Dat vraag ik mij ook steeds af of het wat voor mij is, ben die pil/ hormonen zo zat. Maar ja zo'n spiraaltje.... weet het niet... Mijn zusje heeft net een tijdje Implanon ( zo'n staafje in bovenarm) gehad, ook geen succes) (Da's nie zo handig hoor om die pil te vergeten ...)
Hihi was het jou ook opgevallen? Vind dat wel een stuk goedkoper! Ben verder wel tevreden over Pampers hoor, maar ben nieuwsgierig
ik vond ze niets van de etos, net karton en saf kreeg er uitslag van chantal, om de 5 jaar vervangen. maar in het begin kan je ook wat meer gaan bloeden, soms na een paar maanden blijft de menstruatie helemaal weg hihi dit was een andere klusser, een lekkere ouwehoer, maar heel gezellig en goed meedenkend. oh en ze zijn zo leuk met safouane, hij mag meekijken en erbij zitten en hij vind het reuze interessant daarstraks zat hij met een van de jongens op de drempel autos te kijken in de straat, grappig gezicht
hahaha, nou das wel fijn toch, ze zijn toch de hele dag bij je ant werk natuurlijk! en helemaal niet mr bloeden zou ik niet vervelend vinden... dacht al dat het 5 jaar was... dan is het voor mij eigenlijk nog zonder, want als we nog een kind willen zouden we over.... ff denken.... ja over 2 jaar ofzo wel kunnen beginnen met proberen, dan ben ik met dat ding nog niet eens op de helft, nee dan doe ik het er wel na maar... @ puck: ja scheelt dat rene er ook niet was, dus nothing could happen, maar de rest van de week dus ook extra beschermen!
@chantal: ik vind een spiraaltjes niks, heb teveel mensen gehoord die alsnog zwanger raakte ermee @duster: wat een schatjes
@noura heb je ze laast gebreukt die luiers of daar voor. en wat leuk dat ze zo lief zijn voor je moppies. moest net nog aan je denken. kreeg een reklame folder kan je bestelen dacht eens kijken wat er in staat staat er een witte voeg stift in. kan je je voegen wit mee maken. Zo net heerlijk met Silver in bad geweest.
Ik heb me uitgeleefd in de paardenwinkel joepie!!! @ Duster, jeetje wat lijken ze op elkaar zeg, bijna niet uit elkaar te houden. @ Binna, bedankt voor de wibra tip, mn moeder heeft schoenen voor Roos gekocht @ Chantal, leuk guido weijers, is dat die schele? @ Noura, dat is even goed nieuws dat de auto het weer doet
hahahaha chantal, mischien kan je hem dan bewaren voor later gebruik voor de resterende 3 jaar och ben wel blij hoor met mijn toilet, kan in ieder geval weer plasjes doen en kan zelfs koken! dus gaat supersnel
@petra moet je eigen lijk bij Juud wezen daar kreeg ik de tip van welke kleur heb je voor Roos ik heb de lichtroze
@Noura, wat lekker dat het zo opschiet!! foto's!!! Werkse!! @Chantal, succes met geheim houden, haha!! Wat spiraal betreft. Hier heb ik er eentje, ben niet geheel ontevreden, maar super vind ik het nou ook weer niet, wilde ook geen pil, dus het is kiezen of delen. Net iemand gehad om de vloer te schuren en lakken, pff wat een bedrag weer. Maar zal wel weer mooi worden... moeilijke keuze.....
jenny, gefeliciteerd!! heb je vandaag ineens rimpels gekregen ? dionne, gefeliciteerd! duster, wat een mooie dochter! en wat lijkt ze idd op haar broer!! sprekend! petra, je staat er nog vrolijk op met je armpje. otje zegt de hele dag haar naam. ook bijv zoals andere kinderen 'mij' zeggen. of ze zegt wat ze doet of wie iedereen (incl ottilie) is. ben wel benieuwd naar ervaringen met de etos luiers. vond de vorige niet zo'n succes. maar ben nu de kv luiers veranderd zijn wel op zoek naar nieuwe. spiraaltje, lijkt mij helemaal niets. pijnlijk bij plaatsen, vaak lang bloedingen, toch kans op zwangerschap, doktersbezoek nodig als je besluit zwanger te willen worden. hier nu alleen condooms ivm bv, maar als ik weer aan de voorbehoedsmiddelen ga, ga ik weer voor de nuvaring. vond ik ideaal.
was ik weer even, zag een heel lief baby meisje voorbij komen! Ik had vanmiddag rollade willen braden maar had een bespreking die 2 uur uitliep, dus ga zo maar patat halen. Na het eten even naar de kidsnight van een winkel in de stad en kijken of er nog iets leuks hangt met 25% korting! Had al even op internet gekeken en ze hebben leuke polo's van ralph lauren voor de zomer. Morgen ben ik vrij en ga er een fijn dagje met mijn meisje van maken.
grrrr, hier weer iemand met stoom uit de oren... kreeg nog net voor 5 uur een telefoontje van een collega en hij eindigde met kan me niet schelen wat jij er van denkt, als ik zeg dat je het meot doen doe je het..... ...... ................... Ik hoef zeker niet te zeggen dat je dan echt bij mij volledig aan het verkeerde adres bent he? Hij is vrij arrogant en kleineren, maar ik dacht dat dat wel een beetje verdwenen was, dat hij inmiddels doorhad dat je met zo'n attitude niet veel bereikt, maar goed... Ik heb opgehangen met, weetje, ..... (naam), je bent nie tmijn leidinggevende en ik ben niet van plan het te doen, dag .... (naam) assssss stomme piemel wouslander ------------------------------------- nou vrijdag komt ie weer bij ons op kantoor en dan staat ie wel weer aan mn buro om te slijmen hoor.... dat is ook de collega die met het uitgaan nog een private dance had verwacht, die stomme gladiool..... zo ff geklaagd... thank you! @ lqiue: is idd die schele ja! die vind ik wel grappig, lijkt me weer eens leuk.... @ noura: iehw, na een jaar weer laten terugplaatsen, hahaha, ranzigggg.... @ juud: toch nog geslapen?
Haha, dat poepen op het potje viel wel mee hoor, het was meer een minipoepie maar zeker geen echte 'poepbroek' vol. Maar iedereen wel bedankt voor de felicitaties Nee, Ise slaat niet met haar hoofd op de grond of tafel. Even afkloppen dat ze dat niet dus nu juist gaat doen! Jenny, voel je je niet opeens veel wijzer, nu je dertiger bent?