@Chantal, heeft Tygo dan niet last van zomertijd? Jeslyn nogal, gisteravond is ons eindelijk gelukt dat ze normaal ging slapen....! @Carmen, gefeliciteerd met Mark, mijn moeder is vandaag ook jarig, vanavond gaan wij naar toe. @Mik, go mikkie! @Jenny, fijn dat verjaardag leuk was! @Juudje, slaap lekker meis. @Marleen, denk ook eens aan jezelf he, je moet nog ff belans vinden, komt allemaal goed en blijf positief meis! Afvallen komt heus wel, ik heb afgelopen week iets meer gesnoept dan normaal, tsja het is pasen en afvallen gaat moeizaam...ik vind niet meer zo leuk om af te vallen, maar ik moet wel in gaten houden ivm medicijnen die je zo dik maakt, het is gevoelig, normaal gesproken kon ik zoveel eten wat ik wilde, maar door medicijnen gaat niet meer. Dus trootsknuff voor jou meis! @Schatje, oh, ga ik ff kijken! @Setteke, succes! @Petra, hoe is het nou met jou? @Miranda, fijn dat de verjaardag leuk was!
Denice, nu ga ik beetje grote mond geven sorry dat ik zo doe, maar ga nou op bank liggen en denk eens aan jezelf en neem rust, de rest komt vanzelf wel, je wilde kind en doe dat ook aan zoals VK dat zei!!!!!! Als het niet gaat ivm Emy, snap ik, maar vraag eens oppas of Emy ergens kan uitlogeren?
Ja idd... ik maak me nog steeds geen zorgen om mijn baan, maar misschien moet ik toch wat serieuzer daarmee zijn.. ach, ik zie wel. Ben nog jong he, dat scheelt natuurlijk wel. Oeh, leuk foto's! Ga je wel een paar spammen!
ach morgen is gewoon mooi. manlief heeft uiteraard twee dagen en die neemt hij ook wel. maar neemt pas de tweede week vrij. hij heeft niet zoveel uren dus kan maar een weekje nemen. en dat doet ie dan niet als de kraamhulp er is want dan mogen we toch niet naar buiten en heb ik al hulp. dus de tweede week is voor manlief. dan kan ie me goed helpen! dus als hij bib morgen geboren zou worden heeft ie en drie dagen en een week snappie!?
@ schatje wat een leuke banner! @ linka: dat zou zo maar eens kunnen, het is nog lang licht natuurlijk... hij lacht dan ook naar me, zegt nee en schudt zijn hoofd... hmm... hopenlijk gaat het snel over... kan me effe niet concetreren want die piemel heeft me net een mail gestuurd, hij heeft de klant mijn mail weg laten gooien (!!!) en zelf gebeld. Daarnaast heeft hij ook mijn baas gebeld! En hij heeft gezegd dat hij er dan morgen met zn driën even om wil zitten, maar zegt mijn collega, het leek hem verstandig om van tevoren dan nog even met elkaar gesproken te hebben... Net zo gek... Eerst mijn baas bellen, hij kan lekker zn gal spuwen en dan moet ik eerst met hem gaan zitten??? Ik ga er toch geen 2 gesprekken aan wijden zeg, lambal. mijn baas heeft nu een bespreking, als hij eruit is, trek ik hem even aan de mouw, als het zo moet, heb ik totaal geen behoefte aan een gesprek, vond het 2 regels vrijdagochtend waar en echt niet 2 gesprekken!
Goedemorgen! Allereerst dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn nieuwe profielfoto van Hyves! Word er bijna verlegen van , gelukkig gaat alle aandacht langs Olivier heen anders zou hij naast zijn schoenen gaan lopen hahahaha... @ Lauwie: Olivier zegt nog geen sorry maar geeft wel knuffels en een bemoedigend schouderklopje als er iets mis gaat hihi Verder zegt hij nu idd ook "Assje" als hij je iets geeft of als hij zelf iets krijgt @ Marleen: Doe maar even kalm aan meis en kom even tot jezelf, niet alles hoeft perfect te gaan. Het is een drukke, spannende periode voor jullie, dus het is niet zo gek dat je je zo voelt. Het komt wel weer goed... @ Judith: Leuke nachtdienst heb je gehad... @ Chantal: Dus Tygo vond het wel gezellig bij mama op de bank? Olivier gaat 's middags wat moeilijker slapen door het verzetten van de tijd, 's avonds gaat he super. Hier is nog wat ergs gebeurd...1 van onze 3 vissen (sluierstaarten) had een schimmelinfectie. Vorig jaar hebben onze vijvervissen dat ook gehad dus we hadden nog medicijnen staan. Gisteravond het aquarium schoongemaakt en het medicijn erbij gedaan, goed gelezen hoeveel het moest zijn, etc. Kom ik vanmorgen beneden.... alle 3 de vissen dood! Hadden we zulke goede bedoelingen, gebeurt er dit, arme visjes...
Dank je... Zal de bak straks goed schoonmaken. We willen wel weer visjes nemen, weet nog niet welke, vond sluierstaartjes wel leuk...
Ja he Puck, ik heb een leeuwenkopje, die wordt alsmaar groter en andere word alsmaar dikker..... Maar wij zijn dol op leeuwenkopje als Jeroen aquarium gaat schoonmaken en visjes zet hij in bakje en die leeuwenkopje laat ons lekker aaien! Wel apart.Nou succes met vinden welke visjes!
Wie heeft een idee waarop je kindje kan slapen tijdens logeren als ze niet meer in een campingbedje slaapt????
@Juud, even rondje lopen en danlekker weer naar bed? tante cato naar de opvang? @Puck, ja wat een ongelooflijk mooi haar heeft dat jochie, heerlijk zeg! Dacht dat Djim krullen had, hier kan ie alleen maar jaloers op zijn, haha! Ahh,wat balen van de visjes, succes!
@Juud, op het matrasje uit het campingbedje, op tuinkussens. Op een luchtbed. Op een jas. Waar niet op, als het moe is, slaapt het toch, ahha!!
Puck wat zielig van die visjes. Juud, is goed hoor. Chantal, dus jij wilde je niet verlagen tot kleuterniveau en nou heeft hij dat gedaan, wat een piel.