ah heb eindelijk een nieuwe PC op werk, de andere werd zo traag door alle sofware die ik gebruik PFF nu eindelijk weer wat peper in dit ding haha
Ik kan me niet voorstellen dat ze het echt werkbaar vinden om topics na 1000 berichten dicht te doen... Na 1000 pagina's oké, maar na 1000 berichten...
halloooo kwam even kijken of er al wat spannends gebeurde met schatje pff ben druk... wat? gaan ze deze dan ook al weer dicht gooien??
We zullen er snel genoeg achter komen... Echt hoor, zit ik net met mijn rug naar Britt toe omdat ik ff zit te typen hier, trekt ze me een pak luierdoekjes open! Mooi dat alles er uit was...
Is het echt dat het met 1000 berichten weer gesloten wordt? Niet met 1000 pagina's? Vind het maar raar...
is het niet bij 1000 pagina's meiden? Die muppet van me loopt rond met 1 voet in de speelgoedbak en 1 gewoon,loopt niet echt prettig lijkt me
wat staat er bij julie op het menu vandaag? Hier broccoli, toscaanse aardappeltjes en kip uit de oven. En speciaal voor tess drill pudding als toetje
Kijk, dat valt dan weer mee! We mogen tot 5000 berichten! http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/187885-maximaal-aantal-berichten-onderwerp.html
Allo allo. Hier even een reactie. Zo de rust is weer iets terug hier. Heb de toetsen weer gehad. Dus weer even 5 weken geen toetsen gelukkig. Janna is helaas niet echt lekker. Snotteren en dan ook nog elke keer een poep luier. Erg vervelend, want elke keer als ze een scheetje laat, dan komt er wat mee, en ze heeft dus wel 8 poepluiers per dag. Haar billen zien er dus niet uit. Nu loopt ze even zonder luier rond en heeft net netjes op het potje geplast. Hoe gaat het verder hier? Heb niet echt bij gelezen, kost me te veel tijd die ik niet had, haha. Hoop vanaf volgende week weer een beetje mee te kunnen kletsen Fijne avond allemaal
@ Petra: beterschap voor Roos! @ Tesske: Ik zou ook zo gereageerd hebben hoor als mij dat zou overkomen. Vind het ook absoluut niet netjes van ze! Zou ze dat ook heel erg duidelijk maken... @ Shanai: Olivier heeft welgeteld 1 nachtje gelogeerd omdat wij een weekendje naar Maastricht gingen. Verder wordt er vaak hier thuis opgepast als wij weggaan, meestal dat de babyfoon bij de buren staat. Als wij laat zijn gaan de buren naar bed en zetten de babyfoon uit als ze ons thuis horen komen... @ Linka: Leuke jas! @ Binna: Mooie muur, ik hou wel van die kleuren! Volgende week hebben wij een kennismaking met onze begeleider van pleegzorg. Verder kunnen we ieder moment opgeroepen worden. En hoe gaat het met jullie en pleegzorg? Vanmorgen naar het CB geweest, hij weegt 12.350 gram en is 82 cm lang. Verder was alles ook prima in orde...
Kan me goed voorstellen dat mijn foto erg herkenbaar is idd, haha! Hoewel ik moet zeggen dat ze dit nog niet eerder gedaan had! Kon dan ook niet boos op haar worden eerlijkgezegd...
Klinkt goed. Wij eten boomstammetjes (een hele tijd niet gegeten, vond ik vroeger altijd lekker), aardappels en spinazie