Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik foto's aan het verkleine geweest en vergeet ik helemaal om ff te spammen;

Macaroni monstertje :D

Bekijk bijlage 67015

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @shanai wij zijn nog niet bezig. dit omdat ik de eerst keer heel snel zwanger was. dus nu willen we pas starten als we echt willen. dus qua leeftijd en zo

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Marleen leuk die foto met z'n tweeen. Echt twee verschillende kereltjes.

Juud, volgens mij had Shanai het over Cranenbroek in Budel, die verkopen eigenlijk van alles: tuinmeubilair, doe-het-zelf spullen, kinderspeelgoed, kleding, enz. In Schijndel hebben we ook zo'n winkel, maar zo goedkoop vond ik het daar niet hoor.

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: oh beter een dagje vrij, lekker lang weekend

@shanai: gaat gewoon lekker, na verlof ga ik eerst 3 dagen werken mbv vrije dagen en daarna 4 dagen maar blijf fulltimer hoor, heb gewoon een 40 urige werkweek maar maak dus vrije dagen op
    leuk picknicken, zo gezellig

@alieke: zo dat is een vruchtbare klas inderdaad haha en we zullen zien wat de VK gaat zeggen

@chantico: heb wel gehoord dat er een groep was die dat heeft
    nee inslapen ging altijd goed dat voelde vertrouwd denk ik, maar wakker worden en dan vast zitten in zo'n bedje vond hij weer niks, denk echt dat dat het was

@denice: ah mooi dat alles ok was bij VK en wat super voor kenny, heerlijk straks gewoon geld om alles te kunnen en ook nog eens bijna elke avond thuis wat wil je nog meer

@marleen: haha lekker bekkie

zo opa was jarig en we zijn weer terug, mylan helemaal gebroken dus die zal wel snel nokkie liggen

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen wat een lekker mannetjess

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, helaas was ik al akkoord met het eerste bod. Sorry, ze heeft het geld ook al overgemaakt.

@Marleen, wat een heerlijke foto!

@Juud, kan het me goed voorstellen. Lekker naar huis en voorbereiden op je echte vakantie!

Zo lekker even gewandeld! Verder weinig bijzonders te melden!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique ooo jamer. nou ja

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zal er voortaan gelijk maar even gereserveerd van maken! Maar ik kan hier dus wel vertellen dat ik iets verkocht heb. En er is ook al een andere bieding binnen!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ha ha. tja het kan soms hart gaan. ik heb er net ook weer van alles op en ben ook al echt aan het verkopen. maar als je meer van die leuke kleertjes van Sam hebt. ik hou me aan bevolen

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    vond zelf die zwarte jurk helemaal geweldig, die met die drukknopen, maar smaken verschillen...

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique jaa die is ook gaaf. en daar hou ik ook van maar ik heb al 2 spijkerjurken word dan zo saai ;)

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Je hebt helemaal gelijk en voor de zomer is het ook niet echt top!! Wat verkoop jij zoal? Ook voornamelijk kleding?
    Speelgoed doet het volgens mij niet echt super op marktplaats, heb het er wel opgezet, maar denk dat dat beter op een markt gaat. Past ook niet in een envelopje hè, haha!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique tis heel wisselend dan verkoop je dat weer goed dan dat weer. alleen een tip voor je zelf. je kan het volgende keer voor veel meer verkopen. zekker die jurkjes van de hema zie nu een zelfde en op die wordt nu 7 euro geboden

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    even snel wat gelezen, linka wat onzeker allemaal, knuff en sterkte

nou juud dat klinkt niet zo goed

denice, gefeliciteerd zeg

binna wat een leuke typische maar leuke kermisfoto

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo de rest gelezen, marleen wat een lieve jochies op de foto!!

18. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ linka: hopelijk krijgen jullie morgen meer duidelijkheid meid!

@ alieke: wat spannend allemaal zeg! daar zullen jullie in de klas toch ook wel heel veel mee bezig zijn of niet?

@ duster: waar ik doe peuterzwemmen is geen opvang voor moeders met twee of meer kindjes. Dus de meeste moeders stoppen als ze een tweede kindje krijgen, of er gaat wekelijks een oma mee. Ik zou het heel erg jammer vinden als ik daardoor ook eens zou moeten stoppen. Heb je al een idee hoe jij het wil gaan doen?

@ binna: wat een ontzettend leuke foto van silver en steve op de kermis!
    Hoeveel leeftijdsverschil zou je ook alweer graag ertussen willen? sorry ben het vergeten

@ denice: wat een ontzettend goed nieuws allemaal zeg! het is jullie van harte gegund! Het schiet al echt op met je zwangerschap he?

@ juud: de winkel heet van cranenbroek. Is voor jullie denk ik 5 minuten met de auto. In deze winkel krijg je vanalles, maar vooral veel outdoor spullen.
    Kleding (veel outdoor), speelgoed, tuinmeubels, tuinmaterialen, dierenbenodigdheden, maar het is allemaal erg goedkoop.
    Het ligt op de randweg-zuid 8
    Jammer dat het niet gaat maar wel begrijpelijk

@ marleen: haha wat een ondeugend koppie heeft jasper

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra; je het zijn alledrie moeders van meisjes (al echte moedertjes, alle 3 ook ongeveer even oud en hun voornamelijk zusjes, want we weten al van 3 van de 4 dat het zusjes worden zullen ook over 4 jaar bij elkaar in de klas komen. Erg leuk dus.

Shanai; wij gaan na de meivakantie uitgebreid werken over het thema baby. En er is nu ook weer een moeder zwanger, nog maar 6 weken, maar wel leuk. Weer wat in aantocht :D

Marleen; ruzie weer over? Leuke foto's hoor van je mannetjes

Lique en Binna; ik moet ook wat op marktplaats zetten. Heb al een hele lading uitgezocht, maar het staat hier te verstoffen. Heb er gewoon het geduld niet voor om foto's te maken en erop te zetten .Maar ga binnenkort het toch maar doen. Kan er misschien nog wel wat geld mee verdienen

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @shanai 2,5 a 3 jaar.

Deel Deze Pagina