nemen. lekker weer, ben er vatbaar voor dus laatste keer zla het niet zijn en vrijdag gaat de huisarts een bultje beneden wegsnijden.. verstopte klier ofzo... erg fijn allemaal, ik heb altijd van die genante dingen. vind het trouwens ook doodeng
@ noura: he bah, dat klinkt ook niet prettig nee... ik vind het zo vervelend altijd om er heen te gaan en dan heeft het geen duidelijke oorzaak, dus word je weer lekker met je klacht naar huis gestuurd... Dus heb al een paar keer eerder zoiets gehad van, ja moet eigenlijk terug gaan, maar.... Maar goed, nu ga ik toch maar... Bijna tijd! René gaat lekker met me mee naar Enschede om Mr. T op te halen bij oma! Blijven we daar even eten en op tijd richting huis...
QB: alle drie verkouden? Dat is ook wat beterschap ermee. @ Petra: wow roos al anderhalf jaar, kun je zelf haast niet beseffen he? Veel beterschap voor roos @ sjorsje: fijn dat alles goed was met jorja op het CB. Heb bij jullie trouwens altijd het idee dat DV echt actief meehelpt met de kinderen en de opvoeding klopt dat? Ben je nog op zoek naar ander werk? Wat een onderneming om 2 stoelen te bestellen. Hoop dat je deze wat sneller geleverd krijgt dan je wasdroger Hoe ging je examen? @ chantal: ahhh wat lief dat hij afscheid neemt van zijn kamer @ puck: beterschap voor je man. En hoe gaat het met de kat? @ setteke: wiegje weg, voelde dat niet vreemd? @ linka: wat fijn om te horen dat je zo ondernemend bent, dat doet je vast goed. Hoe gaat het nu tussen jeroen en jou? @ miranda: wat vervelend zon onverwachte uitgave, nieuwe vaatwasser kost niet niks denk ik @ miepie: toch fijn dat ze het aangeven op het werk zou je er eventueel proberen wat rekening mee te kunnen houden @ lauwie: moet eerlijk zeggen dat het opvoeden me tot nu toe erg goed af gaat. Ik denk dat het belangrijk is dat je zelfverzekerd bent in je aanpak. Dat probeer ik dus ook te doen en achteraf in rust te bedenken of ik het goed heb gedaan of als ik het de volgende keer misschien beter anders had kunnen doen. Wat leuk om te zien lijkt me dat dat otje alle poppen een poepcheck geeft haha @ carmen: jeetje dat is wel erg veel wat je dan moet werken, en dan ook nog alle dagen achter elkaar. Ik hoop dat je iets kunt regelen. Waarom heeft ze je eigenlijk zo ingepland, omdat ze een tekort heeft? Zou je die 12 uur die je tekort komt dan niet gewoon vakantieuren voor kunnen inleveren? Pffff knap hoor dat je de hele dag voor tess en het huishouden zorgt en daarna ook nog een late dienst kunt draaien! Zou ik echt niet volhouden. Denk je ook nog een beetje aan jezelf meid? @ Jenny: wow wat een mooie en duidelijk echo! Wat knap dat je de presentatie overleeft hebt en iedereen enthousiast was @ duster: mooi dat je meisje nog goed ligt! Hoe voel jij je? Heb je al wat uitgerust? Hoe ging het met matthijs in het grote bed? @ juud: geweldig dat giulia zo blij is met haar dora dekbed haha @ FF: hopelijk krijgt britt geen last van de BMR. Wat goed dat ze aangekomen is! @ tekenen: fayenna vind het helemaal geweldig om te doen en ze wordt zelfs boos als ik na een half uur krassen zetten vraag of we het maar eens gaan opruimen. Vorige week van die nijntje waskrijtjes gekocht want stiften was niet zon succes @ chantico: heb weer vol aandacht je stukje gelezen over opvoeden en grenzen. Wat kun je toch goed verwoorden wat ik denk haha @ denice: wat zou dat jammer zijn als kenny het niet zou halen. Maar probeer het daardoor niet voor jou te laten verpesten meid. Geniet ervan en vraag desnoods iemand anders mee? @ binna: volgens mij heb ik gemist waar steve naar toe gaat? Kan me voorstellen dat je er helemaal niet blij mee bent om alleen te zijn. @ noura: wat een heerlijk meisje is anissa, en wat een super mooi haar! Beterschap voor saf @ euro disney: ik denk dat ze er nog te klein voor zijn, maar: de eerste week van mei gaan we een week op vakantie naar frankrijk. We zitten dan ongeveer 45 minuten rijden van disney af, dus eigenlijk zonde om dan niet te gaan als je er zo dicht bij in de buurt bent. Wat kost dagentree eigenlijk?
Weer even snel een update van deze kant: Ik ben vandaag naar de HA geweest voor mijn oorpijn en het is toch een flinke oorontsteking, dus een AB-kuurtje. Ik heb verder nog steeds veel last van mijn rug, dus hier ga ik het weer bij laten Liefs Silvia
@shanai: dank je @chantal: ja ik bedoel dat nummer van smallworld after all ja, weet niet hoe de attractie heet, maar is niet nieuw hoor, die was er al toen ik 14 was, dus 16 jaar geleden haha mylan zou het denk ik geweldig vinden en er zijn nog veel meer attrakties voor de kleintjes, dus zeker de moeite waard sorry voor alle onnodige komma's haha maar typt lekker weg
ben weer lekker druk geweest de afgelopen dagen. eigenlijk heb ik weinig te vertellen want het gaat eigenlijk wel super hier, alleen vind ik het de laatste tijd erg jammer dat ik het zo druk heb. Wil graag wat meer tijd doorbrengen als gezinnetje en dat lukt vaak niet met alle andere dingen die gedaan moeten worden. vanmorgen een duitse vriendin aan de telefoon die dan verteld hoe geweldig het is om niet te werken en alle tijd te hebben voor dochter en man, dan ben ik toch wel stiekem jaloers eigenlijk. ze vertelde trouwens wat ze aan kindergeld kreeg, jeetje zeg. 160 euro per maand krijgt ze van duitsland en 194 per kwartaal van nederland.
@ jenny: ik ben ook ooit is geweest toen ik 14 ofzo was, maar kan me er niet heel veel meer van herinneren... heb toen geloof ik ook niet veel gezien...
???? hoezo van beide landen dan? @ shanai: ik zou ook wel iets meer tijd willen, als dat financieel mogelijk was geweest. Maar stoppen met werken vind ik dan ook weer niet geweldig. Dat zou ik ook nooit doen... 3 dgn werken had ik me wel in kunnen vinden, maar dat scheelt netto ruim 200 eurie..
@shanai: ook wel eens lekker dat het zn gangetje gaat toch @chantal: nou smallworld is blijven hangen hoor bij mij, maar er zit geloof ik een neiuw park bij, dus je moet echt 3 dagen gaan ofzo anders kom je er niet doorheen denk ik
@ chantal: ik zou ook niet willen stoppen, integendeel. Alleen ben ik niet zo heel blij met mijn rooster en werkdagen. 4 dagen werken voor 24 uur te maken, elke werkdag minimaal 1 overuur onbetaald, en elke zaterdag en feestdag werken. zie net dat de entree voor disneylandpark 50 euro pp is en voor kinderen 42 euro!!!!!! dus als we met zijn drie-tjes een dag gaan zijn we alleen als 142 euro kwijt om binnen te komen. dat kan toch niet?
o wacht ik lees nu dat kinderen onder de 2 jaar gratis zijn dus dan kost het nog 100 euro. nog veel geld. denken jullie dat het zinvol is om daar tijdens de vakantie een dagje heen te gaan? we moeten dan 45 minuten rijden en deze ook nog terug natuurlijk. maar ben dan aan het denken of fayenna dat volhoudt. ze slaapt nu nog elke middag 3 uurtjes.
@shanai ik weet dat dinsey erg duur is maar hoe duur. en steve gaat voor ze werk 4 dagen naar turekeij. (waar het regend )
@ binna: mooie laarsjes! ik ben vanmorgen met fayenna op controle geweest met haar schoentjes, is hier een standaard service om de 6 weken. De voetjes en schoentjes zagen er prima uit. en ze kon met deze schoentjes de winter nog wel volmaken. dus ik hoef geen nieuwe winterschoentjes te kopen gelukkig. want dat zou voor de prijs van die schoentjes dan wel erg duur worden. (3 paar winterschoenen a 90 euro per stuk)