zo he jenny! haha Ik had het al gevonden dat je het aantal berichten per pagina kan kiezen. Ik heb het gewoon op forum standaard staan.
Hey dames zo de muur is geverft wat een takke werk mar dat wist ik al van te voren. de tijd valt me nog mee. dus ben blij toe. ga zo heerlijk in bad.
@ Denice, gefeliciteerd met je goede echo, superfijn dat alles goed was met de kleine knul of meid (mogen we het ook niet via pb weten?) @ jenny, haha de aanvoerder van het aantal berichten. is dat om trots op te zijn? Ik vertelde vanmorgen dat Roos leek op te knappen, maar een half uurtje nadat ik dat geschreven had was ze weer zo zielig dus toch maasr even de dokter gebeld om 9.40 ik kon gelukkig al om 10.10 terecht en Roos dr longetjes klonken niet helemaal schoon en ze heeft dus ws een lichte longontsteking en nu dus antibiotica. Zaterdag moet ze een beetje opgeknapt zijn. Ik heb Suze haar longetjes ook laten luisteren omdat ze zo naar hoest, maar dat was allemaal in orde
zo hehe eindelijk het is alweer half 1 gelukkig gaat de tijd niet zo langzaam meer.. ik verveel me eigenlijk altijd na 11 uur omdat voor 11 uur ik alles al klaar heb voor de hele dag. zelf het eten voor vanavond staat alweer klaar... emy leg op bed. speelgoed opgeruimt. afwas enzo gedaan.... en nu.....geen idee wat ik nu moet gaan zitten doen. heb een boekje over borstvoeding gister mee genomen vanuit het ziekenhuis zo'n tijdschrift BV magazine ofzo. is wel intressant staan leuke dingen in. Wisten jullie dat je pregorexia kon hebben tijdens zwangerschap. dat is dat je ten alle tijden NA je bevalling DIRECT in je oude kleding wil komen. dus alla heidi klum. kind eruit wopah maatje 32/34 aan.
sow chantal jij ook weer hier hahahah. ook HALLO!!! hihi petra ik heb wel zoiets van ja jullie mogen het wel weten maar me zus die zit dus onder een of andere schuilnaam hier dus ook op het forum geen idee welke . en ze weet dat ik hier zit iedere dag of in ieder geval vaak dus ja. dan heb ik dan weer van dan vertel ik het liever niet ook niet via PB omdat misschien versproken word en dan .. ja is verassing eraf dus ik laat iedereen nog ff lekker in spanning tot het er is.
Hihi, ik kan heel goed mijn mond houden hoor haha! Maar je hebt groot gelijk, bij Rebbel verspraken mensen zich soms ook...
Ja en ik ga nu weer weg, loempiatjes eten! @ denice: meid er zijn al veel pb's heen en weer gegaan en hier heeft nog nooit iemand zich versproken Sterker nog op het moment dat ik het weet vind ik het altijd heel erg leuk, maar achteraf vergeet ik het ook nog, dus ik heb het van sommige wel gehoord, wat het zou worden, maar ik weet het nu al niet meer... Scheelt weer kan ik me ook niet verspreken!!!
hahahahahaha chantal !!! nee ik denk ik vertel het tegen niemand kan niemand zich verspreken ook. dusssssss allemaal nog ff geduld hebben he .
hm nou dacht ik van lekker visticks 4 stuks dus ik ze bakken. heb ze nu net op vind ze niet eens meer lekker en vind dat ze altijd zo stinken in huis. hoe krijg ik nou die lucht hier weg... heb al raam open en geurkaarsjes aan. maar ruik het nog altijd...
oh ok, maar denk als ze het aantal lettertjes gaan tellen dan is chantal aanvoerder hoor zeker weten haha
ik heb 7 nieuwe foto's van emy op hyves gezet voor de gene die intresse heeft naar mijn kleine meid je ziet alleen niet goed dat ze krullen heeft want maak iedere keer een foto als ze net geslapen heeft of der haren alle kante op staat.
chantal wat betaal jij voor je nagels als ik vragen mag? En heb je gel of acryl? Ik ga vanavond weer nieuwe laten zetten en denk dat ik ook weer 1 nagel laat beschilderen.