Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

Pff, wat een nacht... Eerst ging om half 11 's avonds de telefoon van Jeroen, ik was net in slaap gevallen en later om 23u ging hij weer. Een collega hovenier die de klanten van Jeroen over heeft genomen belde en een van die klanten was pisnijdig. De eerste keer vroeg hij wat hij moest doen en de 2e keer belde hij om te vertellen dat hij er niet uit kwam. Hij probeerde het ook nog eens op Jeroen te schuiven... dacht het niet! Daarna heeft Thomas tot een uur of 1 steeds liggen hoesten. Uiteindelijk wilde hij bij mij slapen maar ik had daar geen zin in. Ik denk dat ik ergens rond 2u eindelijk weer in slaap gevallen ben. En om half 7 was Jasper klaarwakker. Dat wordt veel koffie vandaag!

Jeroen is gisteren door zijn enkel gegaan en strompelt rond. Ik ben benieuwd of hij de dag door gaat komen. Ik ga zoiezo even een enkelbandage halen vandaag. Oh ja, de ruzie is weer over hoor. Nu nog even afwachten of Jeroen er ook wat mee doet.

Ik zie net op mijn banner dat Jasper ( en dus ook Otje ) vandaag precies 20 mnd is :). Over 4 mnd worden ze 2 :$!!!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    gefeliciteerd met jasper's 20 maanden!

lag er net aan te denken :D. vind dit trouwens wel een hele leuke leeftijd! nog wel klein en schattig, maar ook groot genoeg voor een aantal dingen.

fijne dag vandaag!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Niks terug gelezen, geen zin!

Mik, dank je wel, die doet mij goed meis.

Mammamartine wordt hoogwaarschijnlijk geopereerd aan rugwervels, ze moet nu naar orptipische of zo arts en dan hoort ze pas of ze geopereerd wordt. Is geen hernia.

Nou nou, da;s niet lekker!

Jeslyn is strontverkouden en eet niks op dit moment...en drinkt ook niet! Gedverderrie!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb wel ff gelezen die van petra, prachtig, ik kreeg tranen meis!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, wat een heerlijk stukje van je vader!!!

@Linka, oei beterschap voor mamamartine.

@MArleen, KOFFFIIEEEE!!! Pfff. Wat een nacht!

@Lauwie, wanneer moet je naar de VK?

Verder weet ik het even niet meer!! Ik ga aan het werk!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@petra: moet ven zeggen dat jij echt super lieve ouders hebt als ik het zo lees :)

@juud: jammer dat jullie vakantie zo vermoeiend is :( gaat jullie vakantie naar tunesie wel door?

@denice: gefeliciteerd met de baan van kenny! en veel beter zo he ;)

@linka: :( afwachten

ff ego:

ik ben even :D
    We hebben namelijk gister een mooi nieuw tuinhuisje voor djayden en bradley gekocht :)
    En maandag krijgen we ons nieuwe tuinmeubelen binnen!!!! :)

kusjes

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Ben moe... lag er laat in, maar Britt heeft ook liggen spoken.. zijn in totaal 4x bij haar geweest, en de 4e keer heb ik haar nog even bij ons in bed gelegd, 15minuutjes ofzo. Ze was wat koortsig, wilde niet eten, wel drinken en erg hangerig. Nu ligt ze nog op bed. Denk dat ze last heeft van tandjes, want haar bovenste 2 hoektanden komen tegelijk door nu.. arm wichie..

Xx

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Gefeliciteerd met Jasper en Ottilie en Suze is vandaag alweer 8 maanden!

Hebben jullie kinderen het ook dat ze vaak fluisterend praten?

Ik ga verder werken, fijne dag

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Petra, wat een lief stukje weer van je vader. Over fluisteren, alleen Lianna doet dat.

QB, jakkie die hoektanden. Volgens mij hoeft Yosyp nu alleen nog 4 kiezen, de rest heeft ie in 1 maand tijd gekregen, tenminste van 4 tanden naar nu.

Linka, beterschap voor Jeslyn.

Juud geniet er vandaag nog maar van. De kindjes zijn hier nog nooit echt wezen zwemmen, binnenkort toch maar eens gaan doen.

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, wat goed!! Ben benieuwd naar de foto's!

@PEtra, Djim kan alleen nog maar oerkreten en die fluisterd hij niet ;)

@Sjorsje, misschien heb ik het gemist, maar hoe was je sollicitatie?

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@petra: djayden heeft wel heelv aak dat hij in zichzelf zit te praten lijkt het wel :)

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, ik vond het een leuk en ontspannen gesprek. Ze gaven aan het eind aan een goed beeld van me te hebben, nou nog hopen dat dat een positief beeld is, haha. Eind volgende week hoor ik meer.

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Wat handig die opvang bij de zwemles. Helaas hebben we hier zoiets niet (ik had er zelfs nog nooit van gehoord :)) Ga zo even verder tyerug lezen, want in de reacties hierboven zie ik zoveel leuke berichten over een stukje van je vader. Gefeliciteerd met Suze

@Shanai; Hier dus ook geen opvang :x Dirk werkt gelukkig onregelmatig, dus sommige keren kan hij gewoon mee. De andere keren hoop ik dat oma naar het zwembad komt voor het omkleden e.d. Ik houd me er eigenlijk nog niet mee bezig, omdat ik niet weet of ik wel door kan gaan met zwemmen, ivm werk......

@Denice; Gefeliciteerd, klinkt allemaal goed!

@Marleen@Lauwie; Gefeliciteerd

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, klinkt positief! Afwachten dan maar. Hoe gaat het verder met je. Ben je al een beetje ontzwangerd?? Want over 2 weken, is het officieel zover, haha!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, eigenlijk begin ik me steeds zwangerder te voelen, terwijl ik dat echt niet ben. Maar het zal er nog wel bij horen: dingen makkelijk vergeten, als ik moe ben zinnen omdraaien, moeite hebben met normale zinnen typen, enz. Zit me nu eigenlijk te bedenken dat ik dat vooral ervaar rondom de ongesteldheid.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ohh, gelukkig alleen rond die tijd. Anders zou ik met toch maar zorgen maken, haha!! Bij mij duurde het denk ik ook veel langer hoor. En net als bij jou snel op elkaar. Dus misschien is heb bij jou over 18 maanden pas echt over ;)

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, oh ik hoop toch niet dat het optelt, jakkie. Maar het volgens mij idd alleen rond die periode. Ach betekent toch ook weer 3 weken nergens last van per maand.

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    dochterlief besloot gelukkig ook nog even dat ze de slaap nog niet uit had dus we zijn nu net weer wakker en gaan saampjes even douchen.

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @TEsske, wat heeerlijk!!

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Wat een nacht.... Tymen heeft de hele avond en nacht liggen hoesten en als hij niet hoestte lag hij keihard te snurken. Silke had het van 2 tot 5 uur vreselijk gezellig met zichzelf, wij waren er minder blij mee. Maar voordeel is wel dat ze langer geslapen hebben....

@ Petra, aah wat lief... Mijn vader schrijft echt niet zulke stukjes, die is daar veel te lomp voor hahaha! :D

Fluisteren doen ze hier niet, ze schreeuwen alleen maar...;)

@ Linka, beterschap voor Jeslyn.

@ QB, aaaah arm meisje....

@Lauwie, ghehehe, nou al last van zwangerschapsdementie?

@ Marleen, fijn dat jullie weer lief zijn voor elkaar.

Deel Deze Pagina