Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, ik heb al geld overgemaakt.

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik ga ook storten maar weet niet hoeveel, vind zo lastig om daar een bedrag voor de verzinnen

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie kan hem wel nog een keer bestelen maar kost 25 euro

@jenny ik niet

4. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Binna: wat een plaatje zeg:):) een lief wijs meisje!

Lauwie: Voor mij kan het ook gevaarlijk zijn, omdat ik zelf last ondervindt van die lage trombocyten!! Want bij de eerste zwangerschap was ik zo vreselijk beroerd en ziek, maarze konden maar niet achterhalen waardoor,zo erg dat de verloskundige dacht dat ik mij aanstelde, omdat ik daarvoor een miskraam kreeg!! en dacht dat het alleen ansgt en stress was!!:x:x
    Bij verdere onderzoek bleek erg ziek te zijn, en ben toen opgenomen, en kon mooi 3 maaden in het ZH blijven liggen, wat dacht je daar van???:x:x Nou ik ben nog des duivels als ik er aan denk!!!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Jenny, ik ga niks geven voor giro 555. Grote kans dat het geld toch niet komt waar het moet komen.

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, ik heb 25 euro overgemaakt. wilde nog met rentepunten storten net, maar was net te laat.

otje gaat slapen in de kinderwagenbak

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    my angel, het klinkt echt superheftig. ik zou ook heel boos zijn als ik zo ziek was en er gedaan werd of ik me aanstelde. ook als ze weten wat je hebt, is er niet iets aan te doen om te voorkomen dat je zo ziek bent/voelt?

sjorsje, ongetwijfeld komt niet al je geld daar terecht, maar niets doen vind ik ook geen optie gezien de omvang van de ramp.

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o nee, toch maar weer staan :D

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik heb ook net 25 euro gestort, had ik met de tsunami ook volgens mij gedaan

maar denk wel dat het goed terecht komt hoor ;)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
  11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik ga vroeg naar bed en zet een filmpje op, ga niet kijken naar die show van Haiti want door hormonen ga ik alleen maar janken als ik al die ellende zie

trusten voor zo

oja manlief is nog steeds aan het klussen aan Mylans kamer als de inbouwkast van steigerhout klaar is zal ik een paar kiekjes maken dan kunnen jullie het een beetje volgen

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik maak niks over. En niet omdat ik het niet wil of uit principe maar we hebben het gewoon echt niet over. Gisteren uitje Blijdorp hakt er voor deze maand genoeg in. Spaarrekening is ook nagenoeg leeg...

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden, ik heb jullie eindelijk gevonden, beetje raar dat er maar 1000 berichten mogen, dan zitten we elke week in een nieuw topic denk ik.

@ myangel, ik heb natuurlijk geen idee hoe het voelt om een grote wens te hebben met zulke vragen erbij maar ik vind dat je ook een verantwoordelijkheid hebt naar de kinderen die je hebt. Ik weet dat een leven altijd vol met risico's zit maar bij jou is nou eenmaal bewezen dat een zwangerschap gevaarlijk kan zijn. Ik geloof niet dat ik dat risico zou willen nemen, maar zoals ik al zei: ik weet niet hoe het voelt om tegen je wens in niet proberen zwanger te worden

@ Binna, wat een mooie foto's van je prachtige meisje

@ Juud, wat een mooie bruid was je en wat staat die jurk je goed!

@ Lauwie, ach je arme schatje, heeft ze ergens last van en kan ze het niet duidelijk maken. Lastig is dat he?
    heerlijke foto's van je mooie meid!

@ Jenny, ik geef ook hoor, als ik toch denk aan die kinderen zonder ouders dan breekt mn hart

Bij ons gaat alles oke, ik ga lekker met mn lief op de bank zitten

14. MY Angel

Lauwie: Je hebt een Pb;)

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke en dan was Hilbrand nog wel me man ;)

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja, daar ben ik ook heel blij mee! Scheelde toch 1 keer entree!

17. MY Angel

[QUOTE=petrabr

@ myangel, ik heb natuurlijk geen idee hoe het voelt om een grote wens te hebben met zulke vragen erbij maar ik vind dat je ook een verantwoordelijkheid hebt naar de kinderen die je hebt. Ik weet dat een leven altijd vol met risico's zit maar bij jou is nou eenmaal bewezen dat een zwangerschap gevaarlijk kan zijn. Ik geloof niet dat ik dat risico zou willen nemen, maar zoals ik al zei: ik weet niet hoe het voelt om tegen je wens in niet proberen zwanger te worden

Petra: Ben zeker bewust van de verantwoordelijkheid naar mijn 2 knulletjes toe, zij zijn mijn alles!! het is gewoon zo moeilijk om van de ene dag op de andere te zeggen...Zo meid ophouden met het gezeur en Go one, wou dat het zo makkelijk ging:(:(:(
    Maar ik snap je gedachten gang wel hoor!

18. MY Angel

Wat is er met de heren gebeurd??????????

Zijn die nog onderweg naar de nieuwe pagina??????:D:D

Van Angelo snap ik wel dat ie als kersverse bruidsgom even moet afkicken:D

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!

Ik heb alleen het neiuwe topic doorgelezen.
    Zag hele mooie foto's van Silver. Super zeg.
    Binnenkort heb ik ook een fotoshoot bij Bell photo
    Ben benieuw dhoe het gaat worden.

MyAngel, heftig allemaal hoor! En inderdaad die 50% blijft knagen. Dat kan ik me direct voor stellen.

Tesske, hier iemand die wel 80 euro zou uitgeven voor schoenen voor Danique. Maar nu vind ik schoenen ook echt heel belangrijk.
    Haar 1e schoentjes waren maar 40. ZE heeft nu laarsjes, maar die waren al in de uitverkoop van 80 voor 25, dus mooi geluk gehad. Maar ik zal op schoenen nooit bezuinigen. Dan liever een paar truien van de zeeman ;)

Schatje, spannend hoor! Heel veel succes!!!

Oh dames, sorry ik weet het al niet meer.

Ik heb heerlijk weekend na een hele drukke week.
    Raymond is vanmiddag weer bij de HA geweest en er is toch kans op ontsteking in de wond. Er is nu weefsel afgenomen en wordt op kweek gezet. Afwachten dus. Moeten nu 2x per dag verbinden. Ik ga nu heerlijk met een zak chips op de bank en daarna vroeg naar bed. Maar eerst die chips, daar heb ik zin in :)

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ My ik begrijp je twijfel zo ontzettend goed meis.
    Zoals je misschien wel mee hebt gekregen zijn Tess en ikzelf bijna overleden in de zwangerschap/bevalling en de kans dat dat bij een volgende zwangerschap weer zal gebeuren is ook 50/50.
    Voor mij was dat reden genoeg om heel resoluut te zeggen dat ik nooit een 2e zou willen, maar ook hier word de wens naar een 2e steeds sterker en de twijfel slaat dus onwijs toe.
    Wil je heel veel sterkte wensen met je keus en je gevoel en een dikke knuffel geven!

@ Lauwie, wat een leuke foto's!

@ Jenny, ben benieuwd naar de foto's van het kamertje.

@ Alieke, heh wat een gedoe met die vinger zeg!

@ Geld voor 555, Tuurlijk vind ik het heel erg dat er zo'n ramp is maar er is in nederland ook nog zo onwijs veel ellende en daar geef ik mijn geld aan.

Ben weer terug van de bios, de vroege film maar gekeken.
    Het is de film Brothers geworden en hij was erg indrukwekkend.
    Ging over een marinier die uitgezonden was naar afghanistan en daar in handen kwam van de taliban en totaal verknipt weer terug thuis kwam.
    Ben na het zien van deze film extra blij dat mijn grote broer uit de landmacht is gestapt ..

Deel Deze Pagina