Chantico wat knap van Ise op het potje. Mommie welkom. Ojee rest alweer kwijt, geheugen als 'n zeef sinds de zwangerschappen. Hoop dat dat nog ooit goed komt.
chantal werk ze!!! nee er stond nergens wat vermeld, hadden we met de verkopen toen besproken, en die zei dat dat juist mooi was. maar het is wel goed zo, heb hartstikke leuke werklui hier, dus als ze mijn keuken maar wel wit doen
Dank u. Noura, balen joh! Me moeder heeft pas nieuwe keuken, ze mocht zelf uitkiezen dus zelf betaalt uit Ikea en aannemers van huurwoningbouwvereniging kwamen bij haar om keuken te vceranderen en leidingen en stromen veranderen, ze is zo blij mee!!! Jeslyn zegt hele tijd Myrna en ook in gebaartaal. Eigen naam nog niethelemaal Binna, wat lief, ik vind kapsel bij je passen! Juudje, hahahahahahaha, lig ff in deuk!!! Sjorsje, heb ik ook weleens hoor, bah!
@ noura: ach ik zou er ook niet zo punt van maken en idd wel idd keuken, is toch wat anders natuurlijk... En als je het echt gaat storen, er is volgens mij spul voor om voegen wit te kleuren (verven). Hebben mn ouders ook al eens gedaan.. Bleh, ik heb geen zin jonge....
@mommie: welkom! ik heb twee zoontjes Djayden 21-07-08(ben te vroeg van hem bevallen vandaar dat ik hier gewoon ben blijven schrijven) en Bradley 04-02-2010 @juud: hoop voor jou dat ze keuken bedoelde haha.. tuinstellen: mooi hoor meiden! ff ego: Ik zit erg in de knoop met mezelf door mijn overgewicht.. ik ben hiervoor vanmorgen naar de huisarts geweest en heb de eerste stap gezet! heb een afspraak gemaakt bij een dieëtist zodat die me een beetje kan helpen.. ik weeg momenteel 90 kilo en mag eigenlijk max 70 wegen als ik gezond wil leven.. de huisarts zei dat ik echt uit moest gaan kijken want kan gevaarlijk worden als ik nog meer aankom.. Ben sinds 4 dagen ook thuis aan het sporten..(heb een fietsapparaat gekocht en nog een ander ding) Ik hoop dat ik mijn doel kan bereiken en in december met de bruiloft van me broer een mooie jurk aan kan! Hoop dat jullie me ook een beetje steunen Voor de rest heb ik ook een afspraak staan voor volgende week vrijdag om een spiraaltje te zetten vind het doodeng maar wil eigenlijk niet meer aan de pil.. kusjes
@ Schatje, wat dapper dat je gaat beginnen met afvallen. Ik herken het in elk geval. Er moet bij mij ook echt wat af, heb net een nieuwe zomerjas gekocht en dat is maat 44, terwijl ik vroegah 38 had. Ik kan mezelf nog niet motiveren. Heel veel succes en klets er maar lekker over
hebben de hoogzwangere dames zich al gemeld en hebben zij een buddy? Sorry hoor jongens dat ik zoveel aan het kletsen ben, maar dat krijg je als je kinderloos thuis zit
@lique: pasfoto's: alweer een paar jaar terug toch? @mommie: welkom!!!! ik heb een zoontje van 1,5 en ben zwanger van een 2de, uitgerekend 25 april dus zit al thuis. en jij??? @miranda: van harte @linka: oh wow ziet er nog goed uit hè, is nieuw steigerhout toch? @juud: wat vertel je dat kind thuis joh haha ik kom niet meer bij trusten juud @binna: ah wat goed, leuk hè als ze het zelf kunnen @chantal: ah wat goed, setteke is mijn buddy @schatje: nou hoop dat het lukt meis, laat je niet gek maken door je dieet straks want dat werkt tegen je. gelukkig komt de zomer er aan, lekker veel frisse salades en fruit en ijsjes maak je lekker zelf van vruchtensap @petra: staat je mooi haha en mooie woonkamer, wanneer was de meeting bij jou Jup deze hoogzwangere meld zich en is vandaag 30 geworden BRAAK haha voel er niks van, maar heb maar wat extra creme tegen de rimpels gesmeer misschien dat het nog wat wordt dus vandaag taart eten enzo
@linka: mooi hoor en dank je wel @juud: ja meis, ik lag ook nog mijn rimpels te strijken in mijn kussen maar helaas lukte me niet meer om te blijven liggen haha
Jenny: gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Goh 30 alweer haha....ik mag nog fftjes wachten tot 9 april!