dankjewel iedereen voor de felicitaties !!!! ben echt super blij. hij was vanmorgen zo zenuwachtig toen hij naar zijn werk ging voor het eerst. bang dat hij zijn nieuwe vrachtwagen naar zijn grootje zou rijden ( eerste keer met zeecontainers en dan ook nog eens zonder begeleiding of wat dan ook ) maar hij belde net dat hij zijn eerste zeecontainer zonder schade en met succes had afgeleverd ! shanai : ja zwangerschap gaat zo snel he voor ik het weet leg ik daar te puffen hihi maar begin het eigenlijk nu wel een beetje zat te zijn hoor. slecht geslapen vannacht van half 3 tot 5 wakker gelegen. drukte van jewelste vanbinnen. niet normaal. gister en eergister ook ( lekkeronderwerp ) buikloop ofzo gehad ik weet niet vreselijk moest constant rennen naar de plee en vanmorgen was ik me daar toch misselijk in 1 keer. moest ik 1 keer hoesten nou haalde nog net de wc. is het bij jullie ook zo lekker weertje !!! ik zit als een chinees achter de computer omnaar het scherm te kunnen loeren. kijk zowat scheel door die zon.
Whitewash vind ik inderdaad wel erg mooi! Sorry, chantal. Ik ga zometeen Thomas ophalen en wat in huis doen, dus dan is er 1 kletstante minder aanwezig!
Hier weet het weer al helemaal niet wat ie wil... Grijze wolken, zon en een beetje regen af en toe. Jenny, duh... ben je uitgeslapen ofzo hahaha! @ Linka: Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
voor een zwangere ben ik iets te scherp vandaag hè, foei Shireen. komt denk ik omdat ik elke ochtend er nog even induik, sorry dames maar zolang deze muppet niet komt blijf ik dit nog ff doen haha
En ach, nog 2 dagen op zijn huidige werkplek en hij heeft zo ongeveer al zijn werk al afgestoten dus geen ruk te doen hihi!
Haha, ik ging te ver met scrollen en zag hem staan haha. En dat werk...hij wordt toch niet gewaardeerd zoals het zou moeten dus eh... alle tijd voor zp!
Ja hoor heb heerlijk geslapen en wilde niet uit bed stappen hihi! Ik ga ff jes temperaturen, ze is warm.....
Gelukkig, voor hetzelfde geldt had je de hele nacht liggen piekeren! Jas is ook niet fit, die ligt alweer een uurtje te pitten!
Oh Linka, dat klinkt heerlijk! En Jeslyn koorts? Afkloppen, maar ik verbaas me erover dat mijn kids bijna nooit ziek zijn.... Alleen de waterpokken heersen nu op de PSZ, dus ik vrees met grote vrezen... Ik heb het ook nog niet gehad, dus daar ga ik (QB, jij nog geen waterpokkenuitbraak?)