Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    #102 miranda4xmama, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    @ Spiraaltje: ik heb er al eens 1 laten verwijderen en volgens mij deed dat geen pijn anders had ik het wel geweten) :( :)

Ik heb er gewoon weer 1 laten plaatsen.

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Geen 80 euro nee, komen bij Van Haren weg.

Tis een pietsie overbelichte foto...

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier max 50 euro voor schoentjes en dat doet me al zeer hahaha!

5. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Tesske: Geeft niet meid even in het kort een verslagje voor jou;)

MY mijn oudste in bij 34 weken geboren na een helpp-syndroom,bij de geboorte bleek hij hele lage bloedplaatjes(trombocyten) te hebben! en ook nog eens een bloeding in het hoofd!(heb ruim 3 maanden in het zh gelegen) Ra ra waar kwam dit vandaan??
    Okee, na lang onderzoeken, is gebleken dat ik aan zeldzame bloedplaatjes afwijking leed.

Deze kans van herhaling bij een zwangerschap zou pas bij een volgende zwangerschap onderzocht kunnen worden.
    Toen ik zwangers werd van Ayoub, toen moest ik bij 16 weken allerlei bloedonderzoeken ondergaan. Ok dit gebeurt, hier uit is gebleken(definitief) dat ik dus aan de aandoening leed, dit betekende dat ik tijdens mijn zwangerschap hele lag bloedplaatjes heb, maar ook de baby.
    Dus moest gedurende de zwangerschap(om de trombocyten op te krikken)elke week de hele dag aan het infuus,van week 18 tot week 38 dus tot aan de bevalling toe.(ben 20 weken wekelijks opgenomen geweest)
    Deze behandeling was erg noodzakelijk, want als ik niet werd behandeld dan was er een kans van ruim 80% kans op een hersenbloeding bij de baby of dat de baby tijdens de zwangerschap kan sterven.

En ook moest ik met een KS bevallen,omdat je met lage bloedplaatjes niet vaginaal kan bevallen, dit door de hoge druk op de hoofd van de baby wat fataal is natuurlijk!

Kortom alles wat je boven leest schijnt bij meerdere zwangerschappen toe te nemen:(
    MAAR er is een kans van 50% dat de zwangerschap wel goed verloopt!! kijk als er 100% een kans is dat het niet goed zo gaan, dan wist ik het antwoordt al!!!!maar die 50% dat vreet zo aan mijn besluit!!! pffffffffffffffffffffff

Tesske sorry korter kon ik het niet maken!
    Uiteraard kan je mij alles vragen als het niet duidelijk is;)

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Miepie wat een schattig jurkje, maar ik zag dat er een hoop op gereageerd hebben, maar als je 'm nog hebt ik hou me aanbevolen.

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ben aan het Marktplaats shoppen (alleen nieuwe dingen haha).

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Voor dat jurkje van Miepie doe ik geen moeite mee, heb het natuurlijk weer veel te laat gezien. 8)

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ben er vandoor meiden, ga even met de lasagne bezig en na het eten naar de bios.
    Fijne avond allemaal en tot morgen!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    My, ik zou willen dat ik je kon adviseren. Ik zou in dit geval ook niet weten wat ik zou doen. Als m'n wens sterk genoeg zou zijn, zou ik er voor gaan.

11. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Dank je lieve meid!
    Ik krijg zoveel reacties,die bestaan uit, wees blij je hebt al 2 gezonder kereltjes;);)
    Ja goh alsof ik daar niet dankbaar voor ben!
    Maar ik laat het nu denk ik voor wat het is, en hoop dat ik ergens van boven een singnaal krijg wat te doen!!!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik wat kleertjes over, tegen verzndkosten.
    Als je interesse hebt even pben voor een foto.
    4 broekjes, 1 rokje en 2 shirts allemaal mt 86 tm 98

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

Drukke dag gehad en voel me ziek dus ga er weer vandoor...

@ Schatje: Spannend!:)

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

wat een gekig hied zitten we gewoon op een andere deel

@setteke ttttt wat heb jij gisteren nog gehad :p:p

@schatje balen meis. hoop dat er nu weer wat meer is. of echt rust zo dat je kan uit rusten

@QB hmm dat is wel lekker zo in een keer exstra dag eeder wiekend

@Teske hmm ik vindt 80 euro ook te veel zo tussen de 35 en 60 euro

@my meis ik kan je niet helpen maar hoop je wel te kunnen steunen dike knuf

@puck beterschap

@mirana leuk he mp shoppen :>:>

OOo kan wel janken. heb ik net me foto's op gehaald bij de ah.
    zijn gemaakt oor belle photo.
    Wil ik ze gaan in scanen gaat er een glas om op tafel. en komt er dus wat over de foto heen. grrrrrr

de ander twee foto's ijn nog goed. maar de donker zwarte is een beetje lelijk op de pc in het echt is ie nog mooi

zal zo even spammen

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    pff wat een geklooi hier op zp! ik dacht eerst dat er weer onderhoud was en dat t topic daarom gesloten was. hoop dat iedereen ons kan vinden!

binna, wat balen van de foto! je kan m ook niet zomaar nabestellen dus?

my angel, wat een moeilijke beslissing. is het alleen mogelijk gevaarlijk voor een kindje als je weer zwanger raakt of ook voor jezelf?

spannend van schatje. weet iemand hoe ver ze was? nog maar iets van 35 weken toch?

hier een oververmoeidheids of tandendrama. ze wilde al niet mee naar huis van het kdv omdat ze daar in een bed wilde zitten. ;) wilde niet eten. huilen maar niet zeggen wat ze wilde. pff. zsm in bed gelegd en het is nu al een paar minuten stil...

ze heeft nog wel leuk in de kinderwagenbak gespeeld. die stond er nog van toen we gisteravond vrienden met een baby te eten hadden. zal zo wel ff spammen.

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, wat leuk!!! wat heeft ze toch een lekker bekkie he?

tesske, ik zou ook 80 euro voor schoenen betalen als ik ze heel leuk vond. schoenen heeft ze elke dag aan. voor gewone kleding let ik meer op de prijs, dat heeft ze soms maar een paar keer aan voordat ze er weer uitgegroeid is.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: wat een schattige foto's

@tesske: ik geef nog niet zoveel geld uit voor schoenen, ik wissel teveel en dan word het het een beetje teveel van het goede. misschien als hij wat groter is en echt als een idioot buiten gaat spelen heeft hij wel betere schoenen nodig

Wie gaat er geld geven aan Giro 555??

Deel Deze Pagina