Zoooo ik heb nog ff in coma gelegen en ik heb het gevoel dat ik nog 10 uur kan slapen! Wij hebben de babyfoon ook gewoon aan hoor, vind het wel prettig. Wij slapen op zolder en Giulia dus een verdieping lager!
oh dacht al dat ik de enigste was die nog altijd de babyfoon gebruikte... Wij slapen ook op zolder, dus als hij wakker is en alleen eht en uhmt, horen we hem niet. Wel als hij huilt. Maar dan is het te laat natuurlijk.... Tygo zegt zijn eigen naam! Hihih, heel schattig: Titoooo zegt ie.... In de stad zaterdag (wat een hel kan dat zijn met zn tweeën zeg, je moet haast vechten voor je plekje om te lopen). in de kinderwagen en later in de draagdoek, de hele godganse tijd: mamaaaa ja mama ja mamaaaaahhhh ja tygo mama ja mama! tygoooooo mamaaaaa jaaaaa zo ging het maar door, en als ik niet reageerde ging hij ook door hoor!!! Mensen zullen wel gedacht hebben, hahahaha!
Kind spoort niet... Net zit ie zijn broekspijpen omhoog te trekken, kijkt er in, gromt en schud nee met zn hoofd, nou zo een paar keer.... Nu staat ie in de keuken, 1 hand tegen een kastje aan, in de andere hand mijn autosleutels, roept de hele tijd mama en legt vervolgens de autosleutels op de grond, dan weer mama en pakt de sluetels weer op en dat ook weer een paar keer... Nu staat ie met de autosleutels bij de deur naar de voordeur... Zal ie weg willen?
puck, voor jongetjes vind ik shoesme super leuk! welke heeft olivier? schatje, ik begrijp het niet zo goed. is djayden ook van kamer gewisseld? kun je dan niet deze kamer voor de baby en djayden zijn eigen kamer weer geven? en ik zou m laten spelen op de kamer. samen beer in bed leggen bijvoorbeeld. en bij ottilie merk ik dat ze kijkt of ze er 's nachts uit mag als ze huilt. als het niet mag, huilt ze nog even, maar gaat ze uiteindelijk wel slapen. gisternacht ben ik nog 2x geweest (ik ga om de 5 min) en vannacht hoefde ik er al niet meer heen. chantal, de babyfoon gebruiken we beneden. we horen haar wel huilen zonder, maar ik wil ook graag weten of ze kletst of echt stil is. hoe gaat luiers verschonen dan bij jullie? zelf in broekjes stappen gaat prima, maar liggend luiers verschonen is geen feest. al gaat t beter nu zij ondertussen pops luier verschoont. het is echt een poppenmoedertje aan het worden
@ Lauwie, verschonen gaat eigenlijk best wel goed, als het op de commode is. Op de bank oid gaat ze rollen..... @ Schatje, ik dacht dat Djayden de laatste tijd juist goed sliep? @ Channie, mss wil hij idd weg?
Lauwie ik verschoon haar vaak staand. Liggend geef ik haar de doekjes en de luier in de hand zodat ze ze mij kan aangeven en mij dus aan het helpen is. chantal, ik denk dat hij weg wil Tess pakt haar jas en loopt naar de deur als ze weg wil, meestal zegt ze dan ook nog driftig zwaaiend dag.
Bavy foon gebreuken wij gewoon nog. ook omdat Silver in slaap valt met het meledoietje. @schatje. hmm erg moeilijk zijn slaap probeel. zou het ook niet weten.
Hier verschonen op de bank of commode en tot nu toe gaat dat goed, soms een beetje dwars, maar dan even afleiden en dan blijft ze wel liggen.
wij hebben ook nog gewoon babyfoons, vind het wel makkelijk en zet ze 's nacht altijd op het zachtste standje Liggend verschonen????? zo handig ben ik echt niet. Ik verschoon altijd liggend (nou ja Roos ligt en ik sta en ze heeft gewone luiers pampers maat 4 + @ Chantal , wat zegt Tycho zijn naam leuk, echt gaaf hè als ze dat kunnen Kan iedereen zijn eigen naam zeggen
Sil zegt nog niks wat op haar naam lijkt. Daarnet zei ze wel "tap" toen ik haar naar bed ging brengen.
Chantal, ik denk dat twee bekers roosvicee op zich geen probleem hoeft te zijn (niemand weet hier ook hoe erg je het verdunt hè, het maakt natuurlijk nogal wat uit of het mierzoet is of superwaterig). Het gevaar zit m vooral in als ie de hele dag door aan een beker lurkt, zeg maar: dan krijgen de tandjes nooit rust en heb je meer kans op tandbederf. Als hij twee keer op een dag een hele beker achterover giet, is dat probleem er niet en maakt het denk ik niet veel verschil meer met ander aangelengd sap. Luiers: hier nog een luier, nog geen seconde aan luierbroekjes gedacht. Overdag maat 4, s nachts maat 5 (en die is tjokvol s ochtends) Verschonen: luiers moeten liggend, anders kan ik het niet, maar voor alle kleren aan en uit zit of staat ze liever. Babyfoon: als we beneden zitten een babyfoon aan, als we slapen niet (we horen ook zonder ieder zuchtje wel vanuit onze slaapkamer ) Naam zeggen: Ise zegt nog niet haar eigen naam. Ze zei een tijd terug wel opeens 'mijn!', waarvan ik me ook afvroeg hoe een kind dat woord op zichzelf leert betrekken. Wij heten papa en mama, de grootouders opa en oma en van sommige anderen zegt ze al wel de namen (de juf op de opvang, kindjes op de opvang, een oom). Maten: Ise heeft nu van schoenen maat 21, van broeken 74/80 en van shirts 80/86 meestal.
@ Lauwie: Deze heeft Olivier Weloveshoes Ze zijn idd leuk van Shoesme. Ik heb gisteren n.a.v. jou verhaaltje ook al even naar de nieuwe collectie gekeken, alweer leuek gezien en hij is bijna nieuwe toe dusssss
@binnabinna: sterkte met je buik. @banners: moet daar ook eens iets aan doen. Hopelijk zijn er wel een beetje mannelijke te krijgen. @miepie28: een gesprek willen en er dan tegenop zien? Maar in ieder geval sucees ermee. Moet mijn eindejaarsgesprek trouwens nog steeds hebben. @sneeuw: dan weer wel dan weer niet, nu schijnt de zon vrij fel en als je naar buiten kijkt word je sneeuwblind. Maar het is droog en hopelijk valt er tussen 17:30 en 18:15 niets uit de lucht, anders kom ik met sneeuwmannetjes thuis. @lauwie: voor door de dag hebben we voor alle drie normale luiers, en voor Lianna hebben we voor 's nachts luierbroekjes. Die kunnen net iets meer plasjes opvangen (en dat is wel nodig ook, zoveel als dat ze drinkt). @babyfoon: hebben wij niet echt nodig. Zo gauw we maar iets verdachts horen gaat het geluid van de TV uit en staan onze oren op scherp. Eventueel nog onderaan de trap luisteren en horen we dan niets dan is er met de koters niets aan de hand. 's Nachts wordt ik meestal van het minste of geringste van de koters wakker. @verder: schattige foto's weer.
Verschonen: een ramp blijft echt niet stil liggen. Luiers: maat 4+ Kleding: maat 74/80 voor broekjes en 80/86 voor trui, voeten denk ik maat 19/20. Babyfoon: nee al lang niet meer werd gek van die lampjes Naam zeggen: Dat kan Toby al ongeveer vanaf 11 maanden. @ Schatje je zegt dat het lijkt alsof hij iets ziet, mijn schoonvader beweert dat baby's/peuters geesten kunnen zien. Mijn neefje heeft ook een tijdje niet op zijn kamer kunnen slapen omdat hij een meisje in de hoek zag zitten. Probeer hem uit te leggen dat wat er is niet eng is en ook weer weg gaat. En volhouden. @ tesske alweer de puffs moeten verhogen wat rot zeg. @ Petra wat knap van Suze en beterschap voor Roos. @ Binna jij ook beterschap. @ Chantal Toby slaapt ook nog zeker 2x 2,5 uur per dag en dan de nacht van 7 tot 8. Onze kindjes gunnen ons nog gewoon wat meer rust op een dag @ Setteke en heb je al een stageplaats? Hier hebben we wat lastige weken gehad Toby is echt aan het uitproberen en als hij zijn zin niet krijgt begint hij te brommen of krijgt hij een woede uitbarsting en begint hij met spullen te gooien. Lopen gaat al heel goed aan 1 hand en hij heeft zowaar twee passen los gezet. Eten was ook al zeker twee weken een probleem maar wat blijkt 3 hoektanden zijn door en 1 kies en de vierde hoektand voel je het puntje. Die zijn dus allemaal tegelijk doorgekomen. Maanden ligt het stil en dan komt het allemaal tegenlijk. met mijn man gaat het ook goed werkt nog niet volledig maar dat komt wel weer (vind het wel lekker om hem wat meer thuis te hebben). De operatie voor mijn maagverkleining is goedgekeurd dus nu is het wachten voor een oproep. Verder gaat het hier wel zijn gangetje gelukkig.
Grom, ze zijn vlak voor Ise's slaapkamerraam een stijger aan het afbreken... Ze wordt de hele week al na 1,5 uur wakker, ipv de 2 uur waar ik toch altijd wel op hoop. Nu is ze dus al na 1 uur wakker geworden :x Dat wordt weer een lange middag...
Ik had dit berichtje niet meer gezien!! Maar hier is alles goed hoor! Vandaag alles voor de studie ingeleverd!!!!!!!!!!! En nu op naar 18 februari: dan hoop ik in twee afstudeergesprekken mijzelf te bewijzen en te verdedigen!! En dan ben ik eindelijk juf!! Hoe is het met jouw getrouwde leven? Voel jij je nu nog anders? De situatie is waarschijnlijk hetzelfde gebleven of niet? Ik ga nu even lekker bijlezen. O ja, MyAngel, jammer dat je definitief stopt. Doe je dit met speciale redenen? Heel veel geluk verder!