Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jenny moooii

@puck ik heb laast onze begeleider gesproken. en ze zei dat er schot in zat. ben dus erg benieuwt

eten. ik heb lasanja met Silver geten ze vondt het heerlijk

vet balen zeg. vlak voor dat ik Silver naar me moeder zou gaan brengen valt ze van de kinderstoel af. ze klom er steeds op. grrr gat in der tong en zeer hoofd ik dacht echt nu ga ik haar niet meer weg brengen hoor. maar ja toch wel gedaan. dus nu ziet ik alleen thuis snik snik (met een bak ijs )

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wij zitten echt in een extreem luxe positie sinds Suze van de 23 uur fles af is.
    Andy zijn ouders wonen bij ons op het erf en wij kunnen dus de babyfoon bij hun zetten. Wij hebben voor als hun weg zijn ook nog zo'n extreem braaf 20 jarig meisje wat graag op wil passen (die werkte al bij Andy in de kas).
    aanstaande vrijdag gaan we dus weer lekker uit eten, maar soms gaan we ook ergens op visite. Ik vind het wel erg fijn dat we een flionke (waak) hond hebben die bij het minste of geringste aanslaat en dat horen opa en oma dus ook via de babyfoon

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    arme silver

chantal; haha ehm nog ff wachten want is nog lang niet af haha
    maar vind het in het echt mooier dan op de foto, maar komt denk ik ook omdat je nu niet ziet hoe de kamer is.
    maar diegene die de 20ste komen wel :)

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoihoi,

lief van jullie dat jullie Roos beterschap wensen. Het gaat nog niet echt best met haar dus ik vul de dag met lekker tegen elkaar aanzitten en naar dat (superstomme) wijf van Zappelin te kijken.
    Onze SuperSnotterigeSuze doet het nog goed ook al loopt er de hele dag snot uit haar poezelige neusje en heeft ze waterige oogjes.
    De huisarts zei dat Roos zaterdag opgeknapt moet zijn

@ Tesske, wat ontzettend vervelend dat je schoonouders roken waar Tess bij is, zeker gezien de achtergrond van Tess. Kunnen zij vertellen waarom ze het doen ondanks Tess?
    Ik denk dat je wel kunt zeggen dat je Tess haar gezondheid bovenaan zet en je kunt begrijpen dat ze nou eenmaal verslaafd zijn , maar dat jij nou eenmaal als moeder moet zorgen dat tess in een zo gezond mogelijke omgeving opgroeit

5. damn last van mn schouderrrr, zeker verkeerde beweging gemaakt, dus ik gaat ff douche of badderuh, 1 van de 2 maar weet nog niet welke!

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik ga ook zo douchen, heb keiharde kanonnen buik PFF
    lijk wel of ik 2 keer uiteten ben geweest haha

toedels

7. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Voetjes: Britt heeft maatje 19-20, dus hetzelfde als Tess

shanai
    wij hebben eens in de zoveel tijd een verjaardag in het weekend, en dan gaat Britt altijd naar opa&oma
    ze blijft daar dan heerlijk slapen, gaat goed! en ze vindt het er erg gezellig
    nu ook, is ze bij opa&oma, haar daar net op bed gelegd, zodat ik morgen even kan uitslapen en bijkomen van vandaag!!

denice
    gefeli met je goed echo!
    ben benieuwd wat je krijgt, zullen we gelijk oversteken?? ik vertel het jou en jij mij??? HAHAHA!!!!

petra
    dus weer even een dipje bij Roos, maar dat zegt niks meid, ze kan zich morgen zo weer beter voelen!

chantico
    meid dat was schrikken.....arnika op je knie smeren...sterkte ermee

Tess
    ik vind dat je zijn ouders niet nog ene kans hoeft te egevn, het komt op mij over dat het niet de 1ste keer is dat ze dit soort dingen doen. Ze kunnen toch ook nadenken. Logisch toch dat jij zo reageert....
    Maar ja, vervelend mis hetw el
    Probeer anders ene gesprek aan te gaan en leg je gevoel bij hun actie uit, dat jke erg bent teleurgesteld en dat het je verbaasd dat ze zulke acxties uihalen>

binna'
    ach gossie, arme Silver en mama
    wat een schrik voor jullie, gatsie
    ook alleen thuis? ik ook, Britt is bij oma en ik zit alleen want manlief is uit eten.....
    zo raar, doe ik toch alles heel stil in huis, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, want Britt is er niet. ben dan zo gewend

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Binna, ach wat sneu voor Silver! Probeer wel een beetje te genieten he? Van je qualitytime!

9. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik ga ook onder de douche want hier ook weer harde buiken en ze zijn flink pijnlijk ook, trekt helemaal door naar beneden!! brrrr
    geniet van de douche

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, gaaf!!! echt leuk dat je vriend zo'n mooie kamer kan maken! ik ben benieuwd de 20e

mik, is het gelukt om vanavond te gaan? hoe gaat het nu met hem?

petra, arme roosje! en die kleine suze ook nog niet fit. veel beterschap!

chantico, balen zeg! ise zat niet op de fiets? ik vind het ook erg dat jij gevallen bent hoor :p, maar vallen met otje voorop is echt mijn nachtmerrie

setteke, balen dat je weer afwijzingen hebt!

linka, mooi jasje! hij staat haar ook super!

noura, wat een prachtige krullen heeft je dochter!

shanai, bij ons is het heel wisselend. alleen hebben wij 's avonds zelden oppas. wij hebben 5 buren met kleine kindjes en zetten regelmatig de babyfoon bij elkaar. er kan altijd wel iemand!

tesske, wat irritant van je schoonouders. ik wil al niet hebben dat iemand bij ottilie in de buurt rookt, maar als ze er gevoelig voor zou zijn, zou ik geloof ik echt agressief worden. helemaal als het iemand is van wie je mag aannemen dat ze van haar houden. ik zou er ook klaar mee zijn. al kan ik me wel voorstellen dat je man niet zo'n definitief gebaar naar zijn ouders wil maken.

wie rookt hier eigenlijk?

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jenny, ziet er al mooi uit hoor.

Chantal, ik stem voor bad. Mmm heerlijk zou ik nu ook wel willen.

Binna, arme Silver.

Miepie, hoe was je echo?

Setteke, alvast veel succes morgen.

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lauwie, heb het jaren gedaan, maar gestopt toen we in de zomer van 2005 dit huis kochten. In 1 keer Cold Turkey en nooit meer trek in gehad.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja binna, sneu voor silver zeg! en mooi geworden je muur!

14. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Lauwie, hopelijk word je niet ziek :( Hoe is het nu met jou en Otje? Ik rook niet, maar heb wel gerookt tot ik zwanger was. Mijn man rookt nog wel (buiten :D)

@Lique, vervelend dat je 's nachts moest werken. Hopelijk vandaag een rustig dagje gehad?

@Linka, het is maar goed dat jeslyn nog geen maat 24 heeft met jou schoenen tic ;) Wow mooie jas voor een mooie dame.

@Petra, beterschap voor roosje. Ach een longontsteking arm meisje. Verwen haar maar lekker. Fijn dat het met suze allemaal in orde was. Oh jij vind die meid van zappelin ook al zo stom :p (die ogen :$)

@Puck, hoe was het op het cb? Lees het nu, mooie cijfertjes!

@Duster, fijn dat het slapen in het grote bed goed gaat. Vervelend dat hij zo vroeg wakker is :( Als Bart heel vroeg wakker is gaan we heel even naar beneden en drinken we een beetje warme melk met honing. Na 5 min gaan we weer naar boven en gaat hij weer lekker slapen. Pedagogisch niet helemaal verantwoord maar het werkt wel bij Bart ;) Als ik niet met hem naar beneden ga en de 10 min regel toepas gaat hij huilen en wil absoluut niet meer slapen. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak dat hij vroeg wakker word.

@Mik, jeetje wat een naar bericht. Heel veel sterkte.

@Schatje, ben je nog naar de kaper geweest? Of ben je aan het bevallen?

@Denice, fijn dat kenny net op tijd was voor de echo! Gefeliciteerd met jullie mooie en goede echo :)

@Carmen, wat een gedoe met de anwb. Ben benieuwd hoe het met de ruikertjes gaat. Groot gelijk dat je voor tess opkomt! Ik snap eigenlijk niet dat je schoonouders blijven roken met tess erbij. Als volwassene zou je toch beter moeten weten.... Ik zou haar daar niet meer brengen maar wel uitleggen waarom niet.

@Binna, fijn dat je muur klaar is. Het is erg mooi geworden! Ach arme Silver, hopelijk valt het mee.

@Setteke, balen dat er weer afwijzingen binnen zijn :(

@Shanai, wat fijn dat het zo goed ging bij de tandarts! Had ze nog gaatjes :p Wat lief dat je je man gaat verrassen met een griek. ;) Wij brengen Bart 1x in het kwartaal weg om wat voor ons zelf te doen. Meestal blijft hij dan ook slapen, want vind het zo sneu om hem 's avonds uit zijn warme bedje te halen.

@Sjorsje, oeh spannend een verrassing op valentijnsdag :)

@Chantico, balen dat je gevallen bent :( Hoe is het nu met je zere knie? Had je Ise ook op de fiets of was je alleen?

@QB, haha leuke foto van Britt. Bart doet dat nou nooit ;)

@Happy, beterschap voor Janna! Hopelijk voelt ze zich snel weer beter. Wel knap dat ze op het potje plast.

@Jenny, wow dat is mooi geworden! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Haha ik lig in een deuk, iedereen vol spanning wachten tot het 1000e bericht :D Gaan we stiekem door tot 5000 :)

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    haha ik ben blij om te horen dat nog iemand dat echt een stom en zeer overdreven wijf (of beter gezegt vrouw/meisje) vind. Het is prima hoor want kinderen houden wel van zo'n mimiek maar ik heb "iets" tegen haar :D

@ Lauwie, hee eigenlijk ook leuk dat ik jou en Otje in het echt ga zien de 20e :)

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou vriendje is na narcose ontwaking zo ontslagen en naar de brijder stichting gestuurd. dus daar is hij nu.

hij is gisteravond nog geopereerd (6 uur) hij had een slagader, 7 pezen en een paar zenuwbanen doorgesneden dus het is even afwachten wat het gaat worden en of alles het weer gaat doen.

hij heeft wel aangegeven graag hulp te willen vppral psychische want hij trekte de dood van zijn vader en een goede vriend van ons niet meer. dus dat is mooi dat hij het zelf aangeeft!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier vandaag de popenwagen van quinny binnegekomen voor donique. wel grappig had die besteld met de kinderwagen en wanfdelwageninzet ( die met maxi-cosi was 20 euro duurder) maar die met maxi-cosi binnengekregen dus dat is wel een leuk kadootje. nu gaat ie naar zolder totdat haar broertje/zusje word geboren. dan krijgt ze van mijn ouders een pop en van ons de wagen! leuk leuk leuk

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mik die is gave he die wagen. je moet hem wel helemaal zelf in me kaar zetten. mischien een tip om dat al vast te doen.
    en wel heftig allenmaal zeg met die vriend van jullie. hoop dat ie daar de hulp zal krijgen wat ie nodig heeft.

ik gaat naar me bedje hoop dat ik goed zal slapen zo in me eentje

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Mik, van mij ook heel veel sterkte, ik hoopp echt dat hij zijn leven weer snel op de rails kan krijgen en dat jullie het een beetje kunnen verwerken, want het is heftig zat als zoiets zo dichtbij gebeurd

ik ga ook slapen

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames!

De pretecho was super!......Alleen houdt de beeb blijkbaar niet van fotos want had de hele tijd de handjes voor het gezicht.....Met malou was het net zo wel grappig eigenlijk.
    Kan alleen op het werk scannen dus de echos volgen nog!

qb: tis opgestuurd hoor!

ga ff tv kijken met mn mannetje en daarna lekker op bed!
    Morgen drukke dag....moet om half 11 naar de tandarts (boren brr...) dan om kwart voor 4 naar de verloskundige en om half 5 fysio voor mn hoofdpijn.
    Lekker dagje dus!
    Malou gaat de hele dag naar opa en oma en dan halen wij haar savonds weer op en schuiven daar zo aan tafel met het eten!
    Zaterdag naar de ikea in hengelo/duimeland in hardenberg en ff hengelo centrum in en dan blijft malou ook bij andere opa en oma...dus malou is 2 dagen uit!

Deel Deze Pagina