Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
  2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Matthijs in zijn grote bed (het ziet er een beetje kaal uit, maar hij slaapt zonder deken omdat hij heel zijn bed doorkruipt :D)

Bekijk bijlage 47536

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zooo Buddy lekker buikkie :D

4. @ duster: mooie buik hoor!
    En wat een idee, bed gewoon andersom tegen de muur aanzetten...

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Het zit gelukkig alleen in m'n buik. Ik ben nog geen 6 kilo aangekomen :)

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, goed geregeld dat je lekker kan doen wat je wilt van het weekend!! En wat een mooie buik!! Heerlijk die kleine knul in bed,haha!! Geweldig! Wel uitgeklust nu?

@Chantal, hoe is het nu met je schouder?

@Juud, is die magnetron ook je oven? Want een magnetron opzich zou ik echt niet missen, wat doe je daar allemaal mee?

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    En de andere kant van zijn kamer. Foto is een beetje onduidelijk. Boven de "commode" hangt zijn afzwemhanddoek. Elke keer als hij moet afzwemmen krijgt hij een knuffel die hij er aan kan hangen. Morgen moet hij afzwemmen voor Pimmetje Pinguin

Bekijk bijlage 47537

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lique; Er moeten nog wel wat kleine dingen gedaan worden. Vooral wassen en strijken is een hel. Ik strijk elke dag zeker 2uur, maar krijg het gewoon niet weggewerkt (zoveel babykleding en Matthijs die naar een nieuwe maat gaat) Verder is het voornamelijk schoonmaakwerk en de aankleding van de babykamer. Is je zus er al helemaal klaar voor?

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lique, wij hebben nog flesjes...en je kan dat met warm water doen maar de magnetron is gewoon sneller!

@ Buddy, wat leuk die afzwemhanddoek!

10. @ duster: wat schattig die handdoek, wat leukkkkkkk!!!

@ lique: ik gebruik de magnetron elke ochtend om Tygo's melk warm te maken....
    En mijn schouderblad doet echt veel pijn.....
    Zelfs bij ademhalen wordt de pijn zeg maar intenser... Ik denk een spier achter mijn schouderblad ofzo...

Heb echt het gevoel dat ik in winterslaap moet gaan...
    Wil in bed gaan liggen met filmpjes erop en lekker hapjes erbij...
    Vind vandaag ook echt een dag voor chocola, alleen heb niets, dus dan zou ik naar de overkant moeten lopen....

@ petra: hoe is het vanochtend met Roos?

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, lastig hoor, hoop dat ie snel los komt. Ja hier al eeuwen geen flessen meer en dat deed ik altijd met de waterkoker.

@Juud, ik gebruikte altijd waterkoker, dus magnetron nooit echt daarvoor nodig gehad. En ook al eeuwen geen fles meer en dan vergeet je dat gewoon! Mooi dat je hem vandaag weer krijgt!

@Duster, van de week hebben mijn zusjes en moeder bij zwangere zusje gegeten en daarna alles in orde gemaakt. Ze had zelf alles gewassen. Eentje ging strijken. Ander babykamer uitsoppen, andere 2 gordijn op maat knippen, en de kasten van de andere kinderen moesten opgeruimd, maar het is nu zo goed als klaar. Alles staat op de plek is gewassen en gestreken. dus ik zou zeggen roep wat hulptroepen op!! Of geef wat te strijken mee met Matthijs ;)

12. Ik vind het wel makkelijk om zijn melk nog ff warm te maken in zo'n difrax fles... In zo'n tuitbeker die ik heb kan dat niet, kan niet in de magnetron.
    En om nou een pannetje op het vuur ervoor te zetten...

Bleh, hier sneeuwt het weer!!!!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lique, vroeger was ook doodnormaal idd, schoonouders van mijn moeder deden vroeger de glas met sigaretten op tafel.

Mik, fijn dat toch is gelukt met wagentje, vloeken enzovoort kan ik ook maar ik ga door, doorzettingvermogen heb je zeker nodig, haha! Fijn dat je vaker langs je vriend gaat.

Duster, ik vind fijn dat je dit weekend eindelijk voor jezelf gaat doen, goed zo meid. Mooie buik trouwens, lijkt op dat ie is ingedaald. Wat een bed zeg, hahahah!!!! Slim omgekeerd! Jeslyn sliep normaal gesproken alleen met slaapzak uiteindelijk heb ik toch dekentje in dekbedhoes gedaan en ging prima, ze slaapt beter door.

Petra, zielig hoor, knuff voor Roos, fijn dat ze kon eten en ja is ook erg lastig idd. Wij doen veel te weinig samen.

Juudje, brneg Giulia maar ff naar hier heb je straks rust ;)

Schop voor je Chantal, hup naar buiten, hihi! Denk door de regen dat je zo voelt, heb ik nu ook vervelend....

Tess, lekker voor jezelf!!! Heb je foto's van je nagels? Ik vind ze ook heel mooi, maar is duur...jammer.

Nou Jeslyn is bij opvang en Myrna op school en over anderhalf uurtje ga ik haar weer ophalen en dan myrna halen. En dan vrij! jeroen is ff hier om stopcontact en voor verwarming uit halen en dan ga ik schilderen, eerst speciale verf op zodat andere verf goed opvangt en dan taupe op. (ivm spuitverf op muur)

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, oh jullie geven natuurlijk gewone melk (ik denk aan oplos, ja ben er echt uit geen derde voor mijn haha)! Ja das veel makkelijker in de magnetron. Ai weer sneeuw, nou hier regen regen regen gelukkig

@Linka, schilderse!!!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Nog steeds niks gehoord van m'n droger. Ik zie nu wel dat ie ondertussen 33 euro duurder is geworden. Ik neem toch aan dat ik het bedrag straks moet betalen wat er voor stond toen ik 'm bestelde.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, oja wat was dat ook alweer voor verhaal, rarigheid.

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Het schijnt een nieuw apparaat te zijn (AEG 59850), tenminste de opvolger van een vorige model. En er schijnen nogal wat logistieke problemen mee te zijn.

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    #1098 mik25, 29 jan 2010
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
    nee hij is te druk ermee bezig geweest om een schreeuw om aandacht te zijn.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    maar ik geloof erin het komt goed. daar gaan wij met de hele vriendengroep voor zorgen!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, heel veel succes daarmee en ik hoop dat het snel beter gaat met hem!

@Sjorsje, hoelang zit je nu al te wachten?

Deel Deze Pagina