Leuke fotos's allemaal. Hier eindelijk weer even rust. Kindjes zijn net in bad geweest en liggen nu in bed. Nou ja, liggen, volgens mij zit Lianna weer bij de deur. Dadelijk eens beter luisteren en 'r dan weer instoppen.
Hallo!! Kom ik ook nog eventjes, heb het de hele week eigenlijk te druk gehad. Dan was het even snel lezen en hup weer weg. Nu wil ik toch een berichtje achterlaten. Las dat Suze zich heeft gedraaid, super zeg! MyAngel, hopelijk kun je alles snel een plaatsje geven en kom je toch nog een keertje weer lang! Nou verder weet ik het al niet meer. DAnique is een beetje mopperig op dit moment. Kan zich heel moeilijk zelf vermaken. Regelmatig is slapen een probleem. En eten doet ze ook niet echt geweldig goed. Verder is ze heel ondeugend en grens onderzoekend. Ze heeft van de week voor het eerst even bij de muur gestaan. Ze ging eerst bovenop haar speelgoed staan, toen ik haar daarop aansprak keek ze me aan en gooide ze ermee. Vervolgens leidde ik haar af en vertelde dat ze het niet mocht. Toen gooide ze dus heel bewust het speelgoed keihard op de grond voor mijn voeten. Heb haar aangepakt naar de bijkeuken, daar bij de muur gezet en streng toegesproken. Daar heeft ze een 20 secendon gestaan en toen heb ik haar weer opgehaald. Ze huilde heel hard en heeft de afgelopen dagen niet weer op haar speelgoed gestaan en er ook niet meer mee gegooid. Het is duidelijk, het grote opvoeden is begonnen pfff
Wel weer genoeg gespamt denk ik.. voor de liefhebber staat er op mijn hyves nog een filmpje van Tess en Mark die van de bult af gaan met de slee.
Wat een heerlijke foto's weer van alle kanten. Schattige kindjes hoor! En Suze die zelf gedraaid is, hoera! Verder nog highlights die ik vergeten ben? Sorry dan... Hier wel weer een leuk nieuw ding: kleuren leren. Vorige week bij de kleurkrijtjes vond ze roze en geel al interessant genoeg om te onthouden. Gisteren met de ringen op zo'n piramide nog een keer alle zeven kleuren die daarop zaten geoefend en ze vond het bere-interessant. Vandaag wist ze ze allemaal nog! Ik wilde er een filmpje van maken, maar had nog maar plek voor precies 2 minuten. Spannend of het zou lukken. Maar Ise was voorbeeldig: ze pakte alle kleuren in één keer goed en was precies klaar toen het filmpje vol was 8) Soms zit het mee
Leuke foto's weer hoor! Hebben jullie dat ook? Dat als je iets voor de tweede keer doet het niet zo goed lukt als de eerste keer? Vandaag had ik dat met de verse pasta. In plaats van lange slierten spaghetti waren het grotendeels korte stukjes vermicelli. Gelukkig had ik onder de pastasnijder een bord liggen, anders was het grootste gedeelte van de pasta op de grond gevallen. Maar eenmaal gekookt smaakte het net zo goed als de eerste keer, en de koters hadden er weer veel plezier van.
hey @dv miscyien een tip voor jullie. als je op mp op kussentje trip trap zoek. maken ze ze ook van dat plastic tafel kleed spul. harstike fijn. wij hebben hem ook @petra wat super van suze gaaf en wat worden ze dan groot @settek leuk filmpje schrok alleen toen ze bijna viel @shanaia jaaa me mannetje is weer terug. en qua knutselen je kan zo simpel denken als wilt door gewoon per sezoen te knutsenen zoals ik heb nu handschoentjes ah wandjes gemaakt @teske aahhh wat een super foto's nou me mannetje is weer thuis. heerlijkkk
Dwaze Vader, wij hebben geen kussentje in de tripptrapp en dat zit volgens mij ook prima. Wij hebben het zittinkje vrij ondiep staan, dus Ise zit in een actieve houding, zeg maar. Ze draait ook vaak helemaal rond naar links of rechts om achter de stoel te kijken, dus een kussentje zou denk ik ook al snel kapot zijn... In ieder geval (ik wilde 'anyway' typen, maar dat vond ik in een 'reply' aan jou niet zo gepast ) is de stoel zonder kussentje ook lekker snel schoon te maken. Oh ja, en over dat iets de tweede keer minder goed lukt: ik heb een tijdje terug een appeltaart gemaakt om iemand te geven als dank ergens voor, maar die appeltaart bleek eigenlijk een beetje mislukt, terwijl ik normaal gesproken érg tevreden ben met m'n appeltaarten... Binna, wat leuk dat je zo overloopt van knutselideeën! Leuk als je die hier met ons deelt! (Ben wel benieuwd wat je voor Sint en Kerst al hebt bedacht )
even gauw tussendoor. Met Roos gaat het na het middagslaapje enorm goed, ze lacht veel, is druk en kletst. Ook probeerd ze weer grapjes te maken. Ik denk dat we er overheen zijn
Gut, onze dochter heeft dit weekend bedacht dat praten toch wel erg handig is en ze breidt haar woordenschat per dag zo met 10 woordjes uit! Ik weet niet wat me overkomt....
@ Lauwie, die schoentjes zijn ook leuk toch! Shoesme heeft inderdaad ook wel leuke schoentjes, van heel flexibel tot normaal. Tess heeft van broeken maat 80 ( qua lengte moet ze dat wel hebben maar qua omtrek zit het veelste wijd) maat 74/80 van shirts en van schoenen 19/20 @ Binna hoe laat komt Steve thuis??en heb je je vandaag een beetje vermaakt? @ DV, Tess is donderdag begonnen met de ruikertjes. Ik merk nu nog geen verschil maar dat zal ook komen door de kroep aanval van vrijdag. Morgenochtend heb ik telefonisch consult met de homeopaat om te evalueren hoe het gaat dus dan zal ik ook zeggen dat ik nog niets merk. Zelf gemaakte pasta lijkt me erg lekker maar ben bang dat ik daar niet genoeg geduld voor heb! Oh lees net dat je pasta meer vermicelli was..nouja als het maar lekker is toch? @ Petra, super dat Suze zich zelf gedraaid heeft! Ik weet nog dat ik het de 1e keer niet zag bij Tess, ik was even plassen en toen ik terug kwam lag ze ineens op haar buik Wat leuk dat de meisjes toch aardig gelijk op gaan met die dingetjes. Hoe was de visite? @ Chantico, Tess zit wel netjes in dezelfde maat eigenlijk.. van broekjes 80 en van shirtjes 74/80. @ Shanai, tuurlijk mag je vragen waarom wij kiezen voor 2 talig onderwijs Ik vind het belangrijk dat Tess ,naast nederlands, een internationale taal leert spreken. Nou heb je natuurlijk op alle scholen wel in groep 7/8 engelse les maar dat is zo minimaal dat ik dat niet voldoende vind. Op deze school zitten kindjes van ruim 25 verschillende nationaliteiten en dan met name kinderen van mensen die in het buitenland een baan hebben en hier ervaring op komen doen of kinderen van buitenlandse voetballers. ( bijvoorbeeld afrikaanse artsen die in nederland kennis op komen doen om over te dragen naar hun eigen land. ) Dit is een school die erg hoog aangeschreven staat, het enige nadeel van de school is dat er erg veel kindjes op zitten van mensen met eigen bedrijven, hoge functies etc. en dat merk je goed. ( ik heb overigens zelf ook op deze school gezeten en had dus ook 2 talig onderwijs) Zoo wat een grote meid is Fayenna al zeg! maat 98/104 Wat heerlijk dat je zo lekker van haar kunt genieten meis! @ Setteke, haha leuke foto's en wie heeft er uiteindelijk gewonnen? @ Sjorsje, soms kun je echt de klok wel vooruit kijken om die kindertjes maar naar bed te kunnen doen he? @ Alieke, haha het opvoeden is inderdaad begonnen meis. Hoe gaat het met je man?
@ Chantico wat knap van ise dat ze de kleurtjes kent! Tess zegt wel eens de kleur van de auto op maar ze kent zeker niet alle kleuren, wil je het filmpje ook met ons delen? @ Binna, mijn schoonmoeder is vrijdag jarig.. weet jij nog iets leuks wat ik met Tess kan knutselen?
Even snel @ tess, ik heb Giulia op een leeg canvasdoek laten schilderen (vingerverven) en een foto erop geplakt groot succes
Tymen heeft natuurlijk gewonnen, nadat ik een kleine correctie had aangebracht in Hilbrand zijn visjes....
Sil op de loopauto. Ze vindt het nu helemaal prachtig! Bekijk bijlage 48084 Deze hebben we gisteren van zolder gehaald, voor buiten hebben we twee andere.