*** ZWAAI *** Ha meiden, Probeer wel steeds mee te lezen, maar heb ff helemaal geen tijd. Thuis lijkt het wel het huishouden van Jan Steen en daar voel ik me niet prettig bij. Zit eigenlijk best ff in een dipje, dus ff tijd aan thuisfront besteden en mijn draai weer vinden en dan komt het best wel weer goed. *** ZWAAI ***
Djayden en Bradley staan weer als kleintje van de week op www.voordekleinste.nl @chan: ik ga dus wel volgende week een spiraal laten zetten..ondanks ik het heel eng vind wil ik het toch proberen.. ik wil namelijk de pil niet meer gebruiken.. en hier zou de kans echt mini mini mini maal zijn wil ik dan zwanger raken want heb ook pco dus is eigenlijk onmogelijk denk ik!
@ Chantal, wat heb je een heerlijke scheldwoorden gebruikt, applaus voor jou! Vaak gaan mensen schelden met iets van een verstandelijke handicap of andere nare dingen en als ergens mijn nekharen van overeind gaan staan is dat het wel. Vind ook dat je knap gereageerd hebt. @ Juudje, heb je nog even kunnen slapen? @ beertje 4 ik zie dat je meeleest, heb je ook een kind uit aug 2008? schrijf dan gezellig mee, we hebben meerdere meiden die er later bij zijn gekomen @ Tesske, je zou wel uitkijken naar een dagje met Tess of niet?
ik ben echt een oliebol hoor, loop het hele huis door om mijn mitella te zoeken, nergens te vinden. Vraag ik het aan Andy, hij heeft ook geen idee. Nog een keer het hele huis door, vraag ik aan Andy of hij misschien in de auto kan liggen??? Zegt hij dat hij om mn nek hangt. handig????????????????
Ha ha petra dat is wel heel erg olie dom pfff toen ik vanmorgen uit bed kwam deed alles al zeer. maar nu is het nog erger geworden. voel me echt beroerd. ga op tijd naar bed.
Nou denk het eigenlijk niet... Het is nl. niets zakelijks waarop we botsten, maar meer karakter en als ik daarmee meteen naar mijn leidinggevende stap, heb ik het idee alsof je in een kleuterklas zit en je het niet alleen kan oplossen, dus nee. Als hij vrijdag aan mijn buro staat en een opmerking maakt, ga ik hem wel zeggen dat ik echt vind dat hij me als een hond behandelde en dat ik daar niet van gediend ben, wat ie ermee doet moet hij weten! Ik probeer het nu los te laten, want ik ben altijd veelste lang boos en heb ik alleen mezelf mee...
@ Chantal: Leuke collega, je hebt hem een mooi weerwoord gegeven! @ Marleen: Dikke knuffel voor jou! @ Tesske: En, nog iets leuks gekocht?
@ schatje; kan me voorstellen dat je nerveus ervoor bent, zou ik ook zijn..... brrrr..... maar hoef ik me dus nog niet druk om te maken! Raad eens wie er naast me op de bank zit folders door te bladeren..... ahum...
kom ff zwaaien! mn moeder is weer naar huis en heeft heerlijk de kamer beneden een grote beurt gegeven en de was en strijk helemaal gedaan! Ben er zo blij mee! Mik: waar ben je????????????????????????????? je moet je wel melden he! duster: mooie foto van jasmijn!!! Ze lijken echt veel op elkaar! petra: leuk filmpje van roos! erg handig met je mitella om de arm.... tesske: en wat gekocht? juud: lekker geslapen? Zo ik ga ff het blok verder kijken en dan maar weer eens op bed! Het bevalbed staat nu in de kamer dus de beeb mag nu helemaal komen! Fijne avond iedereen!
naam zeggen: malou zegt haar naam ook wel het klinkt een beetje als mlou. chantal: wat een leuke collega....zou ook zo reageren!
Jee wat is het rustig hier... Ik heb eigenlijk ook niet veel te melden, dus ga afsluiten. Lekker douchen en naar bed Slaap lekker allemaal!
@Petra, hahahahahaha @Miepie, wat heerlijk dat je moeder dat gedaan heeft!! Je hebt een PB @naam zeggen, nou Djim niet hoor, hij zegt nu aaaaas tegen Sam, zit nog weinig logica in. WEl papa en mama en oh oooo, maar geen opa, oma... Dwarspisser. @Chantal, betere gast, mooie scheldwoorden, keurig gehandeld. Ik ben meestal niet alert genoeg voor zoiets, haha! Net lekker gewandeld, ga douchen en naar bed!