Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Duster, waar ik zwem is er opvang bij het zwembad. Ik ga niet wekelijks (en nu helemaal niet want water+gips schijnt niet al te best te zijn) maar als ik ga dan begin ik met Suze te zwemmen en is Roos bij de opvang. Als de les van Suze is afgelopen lever ik haar nat af bij de opvangjuf en krijg Roos dan keurig netjes in zwemluier en zwembroek terug. Als Roos ook uitgezwommen is haal ik een volledig aangekleedde Suze weer op, die soms ook een flesje heeft gehad.

@ Shanai, 1 mei ga ik met mijn ouders naar hotel de bilderberg, Andy en mn vader weten nog van niks. Word echt super na ons mislukte weekend weg van afgelopen weekend

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, vergeet ik je helemaal te feliciteren!! Wat heerlijk voor jullie. En veel beter die werktijden!!

@Binna,waarschijnlijk heb je helemaal gelijk. Zal het onthouden, ga een beetje teveel van mezelf uit, ben ik bang. Ik ben een impulsinkoper en als het te lang duurt, hoef ik het niet meer!!
    Had net een beller, weer wat verkocht!

@Shanai, jammer dat je meisje gelijk zo reageert op het verschil met boodschappen doen tussen jou en oma. Maar kan niet anders zeggen, dan goed volgehouden! Jouw lijn is duidelijk!

We gaan zaterdag met het hele gezin op de foto. Voor moederdag,voor mijn moeder! Hopelijk wordt het leuk!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, inderdaad, verkopen de handel! En ook een eventueel 2e kindje bespreken? Of begrijp ik je niet goed?

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique ik ben ook wel zo hoor wil alles snel snel. maar ja soms is het op mp even wachten niet te lang

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lique; dit ging over de kindjes die bij mij in de klas worden geboren. Zelf een 2e kindje zitten we zeker al wel aan te denken. Raymond heeft het er al heel lang over, maar ik twijfel nog een beetje en dan vooral om praktische zaken (geld dus).
    Maar ik krijg weer steeds meer kriebels moet ik eerlijk zeggen en zit steeds vaker aan het eind van een pilstrip te bedenken of ik nu toch echt zal gaan stoppen of niet. Dus ik denk dat het binnen nu en een paar maand wel zal gaan gebeuren.

Ik ga slapen, allemaal een goede nacht gewenst!!!
    Nog 1 dagje werken en dan heerlijk weekend!!!! (en dan te bedenken dat het daarna nog maar 1 week is en ik dan ruim 2 weken meivakantie heb, oh wat heerlijk zeg!!!)

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo nog 1 nachtje hier. Morgen nog even zwemmen. Giulia vind het zo leuk. Ze zwemt ook los. Zijn r meer kindjes die dat kunnen? Ik vind het zo knap.
    We gaan morgen rond 17.30 weg en dan eten we nog bij vd Valk. En dan home sweet home

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, heerlijk weer vakantie!! En leuk hoor een 2e!! Denk maar hard na, haha!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, heerlijk voor jullie! Wanneer vliegen jullie precies? toch maar goed dat je afgelopen dinsdag niet moest, had het misschien weer niks geworden! Wat zwemmen betreft, Djim zwemt ook al een beetje, maar is wel erg bang, haha!

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wij hebben van de week ook bij van der valk gegeten (bij Gilze rijen)
    eet smakelijk alvast!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @juud: oh geniet nog lekker morgen en heb eigenlijk geen idee of mylan al los zwemt, oma zwemt met hem elke woensdag. hij duikt wel al en vanaf de kant springen de gek

trusten allemaal

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    weltrusten Jenny, ik ga ook naar bed (en dan nog even tv kijken)

Morgen komt mijn lieve vadertje me weer halen om me naar mn werk te brengen en de meiden op te halen, kanjer van een papa is het!
    Hij had ook een stukje tekst geschreven namens Roos en Suze over mn moeder, zal het even opzoeken

12. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ jenny: wat ontzettend leuk dat je moeder met mylan doet zwemmen! doet ze mee met een groep of gaan ze zelf zwemmen?

13. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ lauwie: hoe gaat het met je? een beetje van de shock bekomen? hoe reageerde de opa's en oma's?

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    geschreven door mijn vader

Oma is lief
    Tingelingeling, Petra staat voor de deur en komt Roos en Suze brengen.
    Oma staat er al en Roos roept OMA, kom maar hier lief kind dan krijg je van Oma een knuffel. Suze wordt in haar Maxi Cosi naar binnen gedragen en krijgt ook een zoen. Het hele ritueel komt op gang, eerst Bas de poes gedag zeggen dan Opa uit bed halen, drinken voor Roos.
    Het is allemaal zo leuk op de donderdag bij Oma en Opa. Suze krijgt haar flesje en gaat later die ochtend lekker naar haar bedje.

Voor Roos begint het grote avontuur want ze gaat met Oma naar Delft met bus. Voor dat kind is het heel bijzonder want ze zit nooit in een bus.
    Opa past op Suze maar omdat het zo’n lief kind is heeft Opa een makkie.
    Roos loopt door Albert Heijn en wil overal aanzitten Oma komt ogen te kort om alles goed te laten verlopen. Even Roos verschonen in de HEMA, Oma draait er de hand niet voor om.
    Later als ze thuis zijn vraagt Opa aan Roos was het leuk in de bus en Roos zegt ja. En wie is echt de aller liefste ? Oma zegt ze en ….het is waar.
    Opa Hans

15. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    aahhh wat een lief stukje wat je vader geschreven heeft. wat een geweldige ouders heb jij!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    twijfel niet of ik zwanger ben, wat heerlijk om al in mijn bedje te liggen!

dank voor alle antwoorden op mijn vraag over moment van bevallen. de meeste broertjes en zusjes die natuurlijk geboren zijn (zonder hulp om op gang te brengen bedoel ik eigenlijk) zijn wel rond dezelfde tijd geboren. behalve bij linka idd. zou dat echt door een andere papa kunnen komen?

weet niet meer wie het vroegen (sorry sorry! het begint nu al :p) maar qua bv zie ik wel. vanavond wilde ze niet, dus misschien stopt het wel en anders mag ze nog doordrinken zolang we het allebei willen.

shanai, ja de ergste shock is voorbij :D. vind het zo fijn dat het niet weer maanden van teleurstellingen wordt! (als dit goed blijft gaan natuurlijk). vind het nog wel spannend hoe het met twee kindjes wordt en of deze net zo leuk wordt etc..
    mijn vriends ouders zijn met vakantie dus daar gaan we het weekend heen, maar tot nu toe reageert iedereen verbaasd en blij!
    wat vervelend dat fayenna ging zeuren om brood. ik snap wel heel goed dat het irriteert als je schoonmoeder dingen doet waar je moeite mee hebt!

juud, jammer dat het zo vermoeiend is met oma. vind het ook wel erg nobel om haar mmee te nemen. gelukkig volgende week uitrusten ;)

@ de rest: zwaai!

truste!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!/Trusten!

Xx