Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ euro disney, als ik in de buurt zou zijn zou ik er wel heen gaan.
    Heb het er niet voor over om er voor een paar dagen naartoe te gaan, vind het namelijk wel leuk als ze zich er ook nog iets van zou herinneren later.

@ Chantal, ben benieuwd of de gyn iets voor je kan doen.

@ Denice ben je alleen naar de echo geweest? Hoe was het?

@ Noura, wat een geweldige pijpenkrulletjes!! kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Succes met de misselijkheid meis.

@ Sjorsje, wat een gedoe met die stoelen zeg! Heb je geen prenatal in de buurt zodat je ze gewoon op kunt halen?

@ Setteke, het is even stampen maar je hebt er wel profijt van als je de latijnse benamingen allemaal in je hoofd hebt. Ze worden toch (nog) wel erg veel gebruikt.

@ Linka, gaan Jeroen en jij nog steeds uit elkaar? Jullie doen nog best veel (leuke) dingen samen toch?

@ Miranda, oeh wat zul je de vaatwasser nu missen of niet? Helemaal met zo'n groot gezin!

@ Lauwie, mij gaat het opvoeden eigenlijk wel aardig af. Ik ben best streng voor Tess en merk ook wel dat zij daar het beste op reageert. Al heb ik soms natuurlijk ook wel eens dat ik later denk dat ik het misschien beter anders had kunnen doen.

@ FF, merk je al iets van reactie op de BMR? Ik heb voor Tess een afspraak op 12 febr. voor de BMR maar als ze dan ook maar enigzins kortademig of snotterig is dan stel ik 'm nogmaals uit.

@ Binna wat balen dat Steve weg moet.. wat voor'n werk doet hij eigenlijk? Leuke laarsjes voor Silver zeg!

@ Duster, sterkte met je oorontsteking en je rug.

@ Shanai, wat fijn dat het zo lekker gaat bij jullie.
    Ik vind het heerlijk om te werken ( maar dan wel maximaal 20-24 uur :D ) en werk voor de leuk. Mijn salaris gaat dan ook (bijna) iedere maand op aan dingen die we eigenlijk helemaal niet nodig hebben :)
    Ik moet er niet aan denken om thuismama te zijn, ben ook van mening dat ik een leukere moeder ben als ik werk.
    Maar kan me wel voorstellen dat je baalt van de zaterdagen en de feestdagen ( is in de verpleging niet anders helaas..)

@ Voeten , heeft Tess nou zulke kleine voetjes? Die zit op maat 19/20 ;)

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Er staat een foto op Hilbrand zijn telefoon, maar geen idee hoe we die hierop krijgen. Maar het is gewoon een stuk korter met lagen, het was nogal dood haha, maar dat krijg je als je een half jaar niet naar de kapper gaat....

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Mooie echo's Jenny! Super om te zien he, blijft bijzonder!

---

Heb ff vluchtig teruggebladerd en las de vraag hoe het bij ons in de ziekenboeg was...

Nou, Britt is koortsvrij, alleen nog loopneus en veel hoesten, Jamie alleen een loopneus en ik was gister aan de beurt... warm en koud, koppijn, gevoel alsof mijn kop vol zat, zo'n druk in mijn hoofd zeg maar, slap in de benen... sliep al voor half 10, werd alleen al wakker tegen 2u.. ben daarna elk half uur wakker geweest omdat ik het zo warm had en koppijn had.. blergh... Ben vandaag wel aan het werk geweest, en halverwege de dag begon ik me stukken beter te voelen, en nu gaat het ook weer goed gelukkig. Nog wel een btje hoofdpijn en wat snot, maar voel me in elk geval niet meer zo belabberd!

Nou, zal ff kijken of ik wat nieuwe foto's op mijn site kan plaatsen, wordt ook wel weer tijd...;)

Iedereen een fijne avond nog!

Xx

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, Yosyp heeft ook niet zo'n grote voeten, hij heeft nu maat 20 van schoen.

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik heb vanmiddag besloten me ziek te melden.
    Toen ik mijn teamleider belde om me ziek te melden en ze vroeg wat er scheelde begonnen de tranen alweer te lopen.
    Heb haar uitgelegd dat alles me een beetje te veel word en dat het me goed lijkt om even rustig aan te doen.
    Ze begon weer over mijn min uren en gaf aan dat ze me niet tegen kon houden als ik vond dat ik ziek was ( met andere woorden.. zij vind het maar overdreven onzin )
    Ze neemt maandag contact met me op om te kijken hoe het dan gaat en of ik dan weer aan het werk kan.
    Daarna ook maar even zelf mijn afdelingshoofd gebeld en die was gelukkig heel begripvol en gaf meteen aan dat ik maar even een tijdje gewoon thuis moest gaan genieten en me nergens druk om moest maken.
    Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste weken ook wel erg ongeduldig ben en me snel aan dingen irriteer.
    Dus misschien is het ook niet zo verkeerd om eens even bij te tanken..

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Gelukkig nog iemand met kleine voetjes :D

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ga er vandoor.. zat half half de film bring it on te kijken en ga 'm nu even lekker in bed af kijken onder het genot van een wijntje en een blokje kaas

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, groot gelijk dat je even een time-out neemt.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @carmen goed dat je voor je zelf kiest en daar bij ook zorgt dikke knuff

10. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Juud, Bart vind tekenen heel leuk, maar niet met potloden of krijtjes, wel met pennen :p Ik moet wel meedoen, paatjes, kak-kak en does tekenen. Wat een leuke foto van de blije giulia! Ahhh wat danst ze schattig!

@Chantal, hier is ook een boekje "verstopt" moest het wel 100x op een dag voorlezen. En het was echt een vreselijk boekje: Het huis dat Japie heeft gebouwd. Bart geeft zijn speentje een kusje voordat hij zijn bed uit gaat :) Al die afval rommel werkt niet hoor, geloof mij maar. Ik verkoop zoveel van die troep en hoor weinig positieve verhalen erover. Gewoon bewegen en gezond eten! Of anders een sap-kuurtje van cerial (bij de supermarkt in het reformvak) gegarandeerd resultaat en nog gezond ook!

@Duster, hoe is het nou met je rugpijn? Ben je al uit het kaartje? Hoe ging matthijs zijn 1e nacht in het grote bed? Balen een oorontsteking, beterschap!

@QB, beterschap voor jullie!

@Lauwie, wat schattig dat Otje even de poep-check uitvoert :) Ik heb je creme op de bus gedaan.

@Binna, aaahhhh wat schattig die schouderklopjes :) Waar gaat je man naar toe???? Wat een snoezige laarsjes, niet duur!

@Linka, ben je die zilveren jas nog gaan halen? Oja lees nu van wel haha. Groot gelijk hoor (had ik ook gedaan :p) Moelijk he om leuke laarsjes te vinden. (die ook betaalbaar zijn) Bart heeft nu maat 23 dus weer wat meer keus.

@Jenny, aah wat liefffff! Volgens mij een meid :D

@Miranda, wat een lueke foto van Laureen!

@Carmen, en wanneer word jullie tv debuut uitgezonden? :p Groot gelijk dat je je ziek gemeld heb. Even tijd voor je zelf om bij te tanken.

@Sjorsje, haha wat een gedoe voor zo'n stoel. Hopelijk is hij heeel mooi.

@Noura, oh bah wat eng bloed uit zijn oor. Leuke foto en wat een lieve krulleltjes!

@Schatje, balen dat ze je zolang laten lopen meid :(

@Shanai, veel plezier bij babyzwemmen en succes bij de tandarts!

@Setteke, succes met leren. Wanneer moet je nou ook alweer examen doen?

@MY angel, *zwaai*

@Petra, beterschap voor roosje. Zo zielig als ze ziek zijn :( Hopelijk word suze niet ziek!

@Opvoeden, wij laten Bart heel vrij. Hij mag geen gevaarlijke dingen doen en mensen/dieren pijn doen. Hij doet eigenlijk weinig stoute dingen :) Alleen de hond is wel eens de pisang (die moet dan haar riempje om ;)) arm beest.

niet zoveel te melden. Gister tot 23:30 gewerkt (we moesten balansen) en vandaag weer de hele dag. Ben doodmoe :( Ga lekker douche en naar bedje.

Gister is mijn stoommop (zie topic in de lounge) gekomen en die ga ik morgen even uitproberen. Kan ik me nu al helemaal op verheugen :)

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Het moet niet gekker worden. ben op zoek naar hello kitty duplo en had hello kitty ingetoetst op mp. maar er zijn zelfs manen boxers van en een opzet stuk voor op je uitlaat.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna, vind die boxer toch wel erg stoer hoor. Jammer dat ie in wit/blauw is, als ie in wit/roze was geweest (en m) had ik 'm besteld voor Ard.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @toetie hij is naar turekijk

@carmen steve is audichen. dan denk je wattt hij werkt bij beter horen. hij zorgt er dus voor da tje weer beter kan horen

@sjorjs zag later ook een bh setje echt te erg :>:>

nou gaat maar eens naar bed. morgen de muur in de woon kamer verfe

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hebben wij bij de Intertoys gekocht, bij marskramer lag het ook in de winkel.

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hoi, geen puf om te reageren. ben snotverkouden en voel me ziek. laters!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    zwaai zwaai'
    zit helaas weer te werken, afgelopen nacht ook al 2x wakker gebeld, echt geen aanrader. van 2.30 tot 3.30 en van 5.30 tot 6.00 aan het werk geweest. vanmorgen met sam naar peuterfestival geweest. Was heel leuk! Daarna de stad in, lekker geshopt, maar ben gesloopt. en helaas om 21.30 belden ze weer, ben er nu nog mee bezig en ben bang dat het nog wel even gaat duren. Laterssss

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Is er nou niemand die mij deze nacht door helpt? Ben nog steeds aan het werk en eind lijkt niet in zicht. Denk dat ik morgen de kids drop op het KDV en mijn nest weer in duik... goed vooruitzicht!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@Lique. Jeetje balen zeg van je werk hoop dat vandaaag even kanslapen

@lauwie beterschap

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Carmen, groot gelijk dat je thuis blijft, goede vraag over Jeroen en mij, ik had voor mezelf gekozen en ik vind ook belangrijk om samen leuk dingen gaan doen, ik moet nog ff aankijken of ik nog verder wil met Jeroen, ik ben nu stuk rustiger en ik loop dan bij psychologie en dan kijken we aan of ik verder wil, maar belangrijkste is dat wij samen leuke dingen moeten doen ook belangrijk voor kinderen, meiden zijn nummer 1 voor mij!

FF, leuk kleertjes joh!

Jenny, lief hoor die echo.

Setteke, ja ik ben heel blij met je email! Dank je wel!

Toetie, ja Jeslyn heeft maat 22, bijna 23, vind ik jammer dat er geen leuke laarsjes zijn voor haar maat, dus ik moet ff volhouden totdat ze maat 24 heeft. Niks aan te doen, gelukkig heeft ze ook leuke laarsjes.

Nou ik ga nu tandenpoetsen en luier verschonen en dan myrna wegbrengen.

Have fun!

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ lauwie wat balen dat je zo verkouden bent!heb je een beetje kunnen slapen?

@ lique balen dat je zoveel bent opgeroepen, hoe laat is het vannacht geworden? Wat doe je ook alweer voorn werk?

@ binna, werkze!

@petra hoe gaat het met roos?

Ik ga nog even lekker knuffelen met tess samen in het grote bed (al probeert ze nu mijn bril van mijn gezicht te graaien)

Deel Deze Pagina