Leuke foto's Petra! En uhhh, succes met de visite waar je eigenlijk niet op zit te wachten Volgens mij wordt Wesley zo wakker, hij ligt te hoesen in bed.
Lauwie, Ise heeft nu een basic model van Naturino. Weer paars, net als het vorige paar, suede-achtig. Straks denkt ze nog dat alle schoenen paars horen te zijn
Je hebt vast al gebeld (of niet) maar mijn EHBO-juf zei over ademen: als het geluid uit de neus of keel regio komt (bij snot bijvoorbeeld), dat hoeft niets te betekenen, maar geluid uit de borst of rug regio is niet goed (dus je moet de longen niet horen reutelen, piepen of gorgelen).
Opvallend: de meeste (alle?) kindjes hier hebben voor shirts een grotere maat dan voor broeken. Hebben wij dan allemaal kindjes met korte beentjes, of lange armpjes? Ik vind die broeken altijd zo absurd lang. Waarom is dat? Daar struikelen kinderen toch over? Je zou zeggen: maak alle broeken in alle maten wat korter, dan hebben de meeste kinderen weer gewoon één dezelfde maat voor broeken en shirts. Of zouden wij echt allemaal anders-dan-gemiddelde kinderen hebben?
@ carmen: ik lees op hyves dat jullie meisje weer ziek is, arme tess, hopelijk is ze er snel weer overheen. Mag ik vragen waarom je kiest voor 2-talig onderwijs? Zou ik ook wel wat vinden, maar denk dat ik hier in het dorp weinig keuze heb haha Heb je het kastje al helemaal in elkaar gezet? Hoe is het geworden? Hoe maak je die spruitjes klaar? Mijn man vind spruitjes lekker maar ik niet. Misschien lust ik ze zo ook wel. Fayenna heeft nu maat 98 en schoenmaat 20. vandaag heeft ze een spijkerbroek met shirtje in maat 104. @ binna: komt je mannetje vandaag thuis? Heerlijk! Wat leuk dat filmpje waar silver aan het knutselen is. Wat maak je zoal met haar? Vind het ook leuk om te doen maar weet niet zo goed wat voor haar leuk is om te maken. Wat een leuk idee, blanco kaartje inkleuren als kaart voor iemand. Ga van de week meteen kijken bij de action @ FF: hoe gaat het met je meid? En met je dikke buik? En zijn jullie naar brabant geweest met dit weer? @ setteke: en hebben jullie vannacht de handdoek weggehaald voor silkes raam? En werkt het? @ schatje: en nog alles rustig? Hoe voel je je? @ lauwie: ga zo eens even kijken op welke pagina je taart staat want die heb ik volgens mij gemist. Hier vind ik de schoentjes die ze nu aan moeten ook niet erg mooi, maar heb me er overheen proberen te zetten. Vind het wel zonde om 90 euro te betalen voor schoentjes die ik niet mooi vind maar wel goed zijn voor haar voetjes. Fayenna heeft trouwens schoenen van het merk twins. Zijn bruine schoentje tot aan de enkel met aan de zijkant brons/bruin. @ chantal: op hoeveel uren slaap totaal komt tygo dan met s nachts erbij? Fayenna slaapt ook heel erg veel. s Nachts 14 uur en overdag 3,5 uur, totaal slaapt ze dus 17,5 uur in 24 uur tijd. Ik denk niet dat dit iets is waar je je zorgen om moet maken, ze hebben het dan ook gewoon nodig. Over het drinken durf ik niks te zeggen, fayenna drinkt vrij weinig. Ik weet het niet zeker maar als hij alleen maar water met een smaakje wil kun je dan niet beter dixsap ipv roosvicee? Volgens zitten daar alleen vruchtensuikers in, of is dat met roosvicee ook zo? @ Jenny: hoeveel dagen werk je? Ik werk tot 15 uur en hier is de school uit om 15.30. ideaal dus voor mij. Als dat niet zou kunnen zou ik iets proberen te regelen zodat buitenschoolse opvang niet nodig is. Mijn man kan eventueel s morgens om 6 uur gaan werken zodat hij haar op kan halen. @ duster: probeer lekker uit te rusten zonder matthijs. Heb je nog plannen? Hebben jullie lekker uit gegeten? @ sjorsje: wat leuk dat lianna het zo leuk heeft gehad. Ben benieuwd wat ze er volgende week van gaat vinden. Is het duur? @ dwaze vader: veel succes en plezier met verse pasta maken! @ QB: wauw wat een mooie foto van je meisje, lijkt wel een fotomodelletje zo @ juud: wat leuk dat je vriendin zwanger is. Heb je er voor jezelf moeite mee? Ondanks dat je natuurlijk blij voor haar bent? @ MY: ik heb je al een PB gestuurd. Jammer dat je weggaat maar ik begrijp je keuze heel goed. Veel geluk in de toekomst @ lique: en lusten eendjes banaan? Hoe was het? @ Petra: wat super dat suze zich draait! Kan me dat allemaal helemaal niet meer voorstellen van fayenna, lijkt zo lang geleden.
even niet geweest maar had het mezelf ook wel lekker druk gemaakt. donderdagavond ben ik met een vriendin gaan winkelen, was al een tijdje geleden dat ik alleen was geweest en het was super gezellig. vrijdagavond ben ik voor het eerst met mijn man gaan uiteten, was lekker en gezellig. vanmorgen met fayenna gaan kijken naar een handbalwedstrijd van mijn man. we zijn 3 uurtjes weggeweest en heb 3 uurtjes geen kind gezien haha. zo leuk om te zien hoe ze zich daar amuseert met alles en iedereen. ze heeft een eigen handbal en speelt met allemaal andere kindjes. als ik er over nadenk ben ik zo trots op mijn meisje, ze is zo makkelijk, vind alles prima, eet/drinkt/slaapt goed, doet nooit iets wat niet mag, lacht de hele dag.
@ Shanai, Sil is gisteravond heerlijk gaan slapen, maar of het nou die handdoek was.... Ze had gistermiddag niet geslapen. Wel in bed gelegd, maar ze heeft alleen maar liggen ouwehoeren. Dus ze was kapot haha! @ Chantico, volgens mij hebben alle kindjes dat, Tymen heeft het ook nog steeds. @ Petra, leuke foto van jullie ukkiemeisje! Hoe is het nu met Roos? @ Delilah, hier alles goed hoor! Fijn dat het met jou en Wesley ook goed gaat!
Je bedoelt dat ze met shirts een grotere maat hebben dan met broeken? Da's toch raar dan, dan hebben de modelpoppen in de kledingfabrieken toch gekke verhoudingen...
@Shanai, ja hoor ze aten het zo op!! @Petra, applaus voor Suze!!! @Setteke, heerlijk dat fanatisme, haha!!
Tsjah, geen idee waar dat aan ligt. Ik dacht altijd dat die van mij gewoon een apart model hebben.... HIHI
Hierbij nog het filmpje van gisteren van Sil. Dit is op een wankel loopfietsje. Op de echte loopauto doet ze het super! 100_5385.flv video by Setteke - Photobucket
@lauwie: met je laptop in bad? haha heb wel een tv en radio erin, maar ZPen kan ik echt niet hoor haha @tesske: maat 80 en schoenmaat 19/20 @petra: wat een schatje @chantico: ik heb een jongetje dus sla zijn pijp iets om, staat een beetje armoedig bij een meisje denk ik eten: ik ga zo naar de patatzaak, bekijk het allemaal maar haha