Goedemorgen Dames en heren. Lauwie, leuke laarsje. dolcis, ja had ik daar laarsje voor Jeslyn gekocht. Binna, leuk he knutselen, Jeslyn vind tekenen heel leuk samen met Myrna. Petra, fijn dat beter gaat met Roos. MY, Sterkte en we spreken! 2 dagen leuke visites gehad en vandaag 2 visites in Alphen aan de Rijn. Heb wel zin in.
lauwie niet helemaal mijn smaak schoentje maar goed is idd belangrijker dan mooi. Tess heeft schoentjes/laarsjes van klavertje vier. De laarsjes zijn nog wel flexibel maar wel minder dan eerst. My jammer dat je weggaat..het ga je goed meis! Petra gewoon even de hap bellen. Mischien dat ze haar ventolin kunnen voorschrijven tot de kortademigheid beter word. Linka fijne dag! Bah hier is weer aardig wat sneeuw bij gevallen, vind er echt niets meer aan! Lig nog even lekker in bed, man en dochterlief maken ontbijt voor mama dus moet blijven liggen.(laat ik dat nou helemaal niet erg vinden)
hier lijkt het gelukkig weg te dooien! ga zo even eendjes voeren. Zouden ze banaan lusten?? @Petra, nog gebeld? @Tesske, wat een verwennerij, geniet!!!
@binna: oh dat is ook mooi geregeld en je bent echt een creabea hè @MY: doei meis, het was gezellig ik ben lui vandaag PFF gelukkig dat mylan zichtzelf vermaakt met zijn kledingkast leeghalen enzo haha
hallo alles goed? hier wel hoor, alleen slaap ik de laatste week zo beroerd. Zeker al die voorbereidingen op het nachtelijk wakker zijn ivm voeden van de baby. Puffff Wij gaan straks naar brabant, alleen ben ik er niet helemaal gerust op aangzien ze wel nog sneeuw voorspellen.....hmmmmmm Dilemma Kijk ik ga niks doen wat gevaarlijk is, maar als het er even niet zo lekkr uit ziet qua weer, ga ik toch niks riskeren. De fam is al op de hoogte hoor, dat we het van het weer laten afhangen. Dus ik check steeds buienradar.....maar we moeten ook altijd nog terug natuurlijk. lauwie, leuke laarsjes ik vind ze wel leuk!!! tess, lekker zeg ontbijt op bed, heerlijk, ik heb een kopje koffit gehad op bed! ook lekkr hoor
binna, dank voor de knutseltips tesske, ik vind dat er zo weinig keus is in de winkels. ik zou bijna zelf schoentjes willen ontwerpen. alles is ongeveer paars of heel druk. gewoon simpel bruin met een leuk volwassen detail is meer mijn smaak. is klavertje 4 een merk of winkel? kan het niet vinden. geniet lekker van je ontbijtje!
linka, veel plezier in alphen! jenny, denk jij dan niet aan al het werk van de kast weer inruimen? lique, geen oud brrood meer? ff, baal je als de afspraak niet doorgaat? en heb je nog een leuke middag als je je zorgen maakt over de terugreis? anders blijf je toch lekker thuis?
Jaahh hongerige eendjes vinden banaan heerlijk haha!! @Lauwie, dat is een merk, klavertje4 Wat keuze betreft, ja die vind ik ook vaak beperkt, helaas!
Had ik al gezegd dat ik weer veel leuke koters heb zien langskomen die de afgelopen week geplaatst zijn? @binnabinna: ziet er wel heel creatief uit hoor, die engel en dat rendier. Met alledaagse dingen kun je vaak hele leuke dingen maken/doen. @lauwie: dat probleem dat je niet kunt vinden wat je zoekt klinkt heel bekend. Er lijkt meer dan genoeg keus te zijn maar het is nogal erg veel van hetzelfde. Gaat niet alleen voor kinderschoentjes op maar voor veel meer. In Etten-Leur hadden we tot een paar jaar geleden een soort van shoarmatent in griekse stijl, dus met gyros, suzuki en tzatziki en dergelijke. Erg lekker, alleen was die eigenaar nogal een apart figuur. Is het een hele tijd terug gewoon een standaard shoarma/dönertent geworden zoals er hier al een stuk of 4 op een kluitje zaten.
Goedemiddag Angelo heeft me vandaag lekker laten slapen, wat een schat Ik werd 11.15 uur pas wakker!! @ Lauwie, dat zijn idd die laarsjes van 5 euro Ook de andere schoenen van Giulia zijn niet superdruk, aangezien ik daar dus niet van hou! En meestal heb ik ook jongensschoenen omdat die simpeler zijn. @ Lique, zijn de eendjes gevoerd @ ff, ga je nog weg? @ Petra, de hap gebeld? Hoe gaat het met Roosje?
heyy weetje wat ook leuk is om te maken(doe ik met Silver vaak) ik heb ze bij de action vandaan. Kaartjes die blanco zijn. en deze dan laten kleuren. voor een verjaardag of zo Zo net lekker me ramen gelapt. heerlijkk @petra hoest met roos @lauwie hmm die ik nu heb die zijn simpel grijs met een deteai @ff hmm moeilijk he met dit weer wat veder weg te gaan. @juud wat lief van Angelo @jenny is het toch ook zondag voor @lique dus eendjes lusten banaan. hmm had ik niet verwacht. @teske hmm lekker ontbijd op bed. @linka leuk lekker weg.
@ff: als geen risico wilt nemen dan gewoon thuis blijven meid @lauwie: nou het zijn de onderste 2 planken met kleding die nog te groot zijn dus smijt het er wel in haha @binna: nou inderdaad, lekker zondag lekker lui haha
lique, oh ok, dan ga ik nog een google poging doen. dat ze banaan lusten. misschien erg honger? dv, ik woon in een grote stad (utrecht), dus meestal keus genoeg. en anders is het wel op internet te vinden. maar dat durf ik voor schoentjes niet. mijn vader en ik hebben zwakke enkels en ze staat net asl mijn vader dus ik wil per se goed advies en goede schoenen. juud, echt geen geld voor die laarsjes. ben jaloers. eerst de primark en nu dit binna, dat is trouwens een van de redenen dat ik blij ben dat ze naar het kdv gaat. donderdag kwam ze thuis met een muziekinstrument van een wc-rol. overal rijst in huis maar dat mag de pret niet drukken. verlatingsangst: een paar weken geleden wel, maar nu roept ze ongeveer doei tegen ons als we binnenkomen en wil ze niet mee naar huis. zal wel iets te maken hebben met een hobbelpaard waar ze niet vanaf te krijgen is. setteke, heb je foto's? jenny, is toch minder lui dan ik dacht ik lig al heerlijk 45 min in bad te rimpelen
Ehm nee. Hilbrand had gisteren een filmpje gemaakt maar toen wilde het nog niet zo best lukken, van vandaag geen foto's/ filmpjes... @ Juud, je bent alweer weg zeker. Ik zou net op msn, was eerst de was aan het doen, en nu ben je off zie ik.... Jammer! Werkze!
Juud werk ze! Lauwie , ooh lekker lang in bad. Ga je vaak in bad? Set, ja wat gaat het hard he.. Wat eten jullie vandaag?