Chantico, dat klinkt alsof je er wel even mee bezig blijft. Denice, lastig zeg. Je hebt er zo vaak over dat ie zo lang weg is, dat ik automatisch dacht dat ie z'n 40 uur wel haalde.
Schatje, ik zou het er toch op gokken om naar de gyn te gaan. Vooral omdat je zoveel pijn hebt en al wel ontsluiting hebt, is de kans toch groot dat ze je gaan inleiden.
chantico: oh heb gemist dat je gevalle was, da mooi balen zeg. ja ook ik zeg wel eens kut en ben dus ook bang dat mylan het gaat zeggen haha zou niet zo mooi zijn. babyfoon bij de buren: eigenlijk nooit bedacht, mylan word nooit wakker tussen 8 en 5 dus zou wel kunnen, maar probleem is denk ik mocht het wel gebeuren dan staat er ineens iemand in de kamer die mylan niet heel vaak ziet en dat is wel schrikken denk ik. al vertrouw ik mijn buren voor de volle 100%
ik ben op zoek naar een Bibabad, maar vind ze nieuw wel erg duur. iemand er ervaring mee. vind zo leuk als mylan lekker kan spelen in bad, ons bad is gewoon echt te groot om die vaak te vullen en zijn oude badje is natuurlijk veels te klein om te spelen
lique ik had geen recht op uitkering zeiden ze bij het uwv. sjorsje ja als hij moet werken dan moet tie ook lang werken maar als je dan vervolgens maar 3 dagen van 1 week werk.. dan kom je niet ver. ik vind dit echt maar 10 keerniks er worden steeds mooie verhalen beloofd van opleidingen en van cursussen die hij kan gaan doen en uren die hij gaat krijgen en vervolgens gaat hij daar werken en dan boren ze hem gewoon de grond in. en zijn die collega's ook nog zo bot van de week en echt asso's en maken ze kenny gewoon belachelijk waar hij zelf bij staat ook nog. kenny had het vorige week nog zo naar zijn zin en nu doordat hij van de week graag bij de echo wilde zijn deden ze moeilijk die collega's en gaan ze hem uitlachen midden in zijn gezicht doordat hij nu met 26 jaar bovenop zijn hoofd zo goed als kaal is. en daarvoor een petje draagt. nou heeft ene op het werk zitten zeiken over kenny dat hij een petje draagt en dat hij zijn ogen niet goed ziet !! dus nu moet hij verplicht zijn pet af van de baas. terwijl het petje altijd zo staat dat je zijn ogen makkelijk ziet. dus kenny voeld zich alles behalve prettig nu op het werk.
Denice, wat een gezeik zeg op z'n werk. Als je al ergens binnenkomt wordt je tegenwoordig gewoon weggepest.
Ik had hier vorige week ook een verspreking. Ik brandde m'n vingers aan de pan en zei toen: auw auw kut. En toen riep Lianna dus ook de hele tijd: auw auw kut. Bij Yosyp hoef ik nog nergens bang voor te zijn, die praat nog niet.
sjorjse, kijk maar uit hahaha met de woordjes! Jeroen vloekt nogal, dus hij is waargeschuwd! Denice, vervelend....... maar tsja je moet ermee leven, nietwaar?
Jenny, da's lekker half 11, heerlijk! Hier gebeurt ook weleens als helemaal zo stil is in huis! Myrna slaapt niet uit, Jeslyn wel vaak tot 10 uur of zo, vooral in weekenden....
@Chantico, beterschap en ja je moet echt op je woorden letten vanaf nu, ze kletsen alles na, haha!! @Denice, das vervelend. Ben je nu wel opzoek naar een baan? Of thuiswerk of iets? @Jenny, bibabad zegt me niets. @Duster, bedankt voor het doorgeven!! @Schatje succes voor de komende dagen . Ik ga zo lekker naar huis. Even langs de babydump (uitverkoop van kleding) en dan maar even sporten. Lekker naar huis daar even rommelen en dan de kids ophalen. Heb ze veel te weinig gezien deze week.
Haha Sjorsje, en dan maar hopen dat er niemand op bezoek komt die je dochter zo hoort roepen En waarschijnlijk als jij er aandacht aan besteedt, blijft ze het alleen maar langer roepen. Dus negeren en hopen dat ze het uiteindelijk weer vergeet ofzo. Roept ze het nog steeds?
hij word volgende week 29! ja is veels te jong. en volgens de artsen is het een wonder dat ie nog leeft. hij had zo goed gesneden dat ie helemaal niet meer hoorde te leven. dus hij heeft een engeltje op zijn schouders. en dat beseft ie nu ook. hij wil nu echt wat van zijn leven maken .
mik: oh dat is mooi dat hij het licht gezien heeft, nu maar hopen dat hij sterk genoeg is om er wat van te maken anders maak je je altijd zorgen
ik geloof erin. en ik ga mijn stinkende best doen hem te helpen. we hebben zelfs gezegd dat mocht niemand hem kunnen helpen. hij wel hier in huis mag wonen tot ie weer sterk genoeg is. lang over nagedacht maar we doen het als hij dat zou willen!
Chantico, nee gelukkig zegt ze het niet meer. Ard en ik heb eerst uitgebreid staan lachen en daarna er geen aandacht meer aan besteedt. Toen was het zo over.
mik; hoe das pittig hoor meid, maar super van jullie dat jullie hem alle kansen wille geven. reken wel op tegenslagen.
yep we know. maar ja zijn vader is dood. zijn moeder kijkt niet naar hem om en de rest van zijn vrienden werken de hele dag en drinken zelf ook . ik ben altijd thuis (werk ook thuis) en drink niet. manlief wilt dat ook wel opgeven om vriend te helpen. dus ja . en ach een kind meer of minder
Heftig hoor, Mik. Ik hoop dat hij opknapt en goede hulp krijgt. Met zulke vrienden als jullie mag hij in ieder geval blij zijn!