Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen

@ Lauwie, beterschap, ik hoop dat je de tijd hebt om goed uit te zierken, want vaak is het lastig met zo'n ondernemend kindje erbij

@ Lique, ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen

Met Roos gaat het gelukkig ineens een stukje beter. Ze wil nog niet eten maar heeft wel dorst en.......praatjes. Ze had een paar dagen bijna niets gezegt en nu zit ze alles weer te benoemen. Van Luija (luier) tot Suuuuuze, dus we gaan echt de goede kant op

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, klinkt heel verstandig om even rustig aan te doen. te weinig slapen en regelmatig zorgen over de gezondheid van je kindje is heel zwaar. hoop dat je je met een paar dagen rustig aan weer beter en relaxter voelt!

ik heb niet zo lekker geslapen. moet er echt uit maar kan me er nog niet toe zetten. zou vanmiddag mee op kraamvisite bij een collega, maar dat is ziek natuurlijk niet zo'n goed idee met zo'n snothoofd. al heb ik er erg zin in en lijkt het me ook wel lekker om niet achter mn pc te hoeven zitten..

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, fijn dat het met roos weer beter gaat. suze niet ziek geworden?

4. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen dames! wij gaan ons zo klaar maken voor het babyzwemmen en fayenna's eerste tandartsbezoek. mijn pret voor het eerste wordt een beetje gemaskeerd door het laatste haha. al ben ik wel benieuwd wat fayenna ervan gaat vinden, dat maakt het tandartsbezoek toch weer een beetje minder erg.

@ denice: en hoe was de 20 weken echo?

@ lauwie: beterschap

@ binna: succes met schilderen. welke kleur wordt het?

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

zit al (bijna) helemaal startklaar, we moeten om 9.30 uur bij het CB zijn. Was iets te vroeg opgestaan hahaha...

Beterschap voor iedereen die ziek is!

@ Carmen: Goed idee van je, doe maar lekker even kalm aan!

Ik ga eten, dat is het enige dat ik nog moet doen...

Fijne dag vandaag!

6. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ linka: Hoop dat jullie er nog samen uit komen. je klinkt sinds een tijdje wel een stuk positiever en gaat allemaal leuke dingen doen. top meid!

@ lique: hoop voor je dat het niet te laat is geworden met werken? heb je de kinderen naar het KDV gebracht vanmorgen om lekker te slapen?

@ carmen: doe wat goed voor je is meid, en als dat is dat je een paar dagen thuis moet blijven van het werk dan moet dat maar. ik hoop dat je ervan opknapt!

@ petra: mooi om te horen dat roos weer praatjes heeft.

7. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Puck: succes op het CB!

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Denice, je laat ons wel in spanning zitten.

Petra, fijn dat het weer wat beter gaat met Roos.

Lique, balen zeg van je werk zo 's nachts.

Shanai, bij ons is het advies van de tandarts om ze tegen de 3 mee te nemen voor een "controle". Lianna gaat nou eind april met ons mee.

Lauwie, beterschap.

Zou eigenlijk moeten stofzuigen en dweilen, maar stel dat maar uit tot morgen. Heb totaal geen zin. Dadelijk alvast wel eten klaarmaken voor vanavond dan hoeft Ard het alleen nog maar op te warmen als ie thuiskomt met de kindjes.

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @tesske: sorry wist niet dat je niet lekker in je vel zat, knuffel voor jou

mylan heeft dus een inimini maatje maar voor jongens heb je gelukkig wel leuke schoentjes voor niet al teveel geld dus dat scheelt weer
    alleen zijn ze vaak wat stug en krijg ik ze moeilijk aan. heb een kleine schoenlepel gekregen en dan gaat het wel beter maar toch

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

@Petra; Ik heb helemaal niet het idee dat het hier zo gaat beginnen. Ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor en onze kleine meid volgens mij ook nog niet. Ik wil eigenlijk eerst lekker met Matthijs gaan carnavallen :D Heb buiten de rugpijn ook echt helemaal geen last van kwaaltjes o.i.d.

@All; Ik zag 'n aantal vraagjes over het grote bed. Matthijs doet het prima, gaat meteen slapen en klimt er gelukkig niet uit. Alleen hebben we de laatste 3 dagen het probleem dat hij rond 4u15 wakker wordt (had hij dus ook al de laatste nacht in zijn ledikantje) en dan wil hij dus echt niet meer slapen :( Iemand Tips???????? We laten hem eerst huilen, maar dat houdt hij rustig een uur vol. Dan proberen we hem tussen ons in te leggen, maar dan gaat hij kletsen, klimmen, e.d.

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen.
    Heb snel even bijgelezen, maar ga nu eerst mijn jongse dochter in bad doen.
    De andere 2 zijn gisteravond al lekker in bad geweest.

Tot later.

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes,

nou hier gisteravond om half tien ;proberen te gaan slapen., maar lukte niet heel onrustig. om half elf bleek waarom. vriend van ons belde dat een andere vriend eergisteravond/nacht heeft geprobeerd zelfmoord te plegen. allebei zijn polsen doorgesneden en daarna out gegaan., gelukkig na een tijdje weer bijgekomen. geschrokken van al dat bloed en de ambulance gebeld. volgens de doktoren is het een wonder dat ie nog leeft. we zijn ons rotgeschrokken dus daarna ging slapen helemaal slecht. vanavond maar heengaan. als iemand donique naar bed wil brenegen!

kus

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hé schatje,

hoe gaat het met jou?

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@duster en de rest :)

vanmorgen wel veel slijm met bloed verloren.. dit kan bij mij nu natuurlijk twee kanten op.. of het is van de slijmprop of het is gewoon nog van het strippen..

als ik loop heb ik wel steken helemaal onderin..

voor de rest wilde ik vandaag nog even naar de kapper gaan.. :) ben toe aan iets nieuws.. en mag mezelf ook weleens verwennen niet dan :D

kusjes

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Mik, gatsie wat 'n nieuws. Had ie ook problemen met iets dat je weet?

Schatje, hopelijk gaat het alsnog beginnen vandaag.

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Kom ook ff meekletsen vandaag...tenminste als het niet te druk op het werk is....

Heb vanmiddag om kwart over 5 pretecho!!!!!! Heb er zon zin in!

schatje: meid hoop voor je dat het vandaag toch gaat beginnen! Ik duim voor je! Ga je wel ff je kapsel showen? Ben benieuwd!

mik: wat verschrikkelijk zeg! Had hij al problemen met zichzelf dan? Of komt dit totaal onverwacht voor jullie?

tess: Ff een dikke knuffel voor jou! Kidscity vind ik goed voor de 19e... Zit er geen ander speelparadijs in de buurt van hengelo trouwens?

all: Allemaal lekker geslapen?

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    jenny dank voor je knuffel.

Mik jeetje wat heftig meis..

Schatje ik duim dat de bevalling snel begint meis.

Duster wat fijn dat je niet echt last hebt van kwaaltjes en het gevoel hebt dat je het nog wel n tijdje vol kan houden!

Petra fijn dat roosje wat op geknapt is.

Sjorsje moet je werken straks? Werk ze!

Bah het is hier echt spekglad buiten en nu belt mijn broer net dat de accu van zijn net nieuwe auto leeg is dus of ik even met hem mee kan naar eibergen om de auto bij de garage af te leveren.

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

haha ik ga me kapsel showen als het lukt.. misschien beginnen bij de kapper wel mee weeën haha en dan?

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    miepie dank voor je knuffel meis, hoe is het me je hoofdpijn? In enschede zit kidzvalley, is net zo iets als kidscity geloof ik.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    mik: wat afschuwelijk zeg, sterkte

duster: hier hetzelfde probleem dus kan je niet helpen helaas

schatje: veel plezier bij de kapper

Deel Deze Pagina