Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik weet ook niet wat ik moet eeeeteeeennn....

Er ligt niets uit de vriezer, wil wel uit eten of naar ikea en dan ook daar eten, maar rene moet vanavond weer werken...

ben bang dat het een patatje word....

Oppas: weet niet echt hoeveel het gemiddeld per maand is, maar het hangt bij ons van meerdere dingen af met de keuze van de oppas.
    Als het renés moeder is dan zijn we op tijd terug, want die pas bij ons thuis op. Op tijd is tussen 12-1 uur dan he
    En als het mn moeder is en het word laat, dan laten we Tygo daar slapen...

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
  3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal.
    ik denk dat ik zuurvlees met patat eet :p heb zuurvlees wel gemaakt. maar of ik nu kan zeggen of ik er echt zin in heb..

mannetje komt laat thuis vanavond snik!! weer een dag van 13-14 uur voor hem.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier stamppot boerenkool. Zo maar eens een berg aardappels schillen!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hier pannenkoeken! Jamie mocht zeggen wat hij wilde eten vandaag.. ;)

6. lekker pannekoeken....

jammie jammie...

Boerenkool ook....

zuurvlees ken ik nie...
    Lijkt me ook niet zo lekker tijdens de zwangerschap met zuurbranden en oprispingen :(
    Tenzij je daar niet last van hebt....

Ik weet het nog steeedddsss niet, maar ik heb al wel heel erg hongerrrrrrrrr!!!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud, zwaai terug.

Ik had een tijdje geleden een klacht ingediend bij Liga en nou heb ik een pakketje gekregen met 2 verpakking fruitsticks en 1 chocolade crunchy. Leuk he?

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lique, toen myrna nog klein was, nou ja, rookte ik ook en had ook in huis gerookt en nu rook ik niet meer wat ruik ik dan? Ben nogal verbaasd over hoe ik zo stonk....... Kon ik me niet voorstellen dat Myrna ook weleens naar sigarette rook ruikt! Maar het is jouw huis en is jouw keuze :)
    Mijn zusje heeft tijdens zwangerschap gerookt, ze had wel geprobeerd om te stoppen, maar is haar niet gelukt, nu rookt ze in keuken (niet open keuken)

Shanai, leuk leuk dat Fayenne naar oma en opa gaat. Grappig van die tandarts! Leuk van je man en ik heb geen ervaring. Jeslyn heeft maar 1 keer gelogeerd bij mijn vader, erg hoor! Haha!

Sjorsje, spannend dat Lianne naar kaboutergym, heerlijk voor haar, ben benieuwd! Goed dat je met ARd naar Sauna gaat, heerlijk met zn tweetjes! Grappig van die liga, raar, goed dat je klacht hebt ingedient.

Petra, dikke knuff voor Roosje, zo zielig he!

Setteke, foei hoor, dat je PSZ bent vergeten om te bellen, haha, waarom ging Tymen niet dan?

Schatje, gaat verder nu met je? Is dat aardig gelukt bij de kapper?

Denice, ik heb foto's gezien op hyves, pracht meid. Lange dagen he voor Kenny! Ken dat...vervelend!

QB: Haha die Britt, heerlijke meid!

Happy, knuff voor Janna!

Puck, wat een mooie cijfertjes voor Olivier! Spannend een gesprek over pleegzorg! Boomstammetjes, hmm, lekker hoor!

Chantal, over Babydump boekje, Jeroen vind Tygo lekker ding en dat je goed uit ziet ;) Haha! Slijmbal he ;)

All:Ik vind raar, 1000 berichten en dan op slot? Pff! Oh ik zie nu, dat wij tot 5000 berichten mochten plaatsen, hoera!

En wij eten brocollieschotel en aardappelenkroketjes, zo ff fituurpan aandoen, lekker hoor sonja bakker, normaal moet kroketje in oven doen, maar daar heb ik geen zin in, haha!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudjeeee, zwaai meis, hoe beval je als zijn vrouw? Hihi!

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal zuurvlees is stoofvlees. lijkt een beetje op hachee maar dan meer azijn en donker van kleur. met rundvlees of paardevlees gemaakt.

ik ga eten heb honger !! tot morgen !!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Linka, zodat ik vandaag kon studeren zijn de kinderen bij mijn moeder. Lekker rustig in huis. Het was nogal een zwaar examen...

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wat lekker al dat eten ;)

hier komen de udate-foto's van de kamer van mylan

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    de kast onder het schuine gedeelte helemaal van steigerhout

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    de bedstede onder de andere schuine kant

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    kleur van de muur (blauw) kan ik niet laten zien is afgedekt ivm zaagsel

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @puck: mooie metingen hè en al 12 kilo, hihi mylan haalt de 10 volgens mij net

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mooi en apart zeg jenny

hihi die doekjes lostrekken, hier ook heeeeel herkenbaar

wij hebben ovenschotel gegeten...

19. @ jenny: wat zei je ook alweer, wanneer mocht ik nou alweer jouw vriend lenen voor klusjes in huis?

:)

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wauw, mooi zeg Shireen! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Deel Deze Pagina