Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lauwie djayden is inderdaad haar neefje,hij is 6 weken ouder. Wat leuk dat otje zo goed luistert en dat je dan complimentjes krijgt!

Hier een nacht van maar 4 uurtjes slaap achter de rug. Tess hoest zich de longen uit het lijf en was 2x erg benauwd. Het was mischien toch niet zo goed dat we gister de sneeuw in zijn gegaan..

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Nou, Binna heeft haar hubje weer thuis, de mijne is net weg voor 4 of 5 dagen, ligt eraan of ze het werk afkrijgen. Is nu onderweg naar Arnhem.. vind er niks aan, maarja.. wat moet dat moet he.

Straks weer aan het werk, schoonmoeder komt vandaag oppassen, ze is nog niet helemaal de oude maar ze voelde zich al stukken beter. Mijn schoonvader is eerder vrij en die komt dan ook hierheen, zodat ze vanmiddag nog even een paar uurtjes samen kunnen oppassen.

Is er bij jullie ook weer sneeuw gevallen? Het is hier weer wit, gistermorgen de hele morgen sneeuw, gistermiddag dooide het, en nu ligt er weer sneeuw.. hoop maar dat de wegen goed schoon zijn, vind het maar niks dat hubje dan zo lang in de auto moet zitten.

Iedereen een fijne dag vandaag!

Xx

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

hier ook weer sneeuw gevallen, bah. Kan ik dadelijk weer lekker glibberen naar het station.

Vannacht niet zo goed geslapen. Eerst werd ik rond half twee wakker (denk dat ik Lianna hoorde hoesten en brabbelen) en daarna werd Jorja om half vijf wakker. Aangezien we haar gaan proberen aan te wennen te eten tegen zeven uur, heb ik haar laten liggen tot zes uur en toen pas eten gegeven. Hopelijk gaat het vannacht al 'n stuk beter. Yosyp had er vorig jaar twee nachten voor nodig.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!
    Ook hier beroerde nacht maar dat kwam grotendeels door mezelf. Angelo is nu werken en Giulia op het kdv. Dus ik neem het r nog van en ga even slapen!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen

Hier ook een beroerde nacht. maar dat komt omdat ik erge buikpijn heb.

@carme wat juud al zei een linnen doek. maar wat ook erg leuk is. is van kofie vilters latern kleuren of verfe. er onderin (dikke rand) een gaatje maken daar een rietje door heen en dan die vast nieten. en dan de boven kant. (het zakje zeg maar) open maken en een beetje mooi omvouwen. heb je een bloemetje en dan meer een boeketje.
    hoop dat je hem snapt

@meiden die ook een slechte nacht hebben gehad knufff

@qb balen he je mannetje weg.

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goedemorgen

hier een heerlijke nacht en het sneeuwt hier als een achtelijke

@binna: poepie doen? ;)

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Nou de weg naar het station in Etten-Leur viel me erg mee. Lag ook nog redelijk verse sneeuw en weinig mensen hadden er door heen gelopen. Het station in Tilburg was een ander verhaal. Spekglad op weg naar m'n werk. Zelfs waar de bussen reden was het spekglad. Op 'n gegeven moment liepen we met 'n vrouw of 5 te glibberen, moeite met onszelf omhoog te houden, komt er 'n bus keihard langs ons afgereden. Gelukkig dat niemand op dat moment onderuit ging.

Nog meer met 'n rotnacht dus, behalve Jenny deze keer.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ jenny nee spugie gedaan

psst wat vinden jullie van me nieuw banner ;);):p

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna ben je ziek of iets anders? Vanaf wanneer gingen jullie eigenlijk oefenen?

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik ben niet helemaal vit. het spugen heeft me wel opgeknapt.
    en oefenen pas zo rond de winter dat vindt ik een mooi leeftijdsverschil

11. Ja vond ik ook fijn, ff lekker shoppen en dingetjes voor mn mannetje kopen... :D

En voorlopig ziet het er goed uit idd. We kunnen nooit de toekomst voorspellen natuurlijk, maar we zitten weer wat ruimer in ons vel... Heerlijk!!! :)

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier gelukkig wel een goede nacht. Tymen lag om 1 uur te hoesten tot kokhalzen aan toe, maar hij heeft niet hoeven huilen. Vanmorgen weer over de ijsbaan die onze straat is geglibberd met de kids om Tymen naar school te brengen. Vandaag is het een mama-Silke-dag. Tymen wordt uit school gehaald door de oppas en gaat daar spelen met een ander jongetje. Dat jongetje moet altijd vreselijk huilen als zijn papa weggaat (mama heeft hij niet meer) en soms gaat dat de hele dag door tot zijn papa hem weer komt halen. Vorige week waren wij er even en dat jochie heeft maar een kwartiertje gehuild en is toen lekker met Tymen gaan spelen. Onze oppas kreeg er zo de zenuwen van dat we besloten hebben dat Tymen daar vanaf nu gaat spelen op maandag na school. Ze gaan deze maand twee vrijdagen niet, omdat de oppas en wij vakantie hebben, dus zo compenseert dat weer mooi.

@ Binna, zwanger?? ;) Beterschap!
    Oh zo'n banner moet ik ook nog maken hihi....

@ Juud, waarom heb jij zo slecht geslapen dan?

@ Sjorsje, gelukkig alle botten nog heel!

@ Carmen, balen van de nacht zeg! Maar Tess heeft wel even lekker van de sneeuw genoten!

@ QB, yup, hier ook weer sneeuw!

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: jammie spugen bah, dan liever poepie ;)
    zeker leuke banner

mijn nachten zijn altijd goed hoor, alleen de ochtend normaal een drama maar hij werd vandaag om 6 uur wakker ikke helemaal blij

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: oh nou snap ik je banner haha

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Sil had vanmorgen trouwens ook weer twee nieuwe woordjes:

Ies (ijs, maar ze bedoelt sneeuw haha)
    Tein (trein, die kwam langs toen wij onder de spoorbrug door moesten)

En gisteren zei ze jaja (lala van de teletubbies) en po. Ze zit nou ook Tubbies te kijken!

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    las dat iemand naar schoentjes vroeg moet je eens kijken op www.tgrietjevanhans.nl ERg leuke schoenen!

Heb aangegeven bij mn teamleider dat ik een gesprek wil want ik trek het op dit moment echt niet meer. Slaap zo slecht, hoofdpijn....blegh...
    zie zo op tegen het gesprek......

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    miepie: succes met je gesprek, misschien elke dag een paar uur eerder naar huis zou misschien wel lekekr zijn voor je. je hebt recht op 1 uur per dag rust nu je zwanger bent en misschien kan je er een uur bij ritselen

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen,

ik doe nog steeds mee met de race baby in de buik!
    Hij heeft er nog geen zin in..
    Me moeder vond vandaag wel een mooie datum..
    haha

het sneeuwt hier weer heel hard :( heb het gehad met de sneeuw haha

kusjes

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    miepie kan me voorstellen dat je tegen het gesprek op ziet maar je moet aan jezelf en dat ukje in je buik denken meis!

Set leuk dat sil zo snel nieuwe woordjes leert nu. Ik denk idd dat ik vind dat sil spekkies heeft omdat tess zo slank is.

Binna balen van je buikpijn!

Ik heb even met de ka gebeld en we moeten de pufjes naar het maximale ophogen en ze krijgt n drankje.

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hebben jullie eigenlijk gewone luiers of luierbroekjes?

Deel Deze Pagina