Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Wat knap van Silke! Toch wel handig dat praten. Bart gaat ook met sprongen vooruit :D Welke woordjes heeft ze vandaag geleerd?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hey thanks! Ik heb ontzettend leuke hoge schoentjes voor Sil besteld van Rondinella, van 130 euro voor 32,50! Ben helemaal blij! :D

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ik vind de eerste het leukste!

@Setteke, ojee dat gaat niet goed, straks kunnen Sil en Djim niet meer communiceren in babytaal, haha!! Djim zegt namelijk nog niet veel verstaanbaars, haha!!

@Toetie, helaas geen laarsje voor Sam op die site, maar bedankt voor de tip!!!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Carmen, oh joh, geeft toch niks! Komt misschien ook omdat Tess zo slank is, dan is Sil natuurlijk ook een reus!

@ Toetie, "jekker" (lekker), "koke" (koe), tittat (wat is dat?), "giet 'ie" (daar gaat hij), "jaatsje" (chocolaadje) en nog veel meer en ik kom er niet meer op....:)

5. ToetieL8

Deze zijn het leukst! :D Kan je overal bij dragen.

6. ToetieL8

Of Bart een dikzak :p

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hier nog steeds een rondlopende dreumes, niet willen slapen is een hot item tegenwoordig. En ja dat komt doordat we vanmiddag zo lekker op de bank zaten en we mevrouw 2 uur hebben laten slapen. Tja dat was een uur te lang die we nu moeten bekopen

Kledingmaat; DAnqiue heeft maat 86/92 van bovenkleding en hetzelfde onder. Ze heeft ook al verschillende broekjes maat 92. Dat zijn dan 3/4 broeken die Danique goed zitten als lang. Shirtjes heeft ze ook al wel maat 92/98. Maar dan moet het wel klein vallen. Schoenmaat is 21.

Danique geeft aan naar bed te willen. Hopelijk gaat het nu ook echt gebeuren pfff

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jammer myangel dat je weggaat. hoop dat je toch nog een keer terugkomt. en ik houd contact met je

wat een superleuke fotos weer! en mooi hobbelpaard ook!
    met de kindjes erop is erg leuk

1e schoentje vind ik leuk!

kan suze rollen? wat goed zeg! en wat gaat dat hard!

duster vervelend dat je nog last van je rug hebt

anissa heeft maat 80, en schoenmaat 19
    al begint ze wel langzaam met sommige kleding naar maat 86 te gaan

ik ben moe... gisteravond naar thaiboks gala geweest en het werd laat. mischien komen we nog op sbs want er is weer veel gefilmd, ook eurosport en regio was er

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    succes met naar bed brengen

moest hier straks trouwens safouane verschonen, had zijn bed ondergespuugd.. zielig daarna ging hij wel weer slapen
    hoop niet dat het weer buikgriep is

10. ToetieL8

Zo ik ben lekker aan het quoten geweest :p Had geen zin om 2 schermpjes te openen.

@Setteke, ik vind die woordjes die nog niet helemaal goed zijn uit gesproken de leukste :) Duurt soms wel even voor dat je weet wat ze nou zeggen :) Schrijf jij oko alles op? Ik heb nu standaard een schriftje op tafel liggen. Als ik een nieuw woordje hoor schrijf ik het gelijk op, anders weet ik het niet meer.

@Duster, balen dat je niet echt bent bijgekomen. Is Matthijs alweer thuis?

@My angel, jammer dat je weg gaat. Heel veel geluk, gezondheid en liefde toegewenst voor jou en je familie. Kom je ook niet af en toe ff laten weten hoe het met jullie gaat?

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Toetie, dat is wel de bedoeling, maar ja.... Ik vergeet het dan ook weer...

12. ToetieL8

@Noura, kom je bij shownieuws? Ik ga kijken hoor. Beterschap voor soufane.

13. ToetieL8

@Alieke, en? Wil ze slapen?

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ze heeft nog 3 minuten liggen huilen, maar is nu toch echt stil gelukkig. Zou het weer een fase wezen van eigenwijzigheid of heeft ze toch echt iets? Of is het toch te veel geslapen overdag? Zo vervelend he!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Toetie; Ik ben verder gelukkig wel bijgekomen. Lekker geslapen en niks moet alles mag :D Matthijs wordt morgenochtend rond een uur of 11 thuisgebracht.

16. ToetieL8

@Duster, ik las het net helemaal verkeerd in je vorige berichtje :S Nog wel last van je rug dus :( Maar wel bijgekomen :) Misschien een lekker kruikje in je rug?

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik was er zelf ook een beetje verbaasd over, ik dacht dat kleuren herkennen pas veel later zou komen. Maar ja, al babbelend merkte ik dat ze toch wel op die woorden lette als ik een kleur noemde. Dus ja, dan vind ik het ook wel een leuk spel om te kijken wat ze zou onthouden :p

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Leuke knutselideeën Binna!

Setteke, ha Silke heeft het praten ontdekt :D Wat zegt ze nu allemaal? Vertel, vertel!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dank voor alle stemmen. ik ging twijfelen maar jullie stemmen gaven de doorslag. ik heb de zilveren besteld.

dv, ik lag met mijn telefoon in bad. jammer dat de pasta niet zo mooi van vorm was, maar lekker is belangrijker!

suze, wat knapt dat je gedraaid bent! en fijn dat je zus weer beter is!

chantico, ik dacht idd al dat otje korte beentjes had. fijn dat het normaal is :D
    wat knap dat ise al kleuren kent! ik had nog niet bedacht dat dat al zou kunnen! ottilie is al wel aan het tellen. een tee zes is het tegenwoordig :D

shanai, twins ken ik ook niet. ik heb nu voor 60 euro schoentjes die ik wel helemaal leuk vind en van een goed merk. ga nu mijn schoenenobsessie maar weer loslaten. ;)
    nadat we trouwens met deze terug geweest zijn wat het strikje liet gisteren (op de dag dat we ze kochten!!!) al los.
    fayenna slaapt ook lekker veel! en heerlijk zo'n dagje op stap dat je dochter zich ook nog eens keurig gedraagt.

setteke, heerlijk je kids allebei aan het scharrelen in de tuin.

jenny, nee met mn mobiel :D

carmen, leuke foto's van tess (en djayden - haar neefje?)! het is echt een dametje zeg. en mooi paardje.
    foto's in de sneeuw zijn ook leuk!

alieke, opvoeden is echt begonnen, he. slaapt ze normaal minder/niet overdag?

binna, fijn dat steve er weer is!

setteke, wat leuk dat silke er zoveel woorden bij leert! leuke foto van jullie samen!

jenny, wat een leuk idee voor valentijnsdag! ik moet ook maar eens iets leuks gaan bedenken!

toetie, de zalf lijkt wel te werken! ik mocht haar vandaag zowaar weer een maillot aan doen! haar rug ziet er nog wel raar uit. maar de zalf doet haar in ieder geval geen pijn als ik het opsmeer.
    bart ook al zo aan het bijleren met kletsen. wat zijn zijn nieuwste woordjes?

noura, arme saf! hoop dat hij idd niet ziek wordt!

duster, fijn dat je bijgekomen bent. morgen lekker weer knuffelen met matthijs!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wij hadden een leuke middag sleeen bij opa en oma. ze is dan heel braaf en beleefd en doet af een toe een beetje ondeugend, maar luistert dan toch. vind ik toch leuk als mijn schoonouders zeggen dat ze zo goed luistert.
    daarna zijn we gezellig met zijn drietjes onderweg naar huis een pannenkoek gaan eten.

Deel Deze Pagina