haha ben dus niet de enige die zich irriteerd aan verzekeringen maar goed kreeg dus wel geld terug van mijn hondenverzekering, dus heb ik blijkbaar wel bij een goede verzekerd haha
denice: je gaat ook hard hè bijna 34 weken man niet normaal mogen we geen buikfoto zien ben zo benieuwd
jenny ja gaat super hard!!!!!! ik heb op me hyves foto's staan maar iedereen zegt is een kleine buik terwijl ik vind dat hij ENORM!!! is.
iedereen schrikt ook bij mij als ik zeg dat ik dit weekend ben uitgerekend, ze denken allemaal dat ik nog wel ff kan haha
jenny ja precies de mensen schrokken dat het bij mij ook niet meer zo lang duurde.... ze dachten aan 4 maand
jenny hihihi buik bij emy was ook niet mega groot dus mensen zagen echt pas bij mij toen wat met 30 weken. emy was 51 cm 3750 gram. ik ga het zien of ik het eruit krijg hihi eruit moet het toch he
blegh heb k gehaktballen gemaakt met wortels en doperwten en aardappels( alles staatop ) heb er niet eens zin in.... kenny komt pas om 6-7 uur thuis ben benieuwd hoe deze dag verlopen is aangezien die beetje onzeker was of ze hem niet te langzaam vonden ( hij weet nog niet helemaal hoe alles werkt enzo )
petra bekende blauw schelp heb ik ook met ballen soms gevuld als ik niet wil dat emy goor word heb in de andere kant gewoon zand zitten en van de zomer lekker water mooie grote tuin !!! dus super speelplaats voor de kleintjes!!
hoe hebben jullie in godsnaam dat gras zo mooi gekregen !!! bij mij is het echt flut hier en daar een plukje en de rest mors dood. bijgezaaid zoals op verpakking vermeld staat maar na 1,5 week nog helemaal niks te zien :S word er gekvan !!!
@denice: mylan was 3306 gram hihi enneh beetje positief blijven over je vent hè komt goed @petra: leuk hè MP en wat een leuke foto;s van die muppets van je
lekker rustig hier! Suze ligt te slapen en Roos is non-stop aan het lijen (glijden) en ik voel me als zo'n gelukkige huisvrouw, alles loopt lekker, ik heb er zelfs een borrel bij genomen. Ik hoop dat iedereen leuke dingen gaat doen dit weekend en anders gewoon geniet van het weer
Petra, geweldig! Jeslyn blijft maar hele dag aan me hangen, vermaak zichzelf niet en ook tijdens koken, eten zit in oven! pff! Gisteren wou ze niet bij jeroen, ook eerder, jeroen jaloers, tsjonje! Haha! Hij vond niet leuk, daar kunnen we niks aan te doen!
petra, heb je dat allemaal voor 30€ gescoord? goed zeg! ik ben ook zo gelukkig . wat een weertje ook, he? heerlijk!
@ petra, wow wat leuk en dat voor zo weinig geld Giulia en ik zijn lekker in bad geweest en we gaan zo pizza eten en dan gaat mevrouw heel snel naar bed en lekker dromen. Morgen rond 11 uur de deur uit