Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    oeps ging verkeerd

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb niks bijgelezen, alleen even snel dat Roosje zo ziek is :(

Aaaah hele dikke KUS voor Roos :)

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Fijn dat je echo goed was! Jammer dat beebje nog niet zo fotogeniek is, hihi! Had Britt toen ook steeds, haar armpjes bij haar gezicht langs enzo..

Spannend! Ik hou mijn brievenbus de komende dagen in de gaten! ;)

Enne, suc6 voor morgen!

---

Denk dat ik zo maar op bed duik.. hubje is nog niet thuis, heb geen zin om er op te wachten. Hoewel ik mij niet verveel op de laptop hoor, hihi! Maarja, moet morgen nog wel ff een dagje werken!

Iedereen trusten!

Xx

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    petra beterschap met roos!

miepie leuk zeg de echo ben benieuwd naar fotos
    kan echt genieten van iedereen zijn echo fotos

mik wat een schrik zeg.

alle dames met harde buiken lekker rustig aan doen

nog wat van schatje gehoord???

knuffel voor silver

over 6 uur gaat de wekker....

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hm wil nog even het nieuws zien, hoor net dat de loting voor de studie geneeskunde afgeschaft gaat worden mischien. zou mooi zijn aangezien nordin volgend jaar in het examen jaar zit en geneeskunde wil gaan studeren. als je word uitgeloot is zo zonde als je dat echt wilt gaan doen

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames

waar is onze dv ???

Ik ga zo werken. En hoop dat het dagje een beetje op schiet mis me meisjes

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen allemaal.

Binna, sterkte vandaag, heb je wel een beetje kunnen slapen zo alleen in huis?

Petra, hoe gaat het nu met roos? Is ze al een beetje aan het opknappen? Wat zielig zeg dat ze beginnende longontsteking heeft.

Mipie, wat leuk een pretecho. Wel jammer dat de beeb de hele tijd de handen voor het gezicht hield. Succes vandaag. En veel plezier morgen.

Schatje, hoe is het met jou? Houd je het nog een beetje vol zo?

Noura, zou zeker mooi zijn als ze de loting afschaffen, zeker omdat dan je dochter zeker kan gaan beginnen. Wel knap hoor dat ze het kan!

Zo ik ga weer naar mijn werk. Nog een dagje en dan lekker weekend. Even helemaal geen werk en school, heerlijk.
    Wel een drukke zaterdag, maar wel leuk, eerst naar de kapper, daarna naar den haag, naar mijn oma die is jarig en dan gaan we met de hele fam uit eten.

Fijne dag allemaal en tot vanmiddag

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!
    Iedereen een fijne dag!
    Moet vandaag nog ff aan het werk..
    Xx

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Setteke, aha, zwaar exameen, ging dat nou wel goed dan?

Jenny, geweldig, ben ook benieuwd naar eindresultaat!

Binna, vervelend dat Silver is gevallen, maar goed dat je toch hebt gebracht, denk ook ff aan jezelf he :)

Petra, als ik eerlijk moet zijn, je boft!!!!!! Wij hebben weinig oppas, mijn schoonouders wonen in Frankrijk, als wij daar zijn passen ze graag op kinderen maar andersom gaat moeilijk. Mijn moeder werkt dan ook nog en Myrna gaat hooguit 1 keer per 2 a 3 maanden bij mij moeder slapen.

Toetie, ja ik ben schoenentic, zit in familie, haha!

Miepie, fijn dat goed is gegaan met echo!! Heerlijk!

Tot nu nog niks gehoord van Schatje, wat zou het zijn? Haha!

Nou ik ga meiden brengen naar school en opvang en dan ff lekker voor mezelf en werk zoeken op inet!

Fijne dag!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    goeiemorgen!hier begon de dag weer om half 6. Tess is naar het kdv en ik ga zo even lekker onder de zonnebank,hij staat al even op te warmen.
    Heb nieuwe nagels laten zetten en 1 hele mooie vind ik zelf!

Tot straks meiden!

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    We hebben een beroerde nacht achter de rug. Roos moest veel hoesten/huilen en soms overgeven. Uiteindelijk kreeg ze ook nog een bloedneus(je)
    Uiteindelijk ben ik om half zeven naar beneden gegaan. Heb peer en kiwi voor haar klaar gemaakt, wat ze niet wilde en net dacht ik: ik maak weer eens een boterham voor haar en ja hoor :):):) ze heeft bijna een hele boterham op en ze is ook weer gezellig een beetje aan het scharrelen

We zouden vanavond uit eten gaan maar dat doen we nog maar even niet

@ tesske, veel plezier met zonnen

@ Linka, lastig is dat als je weinig oppas hebt, zeker omdat jullie dan weinig kans hebben om samen iets leuks te doen

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    goeiemorgen beetje druk dagje met dingetjes regelen dus ken niet zo veel kletsen :D:p

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahaha heb hem gisteren in elkaar gezet. wat een werk idd! zat te vloeken en te tieren maar het is me gelukt! joepie!

die vriend zal wel goedkomen. het is een sterke jongen die gewoon veel heeft meegemaakt en daardoor zo geworden is., als hij dat een plaatsje kan geven denk ik dat het wel goed kan komen.

ik ga gewoon elke dag langs om hem te helpen met alles!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames!!

@Tesske, oef wat een vroegertje weer. Lekker onder de zonnebank, oogjes dicht!

@Petra, oef heftig nachtje dus. Gelukkig is ze weer een beetje vrolijk!

@Denice, wat voor leuks ga je regelen?

@Schatje, hoe is het met je????

@Linka, ja kan me ook niet voorstellen dat wij vroeger zo naar de rook stonken, haha!! Bij ons thuis werd overal gerookt, wc, badkamer, slaapkamer en in de auto. Nu is het helemaal vreemd als je daar aan denkt. En het was zoooo normaal.

@Mik, blijft toch heftig hoor. Of denk je dat het meer een schreeuw om aandacht (hulp) is geweest. Hoe dan ook, hopen dat hij er snel weer bovenop komt.

Zo dames, weer heerlijk een nachtje geslapen, wat knapt een mens daar van op. Gisteren borrel en uiteten gehad van collega, gezellig hoor, maar laat huis. Dus nu kort dagje even sporten en alle boodschapjes regelen en dan even chill. Mijn dienst zit er op, dus vanavond eerst eens een lekkere borrel!

15. I could cry.....

Maar dat zal ik niet doen...

Hier ook slechte nacht. Tygo is meerdere keren huilend wakker geworden, geen idee waarom.
    Ik heb nog steeds enorm veel pijn achter mijn schouderblad. Alsof er een dolk insteekt...
    En zelf word ik al 2 nachten wakker omdat mijn neus ineens dicht zit en dan kan ik niet meer ademhalen. Vanochtend was het kwart over 5 en was echt te lui om mn neus te gaan snuiten, dus ben ik door mijn mond gaan ademhalen, wat uiteraard nu geresulteerd heeft in een zere keel....

Daarboven op dit K!!! - weer en de rit hiernaartoe, glibberglad....
    Maakt dat ik echt in een K!!!-bui ben!!!!

Who knew hell was white?

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Bij mijn ouders werd ook overal gerookt en ik moet zeggen dat ik die geur zo gewend ben, dat ik het niet eens meer ruik als er bij een ander gerookt wordt. Terwijl wij zelf niet roken, tja Ard af en toe sigaar of pijp.

Petra, oei zo'n nachtje is niet leuk. Wel goed dat ze weer 'n boterham op heeft.

Noura, dat zou wel fijn zijn als je zoon straks gewoon kan instromen.

Ik word echt gek van Yosyp. Die kan alleen maar huilen en vervelen. Zit ie net even lekker te spelen en dan begint het alweer.

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oh Chantal bij jou gaat het ook niet geweldig. Mijn neus zat vannacht ook dicht, echt irritant zo'n superdroge mond. Sterkte vandaag.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Hoewel hier ook al vanaf 6.45 uur in touw en de Chief slaapt nog :x. Heb ondertussen al een was in de machine gedaan en een andere in de droger. Gestofzuigd en de vaatwasser uit en in geruimd.
    Momenteel ook een onzettend drammerige Giulia (al een paar dagen) :$
    Vreselijk soms is het erg moeilijk om je geduld te bewaren!!!
    Wij gaan vanmiddag eindelijk onze magnetron op halen na 3 weken, hij was kapot, wat een gemis!

@ Petra, wat zielig voor Roosje!!!

@ Channie, wat zielig voor jou ;)

@ Sjorsje, die kleertjes komen echt 8) ben er niet zo snel mee ;). Jij dus ook een jengelend kindje?

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Mooie jas, erg leuke foto's!

@Shanai; Fijn dat het goed ging bij de tandarts. Ging het bij jou ook goed? Alvast veel plezier vanavond!

@Denice; Bij ons is het bij de tandarts ook vanaf 2,5 jaar

@Chantico; Hè bah, daarom fiets ik op het moment ook maar niet. Sommige plekken zijn zo verradelijk glad. Hoe gaat het met je knie?

@Happy; Beterschap voor Janna

@Jenny; Ziet er goed uit!

@Binna; Heeft Silver nog last gehad van haar val?

@Mik; Hopelijk komt jullie vriend er met de juiste hulp bovenop

@Miepie; Fijn dat je zo genoten hebt vd pretecho. Altijd leuk om weer te mogen spieken

Matthijs heeft gelukkig een nachtje doorgeslapen :) (mama niet zo, want ze moest plassen, maar durfde niet omdat ze bang was dat Matthijs wakker zou worden ;))

Over oppas: Wij brengen Matthijs eigenlijk nooit zomaar weg, maar dit weekend toevallig wel. Matthijs gaat 2 dagen uit logeren en papa gaat werken, zodat mama eindelijk wat tijd voor zichzelf heeft en op kracht kan komen voor de naderende bevalling :D

Deel Deze Pagina