Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey,

@ Duster: Mooie buik!

@ Petra: Beterschap voor Roos!

@ Judith: Hihi gaan ze alweer naar de psz! Ik zal me er binnenkort ook eens in verdiepen...

@ Mik: Pff heftig allemaal hoor met jullie vriend. Ik hoop dat hij van zijn verslaving afkomt...

@ Chantico: Olivier slaapt over het algemeen door, maar als er wat is is hij heel vertrouwd met de buurvrouw dus dan kan ze hem goed troosten. Ze brengt hem ook weleens naar bed, dus dan weet hij ook dat zij er is zeg maar... Balen van je knie! Beterschap!

@ Noura: Kan me voorstellen dat het allerminst charmant is om zo bij je ha te liggen maar ja... Beterschap!

Fijn weekend!

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: so das een mooi cijfer ja

sjorsje: aan 3 uur per keer heb je ook niet veel hè, hier bij sommige PSZ ook, eentje heeft langer maar aan de foto's van de mensen te zien zijn ze niet zo snugger haha

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

:D Ik viel in spagaat (of split, die haal ik altijd door elkaar...) :)
    Volgens mij zit er geen vocht in m'n knie. Het is rechtsboven m'n knie wat dikker, maar ik kan m buigen en strekken zonder dat het pijn doet. Alleen kan ik er niet met m'n gewicht op nu. En er straalt een beetje pijn naar de achterkant van m'n dijbeen, misschien dat daar toch wel een spier beschadigd is. Vanochtend was het beter dan gisteravond, dus ik ben benieuwd hoe ik morgen wakker wordt.

Wat denk jij dan dat je met je schouder hebt? Het kwam zomaar uit het niets opzetten? Da's toch raarder dan pijn na vallen :D;)

Setteke/Chantal, hoe weet je dan dat je vocht in je knie hebt? M'n knie zelf voelt normaal, niet dik ofzo.

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Juud, vreselijk he als die kindertjes zo vervelend/jengelig zijn.
    Ik kan er ook altijd erg slecht tegen. Fijn weer een magnetron, die zou ik nou echt missen!

@ Shanai mooi dat ze het leuk vond bij de tandarts.
    Was de tandarts ook tevreden over jou??

@ Chantico hoe gaat het nu met jou? veel spierpijn na je val?
    Haha Tess zegt Kutje... ook foutje van mama als iets niet lukt.

@ Miepie, super dat je een leuke pretecho had meis

@ Oppas.. ik breng Tess so wie so regelmatig naar het kdv als ik niet hoef te werken. Dan heb ik lekker tijd voor mezelf.
    Daarnaast gaat ze wel regelmatig naar mijn ouders of komt er oppas aan huis.

@ Duster mooi buikje hoor!Wat leuk zo'n afzwem handdoek.

@ Linka, als ik er aan denk zal ik morgen even foto van mijn nagels voor je maken. Weet je niet een beunhaasje voor je nagels? of iemand die met de opleiding bezig is?

@ Sjorsje, jeetje wat lang wachten op een droger zeg! Kan me voorstellen dat je 'm met een groot gezin wel mist. Ik hang eigenlijk altijd alle was op op zolder. 's ochtends ophangen betekent 's avonds droog.

@ Lique dat is niet duur! Alleen ik vind persoonlijk een tent 3x niks. Wij gaan trouwens ook altijd in de bouwvak. Is niet nodig eigenlijk ( mark is geen bouwvakker en ik ook niet :D ) maar op de een of andere manier kom ik altijd in de bouwvak uit.

@ Schatje, aah meis nog even doorbijten dus..

@ Babyfoon bij de buren, doe ik nooit.

@ Jenny wij hadden voor tess graag een bibabad gewild maar miepje vind het leuker om te douchen. Ze vind het wel leuk als ik dan de douchebak vol met water laat lopen maar echt in bad houd ze niet zo van dus uiteindelijk niet zelf een bibabad gekocht.

@ Mik, wil even zeggen dat ik het echt geweldig van je vind dat je zo klaar staat voor je vriend! Petje af meis!

@ Petra, moederen over een ziek kind is ook heel moeilijk meis. Je moet constant de afweging maken tussen opvoeden en 'verwennen' omdat ze ziek is. Mijn ervaring ( en ik ben ervaren mag ik toch wel zeggen ;) ) is dat ze best een beetje verwend mogen worden als ze zich niet lekker voelen. Als ze zich weer beter voelen kun je met een beetje duidelijk zijn wel weer terug naar het oude patroon.
    ( al zal ze je dat eerst nog niet zo in dank afnemen natuurlijk)

@ Lauwie, leuk he dat je al gesprekjes kunt voeren. Kan ik hier ook. Tess zegt trouwens wel Danke ipv dankjewel.
    ( dankjewel is te moeilijk.. net als meenemen trouwens daar maakt ze iets van neemeenee van )

@ Psz, Tess blijft gewoon op het kdv en dan vind ik psz niet nodig. Al kan ik wel begrijpen wat de redenen zijn voor Juud om het wel te doen.

@ Noura, oei dat klinkt niet lekker..

@ Set, goed cijfer hoor! heb jij nou ook dat klasgenoten jaloers reageren? Ik had ook altijd zulke cijfers en deed het met 2 vingers in de neus en dat werd vaak niet gewaardeerd door klasgenoten.

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Geen Setteke of Chantal maar als je vocht in je knie hebt kun je dat voelen als je met je vingertoppen op je knie 'drukt' . Je kunt dan zeg maar geen kuiltje drukken. Ook kan de huid gaan glimmen maar dan moet je over het algemeen al wel flink veel vocht hebben.

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ben vandaag even naar het werk geweest omdat 2 van mijn leerlingen klaar zijn met hun stage en afscheid namen. Ik heb nog een roos en chocolaatjes gekregen :D
    Heb nu nog maar 1 leerling maar maandag komen er weer 2 meisjes bij dus hoef me niet te vervelen :)
    Verder heb ik niets beleefd vandaag..saai he?!

7. Chantico

Thanx! Ik zag daarnet dat m'n knie toch wel dikker is dan de andere. Ik kan er wel een kuiltje in drukkken en hij glimt ook niet :) Ik denk dat ie verstuikt is ofzo, dat kan toch ook vast wel bij knieën?
    Dit is toch niet iets om mee naar de hap te gaan? Die zeggen waarschijnlijk: 'niet belasten, rustig blijven bewegen, geen dingen doen die pijn doen'. Of ben ik nou te eigenwijs? Heeft het nog zin om te koelen? Het is alweer anderhalve dag geleden dat ik viel... Of heeft dat zin zolang er zwelling is?

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantico, koelen heeft nu niet veel zin meer.
    Ik wil je wel adviseren je been wat hoger te leggen ivm de zwelling.
    Het klinkt niet alsof je er heel erg veel pijn aan hebt en je kan het wel bewegen toch? Ik zou daarmee zelf niet naar de HAP gaan.
    Het enige dat ze daar dan waarschijnlijk zouden doen is event. voor de zekerheid een foto laten maken en compressie zwachtelen tegen de zwelling.
    Persoonlijk zou ik dus gewoon met je beentje hoog gaan ;)

9. Chantico

Oké. Ik denk dat ik morgen dan maar beter niet kan meehelpen met de weekendboodschappen en het schoonmaakwerk :D

Ik kan er redelijk op lopen, wel een beetje mank, maar ik kan er dus wel een beetje op staan. Alleen draaibewegingen zijn niet slim. De trap op en af doe ik zo min mogelijk en alleen met m'n goede been, die andere trek ik dan bij. Ik heb er eigenlijk geen pijn aan, als ik me zo rustig beweeg.

10. Chantico

Hi Mijnkleineboa, hoe is het met jou en je knullen?

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dank je wel voor je stukje over het moederen over een ziek kind. Ik heb gewoon een enorme hekel aan een speen overdag en Roos wil nu niets liever en ze mocht dat dus ook de afgelopen week. Nu ze langzaam maar zeker periodes heeft op de dag dat ze een beetje op de oude Roos lijkt (klimmen en kletsen ed) dan heb ik er moeite mee om haar met de speen te laten lopen, maar ik maak het haar heel verwarrend, de ene keer mag het wel, dan weer niet. Dus vandaag heeft ze hem grotendeels gehad en morgen word een speenloze dag, al ben ik dan weer bang dat ik te vroeg ben
    lastig hoor

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Carmen, ik geloof niet dat ze jaloers op me zijn haha! En ik ben niet de enige met zulke goede cijfers, hoor! ;)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, ik moest ook even wennen aan het tent idee, haha!! Maar vorig jaar goed bevallen en er zitten in huurtenten natuurlijk ook betere bedden dan als je ze zelf meeneemt!! en ik vind het voor de kinderen heerlijk om te kamperen.

Mijn vriendin komt zo, we gaan lekker aan de borrel (of ze moet opeens zwanger zijn ;) ) Fijne avond!!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyyy

@happy lekker hoor naar de kaper moet ik ook nodig.
    en het slapen ging redelijk werd afen toe wakker dat ik dacht dat ik haar hoorde :)

@Linka hmmm dit deed ik niet voor me zelf hoor. maar deed dit voor Silver. Steve is weg. en ik moest vandaag om 7uur beginen en dan dus Silver om 6 uur al bij me ouders brengen.
    Leuk dat je gaat verven laat je het resultaat zien :)

@Petra ahhh arme roos en jij ook. dikke knufff

@Mik erg he dat ding in me kaar zetten

@carmen lekker onder de zonnen bank

@Lique ooo lekker genieten he van je wiekend
    Ik heb nu een vakantie geboekt via vacansolei. dacht dat die duur was maar is best goed te doen. Zitten wij dan wel in het voor sesoen.

@chantal dikke knufel

@Sjorsje beter schap voor Yosyp

@juud hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag

@Duster wel goed dat je Mathijs even weg brengt om op adem te komen tis niet niks een bevaling. Wow mooi buikje :D Ahh arme mathijs :p:p. ga je nog iet proberen met een deken??

@jenny oo wat lekker even goed bij getankt

@Denice nou je weet nu wel hoe het allemaal werkt. maar wat een gezeur he.

@chantico balen meis da tje ook nog ziek bent geworden. hoop dat je knie snel beter word. Silver heeft gelukig geen last van haar val. en ik ben alleen maar weer blij dat me meisje weer thuis is heerlijk
    OOo verkeerde woordjes leren :p

en over door slapen als Silver slaapt dan slaapt ze. van half 7 tot 7 uur a half 8

@jenny i heb een hele grote ronden was mand waar ik Silver nog wel eens in deed. mischien wat voor Mylan Al moet ik zeggen dt die badjes mij ook super lijken . He lees net dat je zelf ook een super iedee hebt

@Schatje heel veel sterkte deze dagen

@mik wat super dat jullie dat zouden willen doen. hoop dat ie goed wordt geholpen en dat ie opknapen gaat

@Lauwie leuk he taaten maken

@mik doe jij dat nog taarten maken ??

@settke wat een super cijfer weer, balen van je hoofd pijn

@noura oeiii hoop dat je er vanaf geen last van gaat krijgen

@teske vroegen ze op je werk nog een beetje hoe het met je ging

@

Over kdv en peuterspeelzaa(peuterschool)

tis eigelijk niet te vergelijken.

psp is voor kinderen om te spelen en leren

kdv is voor kinderen om verzorgt te worden en daar bij dingen te leren en te spelen.

Op ene psp worden ze dus niet verzorgt in de zin van broodje eten slapen en zo

Wow wat een geklets vandaag heb er een tijdje over gedaan om bij te lezen. ben erg moe. dus ga lekker bank hangen. en ben blij dat ik me meisje weer thuis heb. en zal blij zijn dat straks me mannetje weer thuis is. nou ja straks zondag pas

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    binna: bankhangse, badderen nog niet geprobeerd vandaag hij was zo moe van het spelen haha

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    toetie, ik heb de zalf vandaag ontvangen hartstikke bedankt!!

ik ga weer even verder met de taart maar ik heb nog een vraag. ottilie heeft sinds vanochtend blaasjes/pukkeltjes onder aan haar rug/ boven haar billen. omdat ze last heeft van haar luier had ik haar even zonder laten lopen en toen heeft ze het ook nog een beetje open gekrabt. ik heb nu spijt dat ik de huisarts niet gebeld heb. zou het van die lanette zalf kunnen komen? zou wel raar zijn he? wat zouden jullie er aan doen?

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    zoveel mogelijk droog houden denk ik, dus niet smeren gaat alleen maar smetten en blijft dan nat
    hoop dat ze er geen last van heeft vanacht

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lauwie, talkpoeder of maizena?

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ik duik mijn bed in.
    Tess had net een aanval van kroep , ze ligt er nu weer in maar ben bang voor n nacht van weinig slaap..
    Fijn die rokende opa & oma :(

20. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, even door een berg pagina's heengevlogen.

@lauwie: Ik rook wel eens een sigaartje of een pijp, maar probeer direct contact met mijn koters te voorkomen. Kan gerust ettelijke dagen zonder trouwens.

@binnabinna: ik dacht, laat ik vandaag weer eens langswippen. Was erg veel werk al dat bijlezen.

@mik25: heftige gebeurtenis zeg. Hopelijk komt hij er bovenop.

@Tesske: de was kan bij ons niet naar zolder. Voorzolder is te klein en de hoofdzolder is de slaapkamer van Lianna. Lijkt me niet zo lekker slapen tussen de natte was.

Sinds een paar weken is het vaste prik dat Lianna de maan wil zien voordat ze gaat slapen. En vandaag was het volle maan, maar er zaten constant wolken voor. Maar toen ik van haar kamertje afkwam zag ik net een complete maan door het zolderraampje heenpiepen, dus ik meteen terug naar Lianna, maar voor het raam was de maan alweer achter de wolken verdwenen. Na een paar minuten wachten kwam hij weer tevoorschijn en Lianna zat er ademloos naar te kijken.

Deel Deze Pagina