@Chantal, ik hoop niet dat het toeval is, maar dat het gewoon weer de goede kant opgaat!! Nog geen reactie op je geld begrijp ik? Wanneer gaat hij in het peuterbedje slapen?
nope geen reactie, geen geld... maar ga nu niet bellen anders verpest het me hele dag, ga zo lekker naar de intratuin morgenavond eerste nacht dan in het peuterbedje als het goed is! @ sjorsje: sorry bedacht me gisteravond ;in de auto dat ik was vergeten te reageren op je bericht over 23 mei. Wat leuk dat jullie er bij kunnen zijn, ook leuk voor de kids, hopenlijk is het niet te vermoeiend!!! @ jenny: ben benieuwd hoe je bij de vk wegkomt!
Chantal, geeft niks hoor. Ik heb ook zo vaak dat ik vergeet te reageren op iemand. Maar vanuit het overnachtingshotel zou het ongeveer nog 3 uur rijden zijn naar Goor.
@ sjorsje: oh das idd te doen! heb eindelijk de louis widmer creme gevonden, als het goed is, voor tygo, als het goed is zouden ze het hier bij de DA verkopen, dus daar ga ik eerst heen, dan naar de intratuin en dan vanmiddag als het zonnetje wat warmer is, relaxen in de zon
Heb wederom even snel gelezen... de relatie van mijn moeder en haar vriend is over, hij heeft er een punt achter gezet Zo sneu allemaal en onwerkelijk... Je probeert haar toch zo goed mogelijk op te vangen, ze is nu voor het eerst in haar leven echt alleen, erg verdrietig en lam geslagen... En nu heb ik een afspraak dus ben ik weer weg... Fijn weekend allemaal!
chantal die creme heb je daar tenminste me moeder haalt het altijd bij de DA. en ze bestellen ook speciaal de make up van hun voor haar. anders ken je altijd vragen he. LAUWIE!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goodmorning, Ben alweer lekker aan het werk, het is heerlijk buiten! Jeroen & ik hebben allebei goed geslapen vannacht en daar zijn we al lekker van opgeknapt! @ Tesske: Die bronzing pearls zijn geweldig van Oriflame! @ Puck: Ach, wat sneu! @ Schatje: Mooie set! @ Linka: Ik haat bloesem want ik heb hooikoorts hahaha! Lavendel en calamintha zijn inderdaad wel erg lekker en leuk in de tuin. Ik ben helemaal gek van o.a.Anemonen, Delphinium (ridderspoor) en Digitalis (vingerhoedskruid). @ Jenny: Succes bij de VK, vertel even waar je mee zit, dan stelt zij je wel weer gerust! De rest weet ik echt niet meer! Ik ga weer lekker aan de slag!
Marleen, is ook mooie plantjes! Lelies is jeroen allergisch voor...... open bloemen met stuifmeel. Netals zijn moeder. Lauwie, hele mooie banner! Is spannend!
juud, ik snap dat je nu dat boek niet gaat lezen nee. jammer dat je pas 's middags gaat. tesske, wat een korte nacht. sterkte vandaag! binna, tot hoe laat moet je dan werken? zie je dan silver nog vanavond? jenny, ik was toch al niet strak aan het lijnen (ook ivm bv), maar wil gewoon niet teveel eten en niet teveel snoepen/snacken. zorg nu gewoon voor genoeg rijstewafels en ontbijtkoek, zodat ik geen slechte dingen eet als ik trek heb. vorige keer ging de misselijkheid over als ik maar at, dus heb ik me helemaal rond gegeten haha, lig je in coma tegenwoordig? je wordt toch de hele nacht wakker om te piesen? petra, mijn vriend was er niet zo handig mee, die wist vaak precies olie op het vuur te gooien en als ie iets met de tips deed reageerde hij nergens meer op. als ik dan vroeg waarom hij niet reageerde zei hij 'woestijnpolitiek' :x o sterkte bij de tandarts. ik ben vorige week geweest en mag volgende maand 50 minuten. mijn vriend gaat altijd mee omdat ik echt heel bang ben en anders niet ga. haha, ben benieuwd wat er allemaal uit je gips komt. lique, veel plezier met je leuke plannen! ga straks de vk bellen. zag op de site dat ze idd een afspraak doen met 8 weken en een termijnecho met 10 weken. sjorsje, kan me voorstellen dat jullie daar wat zenuwachtig van worden chantal, nuttig geshopt zie ik. en fijn dat tygo doorgeslapen heeft tot half 7. hij wordt anders eerder wakker toch? of wordt hij tussendoor ook nog wakker? schatje, mooi die loungeset. wij hebben ook zoiets. heel relaxed! puck, wat naar voor je moeder! waren ze al lang samen? komt ze bij jullie het weekend? otje wil alles zelf doen. heel groot is ze er al door, maar man wat duurt het allemaal lang! het is 11.19 en we zijn nog aan het aankleden. nu waren we er wel pas om 9.30 uit. en een mandarijntje pellen en eten duurde ook eeuwen. hopelijk lukt het zo nog om boodschappen te doen.
@Lauwie, ja je moet geen haast hebben met alles-zelf-willen-doen dametjes, haha!! Ik heb er hier ook zo een... Soms ,....grrrr....haha!
Nee, mijn moeder is erg ziek geweest vorig jaar. Ze waren bijna 11 jaar samen, dus best een lange tijd. Mijn moeder is vanmorgen aan het werk geweest en komt straks hier heen, ze eet hier vanavond en slaapt bij mijn zusje. Ze is nog nooit echt alleen geweest, toen ze van mijn vader ging scheiden woonden wij nog thuis... Het weekend is ze dus om en om bij ons of mijn zusje... Ik ga boterhammen smeren. @ Lauwie: Mooie banner! Hoe gaat het met je?
@Puck, dat is een behoorlijke tijd. En zijn jullie opgelucht of alleen maar verdrietig om deze breuk?