Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    OOOHHHHH Setteke wat doe je me aan!!!! Mooiiii!!!!!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    gaat iets mis..

ben boek met gave foto's van zwangerschap aan het lezen

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, lavendel is ook super! ruikt ook zo lekker. weet je wat ook heerlijk ruikt? calamintha.

juud, haha, mijn vriend vreest het ergste. hij begon in de dierentuin al over dat ie maar vaak bij de struisvogels moest gaan kijken :D (ken je help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt?)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, ja die ruikt idd ook lekker :D !

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie die is toch van Kluun? Ik heb de pest aan Kluun hahaha

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik ga die andere boeken van hem nooit lezen, maar deze is wel heel herkenbaar en grappig

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    nou mss als ik zwanger ben dat ik er anders over denk haha

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    aaaah kan mezelf voor mijn kop slaan! Heb steeds maar in mijn hoofd dat we zaterdag 7.50 uur de lucht in gaan maar dat was de tijd van de laatste canceling....we vliegen pas 16 uur!!! Wat een tegenvalelr zeg :(

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ben weer thuis en het was best gezellig!
    Was een doe-workshop dus heb mezelf lekker ondergekliederd met van alles & nog wat.
    Heb iig een goede dagcreme, foundation en bronze pearls besteld.(en meteen 55 euro armer) En meteen met de consulent afgesproken dat ze 17 juni bij mij thuis het zelfde komt doen.

Ga nu lekker slapen, trusten!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Ik moet vandaag late dienst werke
    fijne dag allemaal

@juud gave foto's

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    late dienst binna? Bieden julie ook avondopvang en tot hoe laat dan?

Om kwart over 12 werd tess wakker en heb tot half 3 met haar opgezeten, ze was erg kortademig & in paniek. Vandaag late dienst en morgen weer vroeg dus had gehoopt op wat meer slaap want aankomende nacht kom ik ook aan krap 5 uurtjes slaap, bah!

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: oh haha dacht al dat ik herkende van iets maar kon de link niet leggen met beautyproducten

@marleen: knuffel voor jou, even helemaal op meis???

@lauwie: nou heb de camera nog maar even aangehad, want als ik in coma lig.... haha
    nee meis, geen dieet voor jou, maar inderdaad gewoon een beetje opletten.. doe ik ook al moet ik zeggen dat ik bij deze zwangerschap meer gesnoept heb wat ik niet echt gewend ben van mezelf maar weeg evenveel als bij Mylan dus gaat helemaal goedkomen

@miepie: ja hoor, zit er nog steeds in ;)

@juud: oh coole onderwaterfoto zeg
    en ja dat is wel laat hè 16.00 maar ja je gaat tenminste haha

@setteke: hey die boom hebben wij ook, mooi hè alleen bladval straks is wel balen maar allemaal dieprode/paarse bladeren

@tesske: oe 5 uurtjes das niet veel nee, vind toch nog steeds eng dat kortademige.. jullie zijn het gewend natuurlijk maar ik zou steeds even luisteren of hij het nog zou doen haha

gisteravond Avatar gekeken op Blue Ray jeetje wat is dat mooi gemaakt zeg

verder niks, oja ga om 11 uur naar VK ben benieuwd

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ juud, wat en vreselijk leuke foto's. het is echt leuk he dat zwemmen met je meisje. Volgende week gaan jullie natuurlijk ook niks anders doen, heerlijk. Wat is het nu voor weer in Tunesie?

@ Lauwie, Andy heeft echt veel aan het boek van Kluun gehad, tot het irritante aan toe. Dan gaf hij me meteen gelijk, ook als ik onredelijk was en op zoek was naar een discussie

Ik moet straks voor de derde week op rij naar de tandarts, ik heb heel erg ontstoken tandvlees en dat zijn ze nou aan het repareren. Erg lastig omdat ik niet mag autorijden met mn gipsie. Andy moet dus elke keer weg van zn werk en dan gaan we met het hele gezin gezellig naar de tandarts.

Het gips mag er trouwens aanstaande dinsdag af (hoezee), er zal een partij ranzigheid inzitten ;) met werken merk ik dat er af en toe wat hooi in verdwijnd.

@ Juud, als je nog eens met Giulia langs wil komen bij de paarden is het misschien het leukst als ik werk. De clienten vinden visite altijd erg gezellig en volgens mij vind jij het ook wel lachen

@ Tesske, wat jammer dat tess niet zo lekker heeft geslapen en jij dus ook niet.

@ Binna, succes met werken vandaag

@ jenny, valt je verlof een beetje door te komen? je zag er zo tegenop

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!

@ Bina, late dienst? Is dat voor het eerst? Werkse iig!

@ Carmen, hoe is het met de kleine meid? En heb je nog een beetje geslapen?

@ jenny, schiet nou eens op met die baby :p ben zo benieuwd :D

@ Petra, zwemmen vind ze super! Bij elk water wat ze ziet, bad, meer,sloot etc roept zemmen zemmen :D
    En het is nu 25 graden in Tunesie maar het water is pas 17 :O

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, jemig heftig avondje! Kan me voorstellen dat het je allemaal even te snel gaat. Is toch niet zo raar dat je daar emo van wordt! Wat fijn dat Jeroen zich even heeft geuit (zijn verdriet bedoel ik dan). Verder super van Thomas!! Knap hoor!

@Chantal, jemig wat een oelewappers daar!! Geniet vandaag van je vrije dag!

@Linka, mooie banner!

@Tesske, pas als je een redelijk bod hebt, kan je een keer afspreken om je auto te bekijken. Dit kan evt ook bij een garage of op een parkeerplaats. Als je het echt vervelend vind om ze aan huis te krijgen. Succes met de verkoop. € 50 , hahahhaha!! Dream on,,, Dus 17 juni, moeten we allemaal naar jou?? Veel energie voor jou vandaag!

@Lauwie, volgens mij ga je rond de 8-9 weken naar de VK en dan paar weken later voor de echo! *bloos bloos* Ja het is echt een lekker ding he, haha, in zijn stoere leren jack!

@Miepie, leuk weer even van je te horen. Ja, je zal je draai wel even moeten vinden. Das heel gewoon toch! Ik gebruikte een probioticapoeder tegen de krampjes, ik had het idee dat dat hielp.

@Juud, wauw wat een gave onderwaterfoto van Gulia! Oh en Angelo was haar echt zat he, haha (oma) . Als jullie morgen dan ook maar echt om 16.00 uur vliegen!

@Binna, werkse!!

@Jenny, veel plezier bij de VK

@Petra, zo, das toch nog best snel gegaan, als je het mijn vraagt. Lekker als het eraf mag. Oei abonnement op de tandarts, pfff, jij liever dan ik.

Zo hopelijk weer op iedereen gereageerd.Gisterenavond voor de laatste keer gebridged dit seizoen, in september pas weer. En we waren 1e, leuke afsluiter. Maar nu ook wel erg lekker dat ik even niet hoef, haha!
    Ga maar weer een aan het werk. Straks lekker druk. Na het werk op verjaardag, daarna wandelen met vriendinnen en een borrel doen. Morgenochtend op de foto… en dan is het alweer zaterdagmiddag!

16. Per kwartaal krijg ik bruto 1650 euro (ze houden hun eigen kosten dan nog wel in)

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Er hoefde gelukkig verder niks te gebeuren. En het snel zwanger zijn is de reden dat Ard zich heeft laten steriliseren, maar als ik net als vorige week een paar dagen te laat ben met menstrueren, gaat ook hij zich wat zorgen maken.

Jenny, ik had eigenlijk het idee dat je vandaag zou moeten bevallen. Ben benieuwd wat de vk zegt over je angst.

18. dankje Lique: jij ook fijne dag, je hebt leuke dingen op de planning!

Wij hebben gisteravond, dekbed, dekbedovertrek en matrashoes gekocht voor Tygo voor het meegroeibed, we gaan het morgen opzetten. Traphekje voor voor de deur (tnx voor de tip jenny) en ik heb daar een spooknachtlampje gekocht.
    Te gaaf ding! Tygo is er helemaal gek op!!!
    Is met een oplader, dus hoeft niet met een stekker in het stopcontact. Je drukt op het hoofd en dan geeft ie 2 kleuren licht, hij was er de hele tijd mee aan het knuffelen aan doen en aan het spelen, vanochtend wilde hij het meenemen naar het KDV, hahaha!!!

Gisteravond drama met naar bed brengen. René kan zich niet echt vinden in de slaapmethodes, maar heb het toch toegepast, aangezien ik snachts wakker ben en niet hij. Wel jammer dat het zo moet, maar goed.

Hij heeft vannacht wel warempel nadat hij eenmaal sliep (rond 9 uur) tot half 7 DOORGESLAPEN!!!

OF dit toeval/ geluk was, ik weet het niet, we zullen zien...

Deel Deze Pagina