@ binna: als ik aan turkije denk denk ik meteen aan shoppen haha, daar hebben ze zulke leuke kinderspullen op die markten
@ binna: leuke laarsjes! @ shanai: ja duur.... ga hier maar is naar six flags of slagharen of wat anders, kost je ook bijna 30 euri pp en euro disney is natuurlijk wel erg bijzonder.... maar ja dat zegt iemand die er heel graag heen wil
Binna, gave laarsje, waar haal je die vandaan? Want maat 22 is vreselijk moeilijk om betaalbare laarsjes te vinden vooral die van jou hou ik veel van. Ja zilveren jack van H&M!!! (hoezo schoenengek, hahaha alhoewel heeft ze genoeg hoor, zilveren gympen van Name it, puma en bruine laarsjes. ) Foto zal ik morgen maken met licht. Zie je beter! We zijn ff bij DAmian geweest, lief joh!
Hoi, zo weinig tijd de laatste dagen, pfff... Wat hebben jullie leuk geshopt Linka en Binna! @ Chantal: Vroeg ik me laatst ook al af...wil ook zo graag eens naar Disneyland. @ Denice: Spannend vanavond, ik hoop dat Kenny op tijd thuis is... @ Noura: Dat klinkt niet echt gezellig allemaal, hoop dat je er snel vanaf bent! Wat een prachtige krullen heeft Anissa! @ Schatje: Balen dat het nog geen effect heeft gehad... @ Shanai: Met mijn man gaat het iets beter en de kat heeft helemaal nergens last van gehad, die is alweer zo gek als een deur hahaha... Morgenochtend naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij weegt.i Fijne avond allemaal! (ook van Olivier, is inmiddels op mijn schoot geklommen...)
zwaai zwaai, spijt me niks bijgelezen Hard gewerkt pfffff zware dag gehad. Pittig gesprek gehad met mijn leerling die er absoluut niks van bakt En nu lekker koken en mss vanavond even online!
@linka Silver heeft nu mt 23. en die laarsjes zijn mt 24 dus die heeft wat grotere mt. is het ook wel makelijker in te vinden @shanai ja ik hoopte ook dat steve kon gaan shopen maar dat zit helaas niet in het programa. wil zo graag een paulfrank vest maar de echte zijn zo duur @juud balen dat je een rot gesprek had. ieritand he dat die leerlingen er dan niks van bakken en er geen zin in heben @duster balen meis een ooronsteking @qb hoest bij jou ziekenboog @puck hoest met pleegzorg?? @noura wat een lekker moppiee @Denice en hoe was hetttttt @schatje hoest met je @setteke hoest met jou @chantal en ben je de dag door gekomen.?? @Jenny heb je niet nog meer foto echo om te spammen ???
Shanai, het examen is binnen (net 'n 5,5). DV helpt idd met alles erg goed mee, af en toe niet op mijn manier maar hij doet het graag op zijn manier (andersom zal hij zich vast ook aan mij ergeren). Van m'n droger heb ik trouwens nog niks gehoord. Begin er aan te wennen dat ik 'n volle wasmand heb staan en dat de verwarmingen vol hangen met was. Super toch dat het bij jullie allemaal lekker loopt?
Oja laarsjes. Ik was vorige week met Lianna bij een schoenenwinkel, maar ze heeft nog steeds maat 23. Ze heeft dus nog even geen nieuwe nodig. Scheelt dus nog even een hoop geld.
Binna, vanaf maat 24 zijn er meer leuke laarsjes, lastig he! Nou moet ik maar gewoon laten staan en volgende jaar weer, haha!
Sjorsje, ik ken dat, een volle mand, tsja daar ergeer ik niet zo, ik ergeer echt aan vrouwen, erg he! Haha!
nou heb uiteindelijk de vk nog te pakken gekregen.. ze doen nu helemaal niks.. vrijdag moet ik weer terug.. maar voorlopig moet ik zo door blijven lopen..
Ik ben alle moed bij elkaar aan het rapen om te gaan trainen zo meteen. maar ach als ik er eenmaal ben is het altijd best wel leuk. dus ga nu toch maar mijn tas pakken. morgenvroeg lekker babyzwemmen en daarna hebben fayenna en ik een afspraak bij de tandarts. ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden.
Mochten er nog meer goedkoop weg willen, dan moet je bij Roompot kijken. Nu mooie aanbiedingen! En met mij is alles goed, thanks for asking! Druk met de studie, maar vanmiddag even heerlijk naar de kapper geweest. Is een vriendin van mij dus ook nog even gezellig bij gekletst!