de laatste de rest is wat vaag en onze muppet wilde alleen maar slapen met als kussen de placenta haha
OOO die ena laaste is mooi zeg. wat het nog wel het zelfde gelsacht dat lijkt me zo eng. dat als dan nog een keer aanhet kijken bent en het is wat anders
binna gave laarsen van silver, heb je die alleen vanaf maatje 24? Ik vind ze wel erg leuk.... jenny mooie foto's van je "muppet" lief hoor. wij hebben dit keer geen 3D laten maken helaas, want bij Britt was het 2 keer mislukt beetje zonde van het geld. Aangzien mn buik weer niet zo groot is, schatte ze dat we het weer niet zo mooi te zien kregen. Maar als ik je foto's dan zo zie, ben ikw el heel erg nieuwsgierig setteke wordt je al helemaal turreluurs van je latijnse namen? ik haalde altijd alles door elkaar, maar wel fijn als je het goed leert, want het wordt altijd wel gebruikt! carmen ben je er uitgekomen met je teamleider over die diensten? ze kunnen je toch niet zo maar 15 uur meer inplannen zonder met je te overleggen....??je contracturen zijn 24 en niet 40. Jammer dan dat je minuren hebt, maar alles moet gewoon in overleg hoor! bel anders je P&O schatje ik hoop voor je dat het snel gaat rommelen... zal voor je duimen linka leuk dat je dat jasje nog hebt kunnen scoren!! ik heb vandaag bij V&D geshopt voor Britt, bodywarmer en spijkerjasje, 3/4 broekje en 2 shirts Alleen ga ik met die bodywarmer terug, het is maatje 86, maar hij moet ff groter wil die lekkr zitten van de zomer bij haar. het is nu net pas....maar ze groeit natuurlijk nog!
@ff weet niet of ze hem ook in een ander mt hebben. nu stonden alle schoen die in de uitverkopen waren bij me kaar op maat. dus alleen op mt 24 geken
Hey meiden, Even zwaaien. Morgen weer starten met halve dagen werken, dus benieuwd hoe dat zal gaan Fijne avond allen.
ik kwam even kijken of er al nieuws was van Denice.... @ Binna, wat een leuke laarsjes en wat heeft Silver al een grote maat zeg. Roos heeft nu maat 20,5 en heeft dus laarsjes maat 21 @ Jenny, echt leuk om te zien hoe je kindje er nu uitziet, spannend hoor om af te wachten wat het word @ Schatje, ik hoop dat je een goede nacht kunt maken zodat je weer een paar uur dichter bij de bevalling bent @ Duster, vind je het geen gek idee dat het bij schatje zo aan het rommelen is en jij dus ook elk moment zou kunnen bevallen? @ setteke, heb je een foto van je haren? @ Shanai, dat lijkt me niet zo handig om 24 uur in 4 dagen te maken. Ik kan me voorstellen dat je dat liever anders zou zien. Ik werk 23 uur in drie dagen en vind dat wel heel luxe. Het scheelde ook maar 250 euro of ik 5 dagen of 3 dagen werkte (volgens mij andere belastingschaal) Ik ben morgen vrij omdat Roos nog ziek is, tis zo'n hoopje zieligheid, ze drinkt nog wel maar eet helemaal niks. Morgen maar weer de dokter bellen om te vragen hoe en wat. Ik heb vandaag via mp de treinbaan van little people gekocht. Wel grappig sommige zijn het aan het verkopen en Roos " loopt" echt met de poppetjes. Suze heeft natte oogjes en een nat neusje maar nog geen koorts, ze moet wel veel hoesten