zo tessmanian devil ligt op bed, rust! Heb het koffie leuten vanmiddag al afgezegd en ben er nog niet uit of ik wel naar de bespreking op het werk ga. Dat ligt er even aan met welk been madame uit bed stapt straks goh ik wou al een tijdje een 3 knoops blouse (met zo'n hoge kraag) en nu liep ik afgelopen weekend tegen 1 aan dus gekocht en nu zit ie helemaal niet zo lekker haha.
@ carmen: groot gelijk.. Ben je toch met je koppie er n iet bij als tess zo is natuurlijk... Die blousen vind ik mooi ook idd. Hoezo zit ie niet lekker dan, kraag te hoog?
jongetjes kunnen ook kleven hoor, maar deze nu even niet meer .. die ligt in coma op de bank haha chantal: ja zie je... soms heb je niet door dat het gebeurd is en dan? setteke: ach meid, ze kunnen in iederegeval verder niks lelijks over je man zeggen dat is het belangrijkste.. hij heeft de eer aan zich zelf gehouden. alfamale: zou morgen lekker vrij nemen heb je gene vrije dagen nog?
@ jenny: ja geen idee... Toen ik snachts meteen vollop in de weeën zat en bij het ziekenhuis binnenkwam had ik het al niet meer en we moesten daarom ook in het ziekenhuis blijven onder controle ivm infecties enzo... Omdat ik het niet gemerkt had en ze dus niet wisten hoe lang ik het al kwijt was... Moet je niet binnen 48 uur bevallen als je vliezen zijn gebroken?
dat zou zomaar kunnen is een blouse met een hoge kraag/boord en ipv 1 of 2 heb je 3 knoopjes op de boord. Ik heb er 1 die roze/ wit geruit is en dan met een witte kraag en witte manchetten. Chan er zit stijfsel in de kraag waardoor hij heel stug is. Maar misschien dat ik m nog een keer moet wassen.
Da's snel dat hij is aangenomen, sorry dat ik niet goed heb gelezen..... Heb besloten om nu ff tukkie te doen!
Oke, jij wint ! Hahaha ! Ik denk een baby- augustus 2008 kwaal, want Jas is ook zo. Thomas helemaal niet!
pff ik had 500 euro overgeboekt van mijn rekening naar de spaarrekening maar dat geld is nooit aangekomen en was wel van mijn rekening afgeschreven. Dus gister met de bank gebeld en heb ik vandaag gehoord dat er een storing ofzo was en dat ze het geld alsnog bij schrijven.
Gelukkig krijg je gewoon je geld meis! Moet er niet aandenken dat je niet weet waar je 500,- gebleven is! Ik belde net naar jonge gezinnen om mijn abonnement op Kinderen op te zeggen...is ie net verlengd wwwhhhaaa!!! Nu mocht ik m wel omzetten naar iets anders. Dus ik krijg nu een jaartje groter groeien. Ik hou nooit bij wanneer dat abonnementen verlengd worden en ben echt altijd te laat met dit soort dingen!
tesske: lekker vaag van het geld chantal: ja na 48 uur moet je naar het ZH om te bevallen daarvoor mag het nog thuis
Zo, Tymen weer afgeleverd op de psz en Sil ligt in bed. Ik zou nu wat moeten doen op het gebied van huishoudelijk managment, maar geeeeeeeeeen zin....
Ja. Lekker irri met Sil d'r slapen. Ze ligt er nu net in (en ligt te praten...) en om 15 uur moet ik d'r wakker maken...
@ schatje: is een sapkuur waarbij je 1 fles speciale sap op een dag mag drinken, verder water, thee, bouillon, niet eten en max. bij goede gezondheid 4-5 dagen achter elkaar mag doen. @ jenny: bij ons alleen ochtend psz op vaste dagen... @ carmen: hmm, gewoon ff proberen zou ik zeggen, anders wel jammer, maar zonder die stijfsel blijft het niet rechtop staan natuurlijk...