Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    shanai
    emy heeft ook in de stoel gezeten bij de tandarts en ze vond het super intressant. ik zei nog van laat de tandjes eens zien !! en toen deed ze ook nog zo raar lachen. :p weet iemand wanneer ze echt voor controles moeten?? nu is het nog voor de lol ..

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Bij ons is het vanaf 2,5 jaar kijken in het mondje.
    Shanai wat een leuke verrassing voor je man.

Ik mag 14 februari ergens mee naartoe, was niet de bedoeling dat ik het wist, maar hoorde hem zijn ouders vragen of ze dan op kunnen passen.

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wij hebben hier 28 februari een dagje zonder emy :D lekker ook naar de griek en daarna naar de bios. en dan de volgende middag haal ik haar dan weer op. is wel lekker . maar is de eerste keer dat we dat gaan doen.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wij gaan 9 februari lekker naar de sauna. Kindjes gaan dan gewoon naar het kdv. Heb echt zin om eens iets met z'n tweetjes te gaan doen.

5. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Hoe vaak hebben jullie een oppas nodig voor andere gelegenheden dan werk? laat je je kindje dan ook overnachten of zorg je dat je optijd thuis bent?

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice en Sjorsje, wat een heerlijke vooruitzichten!! Lekker van genieten!

@DEnice, heb je al eens een foto van je buikje?

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Shanai, ongeveer 2x per maand en meestal blijven ze dan slapen. Vinden de oma's ook makkelijker. En als ik een oppas aan huis heb blijft die meestal slapen, dus wel optijd eruit maar niet optijd naar huis!haha!

8. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ sjorsje: heerlijk naar de sauna. wij waren eigenlijk nog maar 2x naar de sauna geweest voordat mijn man een stoma kreeg. we begonnen het net leuk te vinden om naar een sauna te gaan en nu kan het helaas niet meer. mijn man vind het niet zo erg want hij ging alleen voor mij mee.

9. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    weet iemand of je ergens kaarten met korting of iets dergelijks kunt krijgen voor euro disney?

voor de geinteresseerden: vanaf volgende week kun je bij super de boer weer voor gratis dierentuinkaartjes sparen. zo zijn we vorig jaar 3 keer gratis naar de dierentuin geweest.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ojee, ik zie het al: ik moet vaker korte berichten posten ipv steeds één lange... :D

Haha, ik kan ook eigenlijk gedachtenlezen, maar daar loop ik niet zo mee te koop 8) Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat!

Lauwie, wat schattig hoe Otje met de poppen speelt.

Voetjes: Ise is door naar maat 21.

Mik, jee wat heftig! Hoe is hij er zelf onder dat het niet gelukt is, of was dit eigenlijk vooral een ‘roep om hulp’? Dat zal ook eigenlijk wel nog niet duidelijk zijn, zo kort nadat hij het gedaan heeft.

Schatje, ik hoop dat je nog even goed kan slapen voor het echt begint. Dat je een beetje uitgerust de bevalling in gaat.

Denice, van harte met de goede echo! En wat heerlijk dat Kenny het toch nog gehaald had!

Over midden in de nacht wakker worden: dat deed Ise ook de afgelopen week. Wat ik de eerste keer dat dat gebeurde deed is naar haar toe gaan (geen licht aan en ik zeg ook niks), haar neerleggen op haar buik (zo slaapt ze graag) en dan heel even met m’n hand op haar rug staan. Dan loslaten en zachtjes weglopen. Dan ging ze na een minuut of een paar minuten weer huilen, stond ze weer in haar bedje en moest ik haar weer op dezelfde manier neerleggen. Na een paar keer snapte ze het principe en ging ze zelf al liggen als ik de kamer binnen kwam. Dan hoefde ik ook mijn hand niet meer op haar rug te leggen, maar kon ik meteen teruglopen. En daarna was het hooguit nog één of twee keer een jengel geven waar ik voor op moest staan voor ze ook daadwerkelijk bleef liggen en weer in slaap viel.
    Dodelijk vermoeiend (het koste al met al toch al snel een uur, anderhalf uur de eerste nacht), maar het heeft eigenlijk nog best snel resultaat: na een paar nachten is lijkt het probleem over (*afkloppen!*) De nacht erna snapte ze het namelijk sneller en weer een nacht later ging ze al bij de eerste keer huilen meteen zelf liggen toen ik binnen kwam. En de nacht dáárna sliep ze door (of als ze wakker werd ging ze niet huilen). Ik hoop dat het doorslapen blijft, maar zij lijkt wel heel goed te reageren op de duidelijkheid van hoe er op gereageerd wordt.

Carmen, ik vind dat je helemaal gelijk hebt dat jij je meisje moet behoeden en dat je schoonouders genoeg kansen hebben gehad. Hoe kunnen ze nou niét begrijpen dat zulke dingen voor Tess heel schadelijk zijn?! Ik zou een keer met je vriend erbij bij ze langs gaan en ze dan vertellen dat je/jullie er erg teleurgesteld over bent/zijn dat ze de ernst van de situatie niet inzien. Leg ze nóg een keer uit hoe veel last Tess heeft van dingen, welke medicatie ze allemaal krijgt, hoe vaak ze al bij de ha of in het ziekenhuis is geweest of ab heeft gehad. Misschien kun je een filmpje laten zien van hoe ze is als ze het benauwd heeft of een aanval heeft. Dan wordt het misschien wat reëler voor ze dat Tess echt anders is dan andere kindjes en dat ‘je merkt het toch bijna niet’ voor hun kleindochter echt niet goed genoeg is. Verder wil ik me aansluiten bij Chantal (vooral ook dat ‘fuck you de paashaas’, al zou ik dat nóóit zo geschreven hebben ;)) .

Petra, beterschap voor Roos!

Ik ben vanochtend gevallen met de fiets, precies op een stukje waar nog ijs lag en waar ik al dagen voorzichtig afstap. Nu dacht ik ‘het is aan het smelten, ik ga het gewoon proberen en eens een keer geen bange schijterd zijn’. Nou dat heb ik dus geweten… Fiets naar de fietsenmaker (gaat zo’n € 65,- kosten) en een zere knie… Back to being a bange schijterd dus maar weer!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    mmm volgens mij zit er bij ons geen super de boer. Is toch wel lekker om zo te sparen voor gratis dingen.

Wij hebben trouwens ong. 1 keer per maand oppas nodig. Meestal komen mijn schoonouders dan bij ons oppassen. Binnenkort gaan ze een nachtje logeren, kunnen wij naar een feest van een collega van Ard.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Auwie Chantico. Daar ben ik met fiets nou ook altijd bang voor.

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik heb eigenijk nooit oppas nodig emy gaat overal mee. en eigenlijk dan houden we gewoon rekening er mee wanneer ze moet slapen. en wanneer ze moet eten.

hm zal morgen eens een foto makenmoet toch morgen van het dagboek een foto maken en in plakken :D zet ik morgen die op hyves.

14. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ sjorsje: ik zie dat jorja alweer bijna een half jaar is, jeetje wat gaat dat snel

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hebben we al weer 1000? :p

16. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantico... das lekker.... zal je net zien ja, denk je een keer doe het eens anders gebeurt er dit. is lekker duur zo fietsmakertje.

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ben ik nou ineens alleen of zit iedereen te wachten tot ie het 1000e berichtje kan posten?

18. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    bijna nog een paar pagina's hahahaha

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    oh waren ineens veel reacties in de tussentijd, hahaha

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oeh nog 4.... ;) Dan gaat deze zeker weer dicht?

--

Ben vanavond avondje alleen, hubje gaat met een kameraad van hem naar een cabaretvoorstelling, weet nu al niet meer van wie.. ernesto en nog iemand ofzo... kan ik vanavond mooi ff de laptop toe-eigenen, haha!

Xx

Deel Deze Pagina