Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    en de andere kant

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo wij zijn terug van het Boekenfestijn en hebben 100 euro van ons trouwkadogeld opgemaakt aan boeken :)
    Heb een hoop opvoedboeken gekocht waar ik erg blij mee ben :)

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, wat zal Gulia het zwaar krijgen, haha!! ;)

@Tesske, wat een geweldige laarsjes, maar wat een geld. Pff, zou ik er niet meer voor over hebben nu ik weet dat het bijna altijd voor een paar maanden is, haha!

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Tesske:leuke laarsjes, maar wat een geld. :$

6. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi meid,

Op zich is een spiraal een van de veiligste behoedsmiddel hoor, dus wees niet bang!
    Ik heb altijd absoluut een 3de gewild maar door alle tegen slagen en het negatief advies om niet voor een 3de te gaan,heb ik gedacht..dan niet.
    Maar goed de Gyn heeft toen des tijd gezegd, dat bij de mirena spiraal, er wel een kans is op een BBZ, maar ja zelden komt dit voor.
    Nou bij wie gebeurt dit??? bij mij;);)
    De spiraal is nu ook verwijdert, omdat ik veel kans op baarmoederinfecties heb aldus de gyn.
    Maar goed, deze zwangerschap was niet gepland maar absoluut gewenst!

Ben net terug van de HA, Ayoub heeft een luchtweg infectie, moet aan de Amoxi en aan de Ventolin:(

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Juud: ach die arme Giulia krijgt het zwaar :D

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    haha dochterlief kan de lol op :D

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @MyAngel, ahh, arme jongen. Hopelijk gaat het snel beter met hem. Bedankt voor je toelichting. Oef, ik wist niet dat de wens voor een 3e er altijd was...lastig hoor!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    wat geven jullie ongeveer uit aan schoenen/laarsjes voor je kindje dan? Ik vind het niet duur voor laarsjes die ik (heel) mooi vind, vind het nu alleen wel duur omdat ik niet echt weg ben van deze laarsjes.
    Maar normaal ben je toch ook wel rond de 80 euro kwijt? was ik voor de andere schoenen van Tess ook..:(

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ MyAngel: hier gaat het prima hoor, druk maar gezellig (meestal tenminste haha).
    Net de oudste meiden van school gehaald en die zijn nu hier in huis met een vriendinnetje aan het spelen, drukke boel dus.
    Laureen staat Nick Hits te kijken, nieuwste liedje van de Black Eyed Peas is erop en is Laureens favoriet. haha

Beterschap voor je knulletje.

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Had voor Jeslyn leuke stoere laarsjes voor 50 euro, vond ook dure grap, meer dan maand later werd die afgeprijsd, baalde ik wel ervan. Maar goede stevige schoenen is wel idd belangrijk, puma van haar kost ook 54 euro. Maar tsja, ik vind die heel mooi! En jouw laarsjes vind ik mee vallen, is mijn smaak eigenlijk niet. Als je echt mooi vind moet je ervoor gaan, volg je hart.

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ my, arm ventje. Maar hij zal nu vast wel snel opknappen door de amox.
    Bij jou hebben ze het spiraaltje natuurlijk verwijderd tijdens de operatie he? ik vraag me namelijk af of verwijderen pijn doet maar dat weet jij dan ook niet?

14. MY Angel

Weetje wat het erg moeilijk maakt? Het feit dat er 50% kans is dat de zwangerschap WEL goed kan verlopen, dat houdt in dat ik dan een normale zwangerschap zou hebben, ZONDER dat ik weer opgenomen moet worden, en aan het infuus(want dan zou ik gedurende zwangerschap wekelijks weer aan het infuus net als toen bij Ayoub)
    Maar ja 50%...de GYN zei ook meid ik juig het absoluut niet toe, want stel dat je weer die afwijking heb. tja...dan hebben we een probleem, en kijk wat je dan op het spel wil zetten...pfffffffffffffffffffffff ja heb ik daar wat aan!!!:x
    Ik wou dat iemand mij zo kan overtuigen, wel of niet voor gaan, want ik kan het niet!!!!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, ik zorg er meestal voor dat ik ergens in de uitverkoop terecht kan. Laatste schoentje voor Djim waren 35 eu. GEwoon goede eerste schoentjes. Heb voor Sam voor de bruiloft van mijn vriendin wel laarsjes gekocht (die ze uiteindelijk niet aan had) van 80 euro. Dat had ik er echt niet voor over, dus oma heeft de helft meebetaald, haha! Anders had ik ze zo weer teruggezet. Dus 50 eu is echt wel mijn max.... I Love uitverkoop! en marktplaats

16. MY Angel

Meid ik wou dat ik je het antwoord kon geven, maar toen was ik ergens in de dromen wereld;) dus weet niet hoe het voelt!!!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0

I too!!! I love uitverkoop, hahahahahaha!!!!

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik kan niet slagen in de uitverkoop..niet met kleding, schoenen of wat dan ook.
    In de schoenenwinkel stond ook een heel rek met uitverkoop maar daar zat helemaaaaal niets naar mijn zin bij ;)

@ My Wat is er zo mis gegaan in je zwangerschap? Of wil je dat liever niet oprakelen?

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Linka, hahahaha!

@MyAngel, tja dat is altijd het venijnige met artsen enz. Ze zullen nooit 100% iets beloven. Moeilijk hoor, maar neem aan dat jullie eerst eens rustig de tijd nemen en uiteindelijk naar je gevoel te luisteren. Veel sterkte daar mee de komende tijd!

@Tesske, maak je je daar druk om? Vond het zetten ook niet pijnlijk, dus verwijderen zal toch ook wel meevallen?

20. MY Angel

Shanai: waar ben je meis? alles goed daar?

Deel Deze Pagina