Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    3 januari heb ik 'm besteld en 'n week later heb ik onze droger verkocht.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jemig al bijna een maand zonder droger, ik zou gek worden!! Ach er zijn natuurlijk ergere dingen.. maar toch enorm balen.. en wat zeggen ze daar?

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb net AEG zelf maar gebeld en die drogers zijn inderdaad niet op voorraad, maar er is een lading onderweg die bij hun volgende week binnenkomt. Als mijn bestelling daar dan ook bij zit, zou ik de droger over ongeveer 1,5 week moeten hebben.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sjorsje, vervelend joh!

Nou ik ga nu heerlijk meiden ophalen!

Dus die muurtje zit in vorsterijk (speciaal voor muur die gewone muurverf niet goed opvangt)

Have fun!

xx

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: ik rook niet meer maar heb ik 9 jaar gedaan een pakkie per dag en soms in het weekend 2 per dag, ben blij dat ik er vanaf ben. ook in 1 keer. maar soms vind ik nog wel eens lekker ruiken echt maf, vooral met een borrel (maar ja die heb ik al zo lang niet meer gehad voor mijn gevoel)

@mik: oh het idee alleen al dat je je polsen durft door te snijden, krijg overal jeuk echt vreselijk. je moet dan wel echt ver heen zijn hoor omdat te doen.

@petra: arme roos, hoop dat ze snel opknapt

@chantal: nou hoop dat jou dag nog goed komt meid

@duster: wow moooie buik hoor en nu dus nog groter ;)

zo mylan is naar KDV vanochtend, dus ik wer om half 11 wakker haha. zo kom ik de week wel door hoor gnigni

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny heerlijk bijgeslapen dus, doe je goed!

@Sjorsje, is die droger zooo speciaal. Had hem denk ik allang afbesteld en er eentje bij de BCC gehaald, haha!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, ik was ook al aan het kijken of ze 'm bij de harense smid of expert hebben, maar die bieden 'm nog niet aan. Het is een condensdroger met warmtepomp en die zijn energiezuinig. Maar ik denk dat ik nu wel weet waarom ze energie zuinig zijn: er zit zo'n lange levertijd op dat je enorm bespaart omdat je niet kunt drogen.

Jenny, oh lekker uitgeslapen dus. Zou ik ook weleens willen. Nou ja, hier is acht uur voortaan luxe.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Trouwens iemand nog iets gehoord van Schatje?

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    sjorsje: haha je bent grappig
    maar ik zou er gewoon eentje bij de wehkamp bestellen, volgende dag in huis. heb ook een condensdroger, geen idee of hij energiezuinig is.

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, haha!! Ja super zuinig zo!!! vroeg me ook al af hoe het met schatje zou zijn. Wie sms er met haar?

Ohh, heb net een mooie vakantietent gevonden voor een schappelijke prijs per weer in het juiste gebied. Kan niet wachten om het thuis te laten zien en te boeken, dacht het van de week al gevonden te hebben, maar contact met die mensen verloopt zo stroef...

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    nou leuke dingen om te regelen zijn er niet eigenlijk. omdat kenny weer via uitzendbureau werkt en niet altijd de 40 uur werkt per week. moeten we constant alles opnieuw invullen, uren die gewerkt zijn , hoeveel er verdient is bruto op die dag. bij welk bedrijf . en dat van iedere dag. gedoe !!!
    en is de ww uitkering weer stopgezet is tie de ziektewet in gegaan omdat tie met zn voet zat. nu weer ziektewet gestopt. nu moest hij dus weer opnieuw ww aanvragen. en opnieuw de toeslag er op. maar daar moesten dus ook weer 4 papieren worden ingevuld worden. word je niet goed van die mensen.

dus nu maar weer hopen dat we einde van volgende maand rond komen van hetgeld dat we nu nog hebben want de ww zal wel weer 2 maand duren zoals de vorige 2 keren. en uitzendbureau is ook traag met betalen....

en emy is in een krijg ik dit niet dan sloop ik toch iets anders bui...en als ik dat ook niet mag. ga ik toch lekker huilen en als ik het dan nog niet krijg ga ik gooien met alles en schreeuwen.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique waar wilden jullie ook al weer naar toe?

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Denice, waarom nu nog ww dan? Heeft ie nu nog minder dan wat hij eerst verdiende?

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja ik ben me ook nog nooit zo bewust geweest van mijn polsen. vind het ook echt erg. kijk voor de trein ofzo is een momentopname. maar bewust je polsen doorsniijden? gruwel! krijg weer kippenvel als ik eraan denk!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb Schatje net een sms gestuurd, als ik antwoord krijg horen jullie het wel.....

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster bedankt,

@Sjorsje, we willen naar Frankrijk, liefst in het midden. Naar een ingerichtte tent.. Lijkt nu te lukken voor 500 eu per week. Wij moeten helaas in de bouwvak.

@Denice, ja dat blijft ellende die papierwinkel! Hopelijk is het snel alleen nog maar papieren voor het uitzendbureau. Krijg jij nog uitkering?

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    mik: moet je een mes pakken en er tegen aan houden, nou dan krijg ik al een vreselijk gevoel. me voor de trein gooien zou ik ook niet voor elkaar krijgen, denk dan eerder aan een overdosis, maar waarschijnlijk moet ik dan kaken en dan sta je er weer ook niet handig. heb het zelf van dichtbij ook een keer mee moeten maken, maar toen was ik jong en dus minder bewust mee gemaakt. het klinkt raar maar als iemand echt niet wil dan hoop je soms maar dat het hun lukt, beter voor hun. erg voor de omgeving maar die komen daar echt wel doorheen. maar dit is nog een jonge jongen toch? vreselijk als je dan helemaal naar de klote bent.

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dag dames!

Ik ben niet alleen zielig met m’n knie, maar ook met een fikse verkoudheid en koorts ;). Gister gelijk met Ise om 19.00 naar bed gegaan. Ik lag er zelfs nét iets eerder in, dus samen met m’n vriend kwam zij mij een kusje geven :) De halve nacht liggen zweten en doen, met m’n stijve knie. Ben nog steeds wat rillerig.
    Gelukkig zat Ise niet op de fiets toen ik viel. Wel het stoeltje, misschien dat ik anders beter er af had kunnen springen. Denk het niet hoor, het was in een split-second gebeurt. M’n knie is nu wel dik en ik kan er daardoor niet heel goed mee bewegen, maar ik maak me er niet echt zorgen om. Het voelt niet alsof er iets ernstig beschadigd is. M’n vriend maakte zich er wel echt een beetje zorgen om toen ik beschreef met wat voor beweging ik op m’n knie was gevallen (zijwaarts, dus dwars op de normale beweegrichting van je knie in). Ik heb goede hoop dat ik vooral last heb van de zwelling, verder niets. Afwachten maar. Wel onhandig hoor, met zo’n knie voor een kind moeten zorgen. Op de grond spelen is lastig, opstaan is lastig, haar tillen is lastig, de trap op/af is echt een uitdaging. Kan ook niet naar buiten (als ik dat zou willen met dit weer…), want dan moet ik ook een trap af. En fietsen kan toch niet, en wandelen is ook niet handig. Pff, zit je opeens zo opgesloten in je huis… Gelukkig heb ik jullie!

Chantal, jij hebt ook weer iets raars… Beterschap!

Binna, gaat ie met jou en Silver weer?

Ik heb het gevoel dat er nog meer zieken/gewonden waren, maar weet het even niet meer :)

Sjorsje, balen dat je zo lang op je droger moet wachten. Wij hebben er geen, maar met drie kinderen zou ik er denk ik ook wel een willen! Volgens mij betaal je gewoon het bedrag dat ie kostte op het moment dat je hem bestelde. Dat is een contract, waar de andere partij natuurlijk niet opeens de voorwaarden van kan gaan veranderen (prijs omhoog).

Over de babyfoon bij de buren zetten: hebben jullie dan allemaal kindjes die nooit wakker worden ’s avonds? Nu is Ise ook weer lekker rustig, maar vorige week nog werd ze af en toe wel wakker. Dan zou ik toch niet makkelijk de babyfoon bij de buren zetten (bij m’n ouders wel, als die vlakbij zouden wonen :)) Ise heeft best regelmatig dat ze 's avonds of 's nachts even wakker is... Hebben jullie allemaal kinderen die van 19.00 tot 7.00 geen kik geven? (Van sommigen weet ik dat dat niet zo is, maar slaapt de rest dan zo goed?)

Ik rook niet, ik vind het ook mega stinken! Zelfs als iemand buiten heeft staan roken, stinkt ie daarna nog een hele tijd als ie weer binnen is, niet alleen de adem, maar ook de kleren. Bah! Die stank ik de kleren zou ik ook al heel vervelend vinden bij een kindje met gevoelige longetjes!

Zit ik net met Ise te eten en knoei ik op m’n broek. ‘K*t!’ zeg ik in een reflex. Hoor ik Ise heel zachtjes ‘k*t’ zeggen :$ Oeps!

19. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    sjorsje omdat hij niet de volle 40 uur werkt. en het via uitzendbureau is krijgt hij 8,13 euro per uur. ene week werkt hij misschien maar 15 uur andere week NET 40 uur. dus einde van de maand komen we dan niet uit met het geld.
    er is gezegt het is voor 40 uur maar in de praktijk is dat dus niet zo. en is het weer steeds maar kijken hoeveel uur die de week moet werken. en soms krijg hij dat de avond te voren pas te horen of hij moet werken ja of nee..

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    ************BUDDYNIEUWS SCHATJE*************

Vannacht aardig geslapen, pijn is wel te houden....ziet er niet naar uit dat ik ga bevallen. Vk wil me wel doorsturen naar GYN, maar met grote kans dat ze niks voor me doen. Die teleurstelling wil ik niet aangaan dus ik ga het proberen uit te zingen.....

************ EINDE BUDDYNIEUWS *************

Deel Deze Pagina