Hij woonde bij mijn moeder in, dus zij blijft wonen in haar huis. De breuk kwam niet totaal onverwacht maar wel op dit moment. Nu hadden wij het allemaal niet verwacht. En nee opgelucht ben ik zeker niet, hoe je het ook went of keert er komt toch een zorg bij. Ze is nu alleen dus dan maak je je toch meer zorgen.
hoi meiden, hier ben ik weer een keertje!' het gata goed hier, Luna drinkt nu weer goed met de juiste medicijnen en Milan kletst me de oren van mn hoofd! wel heb ik het erg druk, zeker nu het weer lekker weer aan het worden is! we zijn veel buiten met de kids. ik wil daarom ook even aan komen geven dat ik zo af en toe nog wel eens kom kijken hoe het met iedereen gaat, maar ik vind helaas echt geen tijd om hier nog actief bezig te zijn op het forum.. ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat! liefs rebbel
@Rebbel, ga lekker genieten en hou ons af en toe op de hoogte!! Wat fijn dat het weer goed gaat met Luna! @Puck, dat is helemaal waar hoor, dat het een zorg is als je moeder er weer alleen voorstaat. Sterkte met het steunen van je moeder!
@Tesske, had je nou deze week nog een gesprek die groen licht zou moeten geven of is dat volgende week?
@petra: ja gaat goed met mijn verlof indeling, was gewoon bang dat ik me zou vervelen maar dat valt reuze mee gelukkig en met dit weer vind ik het helemaal niet erg ontstoken tandvlees doet au hè, poets je al met paradontax dat is wel vies in het begin maar wel heel goed @juud: haha nou even van het lekkere weer van dit weekend genieten en dan mag 't komen hoor oh 17 graden is nog niet warm nee voor zeewater, maar je hebt vast wel een zwembad @chantal: oh zoveel geld nog, dan zou ik ook zo piepen als jij haha ben zo benieuwd wat tygo ervan vind zo'n bed, laat hem wel meehelpen dat blijkt te helpen anders kunnen ze nog weleens bang worden van een nieuwe inrichting @schatje: zo'n set staat ook bij ons in de serre, alleen vind de kussens wat hard.. wij hebben ook rugkussens erbij @puck: ach schat wat zielig voor je moeder, maar ja beter alleen dan met ene vent in huis die je niet moet... en hoezo voor de rest van haar leven alleen??? wie zegt dat @lauwie: JAaahh leuke banner haha ja dat zijn betere dingen om tussendoor te eten en ik pies blind en doof snachts haha @rebbel: geniet maar lekker van je kindjes zo alles ok bij VK.. heb verteld over mijn collega en ze zei dat ze normaal bij 41 weken kijken of strippen mogelijk is, maar ze begreep mijn angst wel en ze zei.. als je woensdag komt zeg het nog maar bij de andere verloskundige dan zal ze wel even kijken bij je wat de mogelijkheden zijn en mocht ze niks kunnen doen dan kon ik wel naar ZH voor CTG en check of er genoeg vruchtwater was. dus toch wel een extra check en daar ben ik wel blij mee. viel me al met al mee, want zij is de oudste verloskundige beetje pinnig maar toch een leuke/goede reacties. dus ben opgelucht dus de BBQ moet aan dit weekend hihi
Rebbel, geniet maar lekker van je twee kindjes. Jenny, fijn dat alles goed was bij de vk. Hopelijk ben je voor woensdag al bevallen.
puck jeetje wat rot voor je moeder, kan me voorstellen dat je dat als dochter ook erg raakt... Jenny wat fijn dat je vk je gevoel begrijpt! Ik hoop dat je netjes zondag gaat bevallen meis. Rebbel wat fijn dat het goed gaat met beide kindjes, welke medicatie krijgt luna nu? Petra, slaap lekker! Pff kak nu al helemaal in..ik ga nog even een half uurtje vd zon genieten en dan werken. Fijne dag nog dames!
Hallo! Ik heb eindelijk even rust nu een eigenwijze kleine dame in bed ligt. Niet willen slapen in bed, maar wel strontvervelend. Heb haar er net toch weer ingelegd en nu is het na even krijsen stil Zal het toch in de gaten hebben??? Ga straks even theeleuten bij een vriendin. Gezellig! Vanmorgen zwemmen, dus weer een vol dagje. JennyS, super dat alles goed was en je wat gerust gesteld bent. Rebbel; fijn da thet met LUna beter gaat en Milan ook zo'n lekkere kletskous dus Marleen; wat goed van Thomas. Fijn dat Jeroen en jij na een goede nachtrust er weer tegenaan kunnen. Juud; balen dat jullie pas de middag vliegen zeg, maar je vliegt tenminste wel (als er niet nog een aswolk langs komt) Lauwie, mooie banner hoor! Petra; fijn het gips er bijna af. Ben je weer iets mobieler @tandarts; ik ben ook een schijterd. Ben nu al anderhalf jaar niet geweest. WIl een andere zoeken, maar ben daar zelfs al te bang voor. Heb een afgebroken kies tot in het tandvlees, een losse vulling, maar ik kan de stap nog niet nemen. Brrrr Had ik vroeger nooit zo extreem last van, maar anderhalf jaar geleden slechte ervaringen gehad bij mijn oude tandarts en nu durf ik niet meer
@tesske: dank je en werkse @alieke: hoelanger je het uitsteld hoe groter de ingreep wordt is toch zonde.... ik vind tanden wel erg belangrijjk al ga ik maar eens in de 3 jaar maar zodra ik ook maar iets heb dan maak ik gelijk een afspraak.. je moet er toch je hele leven mee doen
@ Alieke, ik vind het ook niks de tandarts en dan voornamelijk omdat ik altijd dingen heb die buiten de verzekering vallen. Ik had nu met mn gips een lijstje gemaakt van dingen die gedaan moesten worden voor het gips eraf was en de tandarts was er 1 van. Ik zou dus zeggen......google een tandarts en bellen maar Miranda zal ons ook vast nog wel even aansporen
altijd alles wat je nodig hebt valt buiten een verzekering, die eikels weten altijd overal onderuit te komen. vind ook trouwens echt niet normaal hoeveel mensen moeten betalen voor verzekeringen... belachelijk
verzekering is eigenlijk bullshit niks wat je nodig heb word vergoed. ieder medicijn of wat dan ook moet je zelf betalen. en dan die idiote premie nog.eigenrisico stront als je het mij vraagt ! ze moeten een gezinsverzekering maken eigenlijk gewoon 100 euro. niet iedereen van het gezin heeft iedere maand iets nodig van huisarts of tandarts. vind dat als premie betaald dat er op zijn minst toch wel de normale dingen vergoed moeten worden... had ik een blaasontsteking heb meteen moeten betalen bij de balie voor medicijnen terwijl ik goed verzekerd ben....
Idd heb andere tandarts genomen, die is goedkoper en betrouwbaar andere is veel te duur en moest 20 minuten wachten en binnen 10 minuten weer de deur uit omdat er weinig tijd was, teriwjl me gebit schoongemaakt moest worden....... (half uur behandeling) Kreeg ik verdorie rekening 118 euro van DNA onderzoek voor tandvlees, 3 keer behandeling schoonmaken, klopt er niks van! Die kweken was van vorige jaar en waarvan dat ik medicijnen voor heb gekregen!!!!! En vorige afspraak was laten meten hoe met mijn tandvlees gaat dus kreeg ook rekening 92 euro. Maar van huidige rekening ben ik neit blij mee! En ik vind daar ook niet goed, ik kreeg in 3 jaar 3 verschillende tandartsten en geen goede mondhygienisch. Dus ga ik naar andere tandarts van Jeroen. Ik vind daar prettiger, toen ik een keer mee ging dus, op 2 mei heb ik dus afspraak daar, ben benieuwd!
Trouwens, wij vroegen of de gegevens naar mijn nieuwe tandarts te sturen, me schoonmoeder had gebeld, moet ik langs gaan met usb stick om gegevens in te doen, ja doei ga ik niet speciaal voor kopen, is hartstikke duur, weigeren wij dat, heb ik gemailt naar nieuwe tandarts, nou ze willen toch de gegevens en ze hebben ook gebeld maar die weigeren oom om te geven, nou ik maar mailen naar die tandarts, ja hoor beetje dreigen is ons gelukt en die heeft toch gestuurd naar nieuwe tandarts! Wat een gedoe zeg! Het zijn allemaal jonge tandartsen die samen met een man werkt, die nog in opleidingen zitten geloof ik.
linka wat een gedoe bij tandartsen zeg..... gelukkig heb ik dat dan niet mijn tanden zijn eigenlijk altijd goed geen gaatjes ook enzo..... poets dan ook wel 2 keer per dag en drink geen frisdrank ( uitzondering als er niets anders op een verjaardag is ) is niet te zeggen dat jij niet goed poetst ofzo hoor iedereen heeft een ander gebid maar mag mezelf wel geluk prijzen dat ik dat niet allemaal hoeft te doen bij tandarts. vind ook niet vervelend om naar een tandarts te gaan.
linka wij moeten gewoon de gegevens in een map mee nemen. niks digitaal ofzo. alles staat dubbel hier in de computer + op papier. dokter gaat precies hetzelfde. ook alles in papier + op de computer. toen kenny overging naar mijn dokter kreeg hij een map mee met alle gegevens.
alieke, volgens mij ben jij net zo bang als ik. wat ik zou doen als ik jou was is aan je huisarts pillen vragen (oxazepam) alleen voor als je naar de tandarts moet. dan zou ik rondvragen wie een fijne, betrouwbare tandarts heeft en daar een kennismakingsafspraak mee plannen. als die controle/ kennismaking goed agaat een afspraak maken voor de behandeling. en misschien kun je nog iemand meenemen ter ondersteuning. ik ben ook een tijd niet geweest, dus ik snap het helemaal, maar dit is volgens mij wel het moment om iets te ondernemen... veel succes!