@teske oo dat is wel intresand zeg die school. en heb me wel vermaakt. werdt erg gek van Silver het hele wiekend kleemt ze me al. en vandaag weer zo dus had me ouders gevraagt langs te komen zo dat ik me handen een beetje vrij had @chantco ik wil met sinterklaas (heb ik op het kdv van Silver gezien ) eeen chocolade leter van papier dan maken. beplaken met spekjes. en voor de kerst een schude bol van papier
@ Setteke, wat een lieve foto´ s! Wat weegt Sil eigenlijk? Ze heeft van die lekkere spekkies! @ Binna, meer info over die school : - Home
Dat is wel een heel leuk idee inderdaad! Ik ga er vandoor, even filmpje kijken met manlief. Fijne avond nog meiden
@ Carmen, geen idee, de laatste keer op het cb was ze 11.555 gram. Dus nu misschien 12 kilo? Grappig dat je dat zegt, wij zeggen steeds ngut, wat is ze slank! Als je de foto's terugziet van voor ze ging lopen was ze echt een dikkoppie!
@setteke: wat goed zeg van der en wat een leuke foto mylan zegt de hele dag WOW haha @petra: mooi dat het einde in zicht is Vakentijnsdag: gaan jullie nog wat doen? heb net gereserveerd voor met zn 3en zwemmen bij centerparcs de eemhof en diner, was maar 60 euro
sorry, jullie worden vast gek van mijn gezeur over schoentjes. ik twijfel tussen 2 paar. willen jullie stemmen? dit is nr 1
het zijn allebei shoesme walkproof binna, die zool is iets minder flexibel dan die ze nu heeft dus dat zou prima zijn
lauwie ik ga voor de 1e! Set oh sorry dat ik dan zei dat ze spekkies heeft.. Haha lekker lullig van me weer!
ik kom me weer even melden. ik had gehoopt dat ik na een weekendje relaxen wel wat minder last van mijn rug zou hebben, maar niks is minder waar :x