Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ooooh chips! Wil ik ook! Heb ik alleen niet... hmmzzz...

Wat een grappige foto's van Otje!

Enne, Silver, wat ben je toch een mooi meiske! Foto's zijn erg leuk geworden hoor!

@Giro 555, heb er ook geen geld naar gestort. Wel een smsje! Is ook €1,50. Alle beetjes helpen natuurlijk.

---

Ga ff scrappen, is alweer een tijdje geleden! Iedereen een fijne avond verder!

Xx

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Binna kun je niet even een staartje van Silver afknippen en over de post sturen voor Tess?? ;)
    Leuke foto's hoor!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    sorry sorry heb geen puf om bij te lezen :(

Ik ben nog zo moe!!

Otje ziet er zo schattig uit!!! :)

@ tess, ik wil jullie nu ook wel eens in het echt zien :)

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    :D Niets bijzonders aan te zien hoor :p

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

:(:(:(:( is nu mijn illusie weg :$:$ Ik maar denken dat je heel bijzonder bent :x

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Oh oh zo in 1 klap als donderslag bij heldere hemel je illusie weggevaagd.. sorry!! :D

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ga mn hittepitje in de magnetron doen en dan lekker in bed nog een filmpje kijken.( lees : 10 minuten kijken en dan in slaap vallen haha)
    Morgenochtend met Tesspes naar de homeopaat, ben benieuwd of ze echt iets voor ons kan betekenen.

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Binna: mooie foto's van Silver

@ Lauwie: succes met de drama's van je kleine meid
    Leuke foto's van Otje

@ Juud: balen dat je illusie zomaar voorbij is

@ Tesske: alvast veel succes voor morgen, ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Wie weet waar het lijstje van de meeting bij Jenny is??
    Misschien komen Laureen en ik ook.
    @ Jenny: woon je in een kasteel ofzo???

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, ik ben benieuwd naar mylans kamer! is ie de 20e af denk je?

petra, volgens mij is het 1000 pagina's. ons vorige topic was bijna 60.000 berichten dus dat zou idd ongeveer elke week zijn! :$
    ook moeilijk om in te schatten omdat otje de hele dag naar het kdv geweest is en daar al zo vandaan kwam. ik twijfelde tussen oververmoeid en tandpijn. de leidster zei dat ze heel erg kwijlde en ze wilde daar naar bed ipv naar huis. ze is nu met nauwelijks eten en een zetpil naar bed. die zie ik vannacht nog wel een keer denk ik.

alieke, schiet niet op met zijn vinger he? hoe lang duurt het normaal om van zoiets te genezen?

tesske, succes morgen bij de homeopaat! ze zeggen wel eens dat de klachten eerst verergeren voordat het opknapt. misschien goed om je daar op voor te bereiden.
    aan welk doel in nl geef je? ik besef me op zo'n moment ook weer dat er zoveel problemen in de wereld zijn waar geld voor nodig is :(

qb, thanx

sjudith, al weer een beetje bijgekomen van gister?

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, ik heb vreselijke spierpijn van dat geloop op hakken hahaha

Oooo wil even spammen met mijn meisje hoor :)

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, wat een plaatje!
    zit je lekker met je voetjes omhoog?

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    nee ik zit op een burostoel :p
    Vanavond krijg ik massage :)

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @Juud: ik zag hem net op hyves, erg mooie foto.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, welke opvoedboeken heb je gekocht?

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Lauwie, YW! ;)

@Juud, mooi meiske hebben jullie ook he!

Ach, alle augustuskindjes zijn mooi! :D

---

Uhm, ik duik zo mijn nestje in.. nog 1 nachtje alleen en morgen is hubje er gelukkig weer! Hij was gistermorgen tegen 5u vertrokken.. vind dat maar niks he, gelukkig ligt hij morgenavond weer heerlijk naast me!

Trusten allemaal en tot morgen!

Xx

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lauwie ik lig nu in bed met een stapel boeken haha. Heb de volgende boeken:
    Positief ouderschap van Matthew Sanders.
    De meest gestelde vragen aan supernanny van Jo Frost.
    Assertiviteit bij kinderen van Regina Finke.
    De ontwikkeling van uw kind spelend bevorderen voor kinderen van 2 tot 3 jr. Van Dr. Marilyn Segal.
    Einde discussie van Michael Nichols.
    En nu ben ik het zat! Grenzen stellen in de opvoeding. Van Beate Weymann-Reichardt en Beatrix Palt.
    En de reflexologiegids. Ik kan al een hoop maar ga nu nieuwe technieken van reflexologie proberen.

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, dank, ga ik ff opzoeken. ben helemaal van de opvoed en ontwikkelingsboeken op het moment. van supernanny heb ik ook een boek. ik vind het wel goed. ben ook wel benieuwd wat je van de boeken vindt. had meteen ff gekeken maar in september is het boekenfestijn pas weer bij ons. sinds de verhuizing krijg ik geen post meer van ze, dus afgelopen september ben ik niet geweest. ben wel nu op bol.com 2e hands ontwikkelingspsychologieboeken aan het kopen.

qb, wat een leuk winters scrappie!

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    pff...hier een heerlijke nacht...eerder op bed gegaan omdat ik knallende hoofdpijn had maar nu klaarwakker en kan nie meer slapen...tis nu bijna half 4 en zal toch zo maar weer ff een poging gaan doen. Zal toch moeten.....

juud: mooie foto van giulia!

myangel: kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is om de beslissing te nemen van nu is het klaar. Als de kinderwens groot is en er bestaat ook een goede kans dat het goed gaat....tja weet ook niet zo goed wat ik dan zou doen...Dikke knuffel voor jou meid!

opvoedkundige boeken: lijkt me wel interessant om te lezen maar ben er nog niet zo mee bezig geweest..toch maar eens ff in de bieb gaan kijken!

qb: leuke scrab zeg!

ga nog ff snuffelen hier en dan toch weer een poging doen om te slapen!

19. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    miepie kon je niet slapen zo vroeg wakker??
    ik ben ook al vanaf 5 uur weer wakker hier door mannetje die naar zijn werk moest maar half 4 is toch een beetje te vroeg he :D

setteke ik heb de afspraak van vandaag kunnen verzetten naar volgende week woensdag kwart over 6 in de avond. hopelijk gaat het kenny dan wel lukken om mee te gaan. want vind het jammer als het niet zoukunnen hij is zo actief bezig met mij ook wil steeds voelen of het trapt of schopt en stelt steeds vragen. en hij is er helemaal van overtuigt dat het een meid word. maar ik zeg het word een jochie :D maar we gaan het hopelijk nu volgende week samen zien !

ik baal wel dat ik nu NOG langer moet wachten met het weten van wat het word maar ja dat moet ik dan er maar voor over hebben he . ken niet alles tegelijk hebben natuurlijk.

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

ik heb Sinds tijden weer een een late dienst en voel me helemaal uitgeslapen heerlijk

Deel Deze Pagina