Happy birthday shireen!!! Hieperdepiep hooooeeerraaaaaa!!!! @ juud, wr wakker, balen! @ petra: lul er op los, ik lees wel... @ schatje: dat is erg positief, wens je veel succes en volhouden hé!!
Jenny van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Miranda, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Dionne.
aaaah Duster wat een schatje is het @ Chantal, nog niet geweest maar supergoede verhalen over gehoord. Dit jaar wilde wij ook gaan Heb trouwens net een hotelkamer van de Bilderberg (daar werk jij toch Shanai?) gekocht via www.hotelkamerveiling.nl voor 34 euro voor 2 personen met ontbijt. Kijk, daar word een mens blij van
@ duster: ah, vrolijk ding zeg @ petra: weet niet of rene zou willen, maar mij lijkt het wel wat nl. is ff een stokje opgooien... (hmm) maar vind het voor ons wel ver weg, dus zou wel met overnachting zijn.
Heyy zo heb een paar leuke schoentjes voor Silver gekocht bij de wibra. vor 4,99 altijd leuk @Jenny happy birthday @miranda gefeliciteerd met Dionne @petra wat een leuk filmpje en bedankt voor je teks bij mijn filmpje @duster wat een schatje ze lijkt wel op mathijs toch? @schatje wat goed dat je wil gaan avallen we zullen je zekker steunen
hahahaha... ach over anderhalf jaar zal ik het ook over me heen krijgen, dus uh, nu doe ik lekker mee met de anderen! mn vriendinnen maken er altijd wel een dingetje van als ze 30 worden... heb besloten de pauze door te werken, wilde naar buiten, maar het waait te hard, anders word ik straks nog zieker, dus nu kan ik dan eerder naar huis..
@Chantal, groot gelijk, je waait zowat weg! @Jenny, gefeliciteerd!! Over ruim een maand kom ik je bijstaan in de 30, haha!! @Petra, ahhh, hele blauwe gips arm! @Schatje, wat goed dat je er wat aan gaat doen. Ik ben ook bezig, maar nooit bij de huisarts geweest. Wel bij dietist en dat is echt lekker, want dan heb je een goede stok achter de deur. Sporten is natuurlijk helemaal goed!!! Succes! Nou wij hebben gezwommen en ik ben gesloopt, snurk snurk, ga even uurtje liggen en dan verder met de keuken, mij benieuwen hoe lang de kids onder zeil zijn.