Pfff ben bek af. me muur moest nog een keer gedaan worden. heb ik net gedaan. en twee lampjes op gehangen (gekocht via mp ) @chantal ik zou Tygo wel minder rosivicee geven. ik zou hem dan bij ze fruit en koekje dus smorgens en smidags rosvicee geven en dan voor tussen door een bekker water. en dat eens een tijdje proberen. tis niet goed voor ze gebitje en gewicht om zo veel rosivicee te drinken. voor de rest is het niet erg dat ie zo veel drinkt en slaapt. groeien ze alleen maar van @jenny Silver gaat als ze naar school gaat de dagen dat ik werk overblijven op school. en dan wordt ze smidag;s door me moeder op gehaald. dat gaat dan om 2 dagen in de week
Echt vreemd, het lijkt nu zo stil in huis, terwijl Matthijs anders ook rond deze tijd slaapt Ik zit al weer te lang achter de PC, krijg weer last van mijn rug, dus ga lekker met mijn beentjes languit op de bank. Vanavond gaan Dirk en ik lekker uiteten
@Setteke: die programma's "waar heel nederland naar kijkt" moet je met een grote korrel zout nemen. Hoeveel Nederlanders zijn er eigenlijk en hoeveel kijken er naar? Zelfs tijdens grote wedstrijden van het Nederlands mannen-elftal kijkt nog niet eens de helft van de Nederlanders (zegt de pesoon die tijdens het EK van 2004 om te provoceren een oranje t-shirt aantrok en naar de bioscoop fietste om de oranje-idioterie te ontwijken) Programma's als Popstars vind ik zo gemaakt. Achter de schermen worden die kandidaten zo gekneed dat ze op het podium heel nep overkomen, dat stralen ze langs alle kanten uit. Eigen inbreng wordt totaal afgestraft. Daarnaast vraag ik me af of die wedstdijden wel 100% eerlijk verlopen. Die huppeleflup-Kips werd tijdens de eerste X-factor zo irritant voorgetrokken dat het er duimendik oplag dat die wel móest winnen. Maar aan de andere kant als er een bekende uit de buurt meedoet zou ik ook benieuwd zijn hoe die het er vanaf gaat brengen. Overigens is de houdbaarheid van die artiesten die daar winnen zo kort, na een paar jaar is de roem al weer over. @lique80: ik ben anders ook gek op de maan hoor. Als ik alleen op bed lag en de (volle) maan scheen naar binnen dan gingen de gordijnen expres niet dicht, zo gezellig vond ik dat. Om de volgende ochtend de gordijnen alsnog dicht te doen als het daglicht te fel naar binnen scheen. @wonderewittewereld: hier ook sneeuw, maar het laagje was zo dun en de zon stond al zo fel te schijnen dat er nu niet veel meer van over is. @Tesske: 2 keer op een nacht wakker worden kan ook 2 keer te veel zijn. Sterkte meid. 2-talig onderwijs? welke 2 talen dan? @Verlatingsangst: hebben onze koters nog niet veel last van, Lianna hooguit een beetje. Er is eerder een leuke bijkomstigheid van het afgeven van de koters, die blik van herkenning als je ze weer op komt halen..... onbetaalbaar @duster2000: Gefeliciteerd met je waterrat. Net voor de tweede keer mijn verhaaltje getikt. Stond namelijk op het punt om weer in de keuken aan de slag te gaan drukte ik per ongeluk op een verkeerde knop :x Heb net mijn eerste (en enige) kopje espresso van vandaag op, en ben meteen van mijn GKO-hoofdpijn af. Kan er dus weer vol tegenaan. Morgen wil ik verse pasta gaan maken en dan is een beetje ruimte in de keuken erg welkom. De tafel die we pas geleden naar de keuken hebben gesleept ligt weer helemaal vol en die is erg handig voor de bereiding van die slierten. Tevens her en der nog wat slingerende papiertjes in de papierbak gooien en de keuken is weer geschikt daar waar die voor gemaakt is, namelijk om te koken. Nu nog een beetje poetsen. Koters liggen al een tijdje op bed en ik hoor ze nog steeds niet. Vanavond staat er Japanse broccolieschotel op het menu.
Even gauw hoor, gaan zo lekker aan de soep met loempia! Hierbij ff een foto in het jurkje van Malou! Dankje Miepie! Heb vandaag gekregen! Staat haar goed! Je hebt ook een PB!
qb staat leuk hoor! Dv tess gaat nederlands en engels onderwijs volgen. Je hebt je dag nuttig besteed zo te lezen!
Carmen, ben erg benieuwd naar waarom jullie voor tweetalig onderwijs hebben gekozen. Chantal, wanneer schrijf je weer iets op je blog?!
carmen, dit zijn de schoentjes. @ all, welke merken zijn geschikt voor kindjes die 4 maanden lopen en alleen nog flexzolen gehad hebben.
@lauwie ik zou gewoon in de winkel voelen hoe ze buigen. ik zou zo geen merk weten. ik vindt ze wel erg leukk
Heerlijk toch dat hij nog zoveel slaapt? Tygo zal het nog wel nodig hebben. Mijn zus en ik hebben ook heel lang 2 (lange) dutjes gedaan. Bart daarin tegen heeft wat minder slaap nodig Het kindje van mijn vriendin slaapt ook nog 2x per dag 2 uur. Dus heel erg vreemd vind ik het niet hoor, laat ze maar lekker kletsen. Van de zomer had ik ook een vraag gepost over het vele drinken van Bart. Die dronk toen 2 liter per dag (nu weer 1 liter) Ben toen voor de zekerheid naar de ha geweest om op suiker te testen. Die ha vertelde dan 800 cc tot 1000cc normaal is. Bij Bart was het een gewoonte geworden om veel te drinken, omdat ik hem ook vaak drinken aanbood. Nu heeft Bart vaste drinktijden en drinkt hij gemiddeld Dus ik denk niet dat Tygo teveel drinkt, volgens mij is het gewoon de hoeveelheid die hij nodig heeft.
Lauwie, wat zeggen ze dan over schoentjes voor kinderen die 4 maanden lopen? Ise loopt nu bijna 3 maanden en we hebben onlangs schoentjes gekocht met iets stevigere hielen en nog steeds redelijk flexibele zooltjes. Moeten de zolen uiteindelijk helemaal niet-flexibel worden? Ik heb me er een tijd geleden in verdiept, maar weet het allemaal niet meer...
binna, dank. ik vind ze ook wel ok, ze zijn in ieder geval neutraal en passen overal bij. ik hou alleen van simpeler en bruin. in de winkels hebben ze zo weinig leuke schoenen, dus ik wilde eens op internet zoeken of ik nog iets leuks met korting kan vinden. ik weet dat romagnoli en shoesme walkproof voor haar goed zouden zijn. ik vind laarsjes zo leuk, maar die zijn vaak te weinig flexibel bij haar enkels.
chantico, dat is idd precies wat ze zeiden dat ottilie nodig heeft. zolen iets minder flexibel, maar vooral steviger bij de hiel (en aan de zijkant). wat hebben jullie voor schoentjes gekocht? sjudith, jij had toch ook nieuwe schoentjes? heb je er een foto van?
Goed gedaan Matthijs, gefeliciteerd! Het is zo maandag joh en dan komt hij alweer thuis. Ik snap wel dat je hem zo mist.
Bart heeft ook 'gewone' schoenen vond die flex dingen zo weinig steun geven. Ik vind goede schoenen ook belangrijker dan uiterlijk. Bart heeft nu schoenen, niet helemaal mijn smaak, maar andere past hij gewoon niet Ik vind de schoentjes echt super leuk hoor!
kom ff zwaaien hier! Moesten op verjaardag maar tis echt niet te doen op de weg en zijn weer omgedraaid. Kom zo wel ff kletsen! qb: mooi hoor! En je hebt pb!
Ja lief he? Enne, jij ook weer! En gelijk dat jullie er niet uitgaan met dit weer.. het sneeuwde hier net dikke vlokken!
@lauwie mischien kan je hier kijken Categorie | Dolcis.nl - Verrassend & Betaalbaar! Damesschoenen, herenschoenen, kinderschoenen, tassen ik ben hier al twee keer geslaagd voor Silver