wauw Binna, wat een gaaf filmpje. Ik heb nog nooit geknutseld met Roos. Silver doet het ook echt goed
@petra ik knutsel heel vaak met Silver. maar plaken was voor het eerst. is gewoon met cadeau papier. Maar denk dat ze op het kdv wel al eens geplakt heeft. want ze doet het wel heel goed
binna, wat schattig! wat leuk ook dat je met haar knutselt. bedankt ook dat je me op het idee brengt om met haar te knutselen. knutsel je wel vaker met haar? wat maken jullie dan? dank voor de link. ik ga daar wel eens in de winkel kijken, kan op de site idd niet zo goed zien of ze geschikt zijn.
Leuk filmpje, Binna! Doe ik eigenlijk nooit met de kids! Geen geduld voor, en mijn kids ook niet haha!
Ik knutsel ook hoor Giulia vindt het ook super leuk! kan het filmpje niet zien hier ben op mijn werk!
@lauwie ik neem meestal de voor beelde van me werk mee. want daar werken we met thema's en die kunnen ook mooi voor thuis. en soms verzin ik wat anders. je kan al heel simpel denken. aan zoals met de witer handschoenen van papier knippen en deze beplaken of verfe of kleuren. hier hebben ze leuke dingen Peuter, kleuter, dreumes spelletjes, kleurplaten, knutsels alles voor de dreumes bij speelzolder.com Knutselen in themas en zo kan je heel veel op inet vinden. met kerst heb ik een kerstbal gemaakt. maar ook een rendier. dat is zo ie zo heel leuk. want die had ik vorig jaar ook gemaakt. die maak je namelijk door. haar handjes op oranje papier te omtreken en dan haar voetje op bruinpapier en daar maak je dan een rendier van. en deze groeit dus met de jaren ziet er uit zoals deze Bekijk bijlage 47898 Met valentijns dag is leuk om te maken. twee kleine hartjes deze laten kleuren plaken schilderen wat dan ook en daar dan een knijper tussen te doen. als memo houder en dan met en briefje er op en zo zit ik altijd barstens vol iedee. ( heb er nu al weer voor de sint en de kerst ) maar ja moet ook wel met me werk
@ Lauwie, op mijn hyves staat een foto Zijn wel vrij stevig maar ze loopt er goed mee , ze vindt zelf ook erg mooi. En ik heb schoentjes van Dr Visser. Die zijn ook flexibel. Mag dat niet? En heb een paar Nikes, die zijn redelijk stevig. En 3 paar van Difrax. En dan 1 paar open schoentjes, ook flexibel. Zo ga nu weer werken! Oja zo leuk hoorde gisteren dat mijn vriendin na 7 mnd proberen zwanger is Ben erg blij voor haar
@petra mischien is het leuk om hem als nog te maken. zodat je het verschil volgend jaar ziet. en dan ook met suze.
BIjna Leuk t filmpje, britt knutselt ook graag en vindt plakken te gek! Onweert t bij jullie ook? Fijne avond allemaal,duik mn bed in. Doei
@ff ja maar het zijn hele heftige flitsen maar niet altijd een donder. tis raar weer regend sneeuwt hageld onweer
@Binna, wat een schattig filmpje! Binna is onze überfröbeljuf @Juud, ga jij eens heel snel aan het werk Wat fijn dat je vriendin zwanger is.
Hi meiden, Ik wil jullie even laten weten dat ik heb besloten om mijn account definitief op te heffen, dus zal niet meer mee schrijven en reageren! Zal mij de komende tijd met veel andere dingen bezig gaan houden! Ik wil jullie bedanken voor jullie belangstelling tips, ideeen etc.. Het gaat jullie allen goed! Mocht iemand nog zin hebben om te mailen,stuur dan even een PB met je emailadres. Ik zal vanaf volgende week niet meer actief zijn! heel veel liefs My Angel
zooo ben weer thuis , is alleen superstil hier ik zie wel Arri die stiekem mee leest Hoe is het Arri?? Gaat alles goed met je meidje?
goedemorgen, De meiden hebben heerlijk geslapen en ik ben nu Andy aan het laten uitslapen, de bofferd. Met Roos gaat het eigenlijk wel goed, ze eet (een beetje) en heeft geen koorts meer. Wel een heel kort lontje ze ademt alleen nog zo snel en hoorbaar. Zou ik daar de HAP voor moeten bellen?
Goeimorgen meiden en heer @my angel meis we spreeken me kaar nog. Dikke knuf @ juud en beetje geslapen ?
wat zei de ha over hoe snel ze op moest knappen en waar je op moest letten? anders bel je de hap en vraag je wat ze er van vinden? ze heeft wel ab gekregen voor de beginnende longontsteking? juud, waren dat die goedkope laarsjes???