Goeimorgen meiden. @juud fijne vakantie @alfamale. Spannend zeg. Hoopp dat het allemaal super gaat. En je daar kan blijven Zo ga straks met me moede. Even shoppen bij een outlet van Miss etam ben benieuwd of er wat is voor mijn dit keer
@ set: lekker vakantie, geniet ervan! @ puck: jeetje meid, wat verdrietig voor je moeder... @ lauwie: Tygo had algehele slaapproblemen, wilde 's avonds niet naar bed, werd meerdere malen snachts wakker of gewoon al om 5 uur idd.... Hij heeft ook vannacht doorgeslapen, whoeppieeeee! (ff denken weet ik nog meer....) Ohja fotos! @ petra: leuke fotos en lekker handig voor weinig op MP of niet! Roos helemaal happy? @ sjorsje: leuke fotos, die tweede lianna's koppie, dat wordt een bikerbabe, hahahaha! @ hilbrand: dat klinkt wel heel interresant en ook een mooie werkervaring! Heel veel succes ermee en hopenlijk zal het goede resultaten opleveren, kunnen ze niet meer om je heen @ petra: joepie boodschappen doen, hihihihi!!! ga helemaal los meid! Nou hoop dat ik niets belangrijks ben vergeten en anders sorry! Jullie gaan vast van het mooie weer genieten vandaag, als ook wij!
@setteke: zelfde bedrijf of ander bedrijf maakt het uit zijn toch andere collega's daar gaat het even om toch @petra: geniet van het boodschappen haha hier alles ok, wel gerommel maar we zien wel word een mooie dag vandaag
dat word natuurlijk honderd duizend keer de pagina checken of er nieuws is van Jenny. ik ben toch zo benieuwd naar de naam! weet iemand waar chantico is? Suze heeft een heel vies oor, hoe maak je dat schoon?
Pff, Thomas is weer niet te houden binnen.... hij is al vanaf half 8 aan het vragen of hij naar buiten mag. Net vroeg hij weer; Mama, is het nog vroeg? Met andere woorden; mag ik al naar buiten....
marleen gooi um de achterdeur uit joh, kan jou het schelen, jasje aan, schoenen en gewoon lekker laten banjeren achterthuis!
goeiemorgen deze morgen! heb een beetje bijgelezen maar ben het nu alweer kwijt oooh jah zag wel mooie speel dingen in de tuin van petra! leuk en jenny die wat gerommel in der buik heeft .... BEEB JE MAG KOMEN voor de rest gaat alles prima hier.. bradley slaapt eindelijk door en djayden was vannacht bij me ouders blijven slapen Voor de rest moest ik gister voor het eerst naar de dieetist en dat ging prima! Lijsten meegekregen enz en daar ff gewogen ik woog 90 kilo en nu 88,5! vanaf nu 1 keer in de week wegen en dan 1 juni weer terug kusjes
dag allemaal, Kwam even zwaaien want we zijn zo goed als klaar, alleen nog even aankleden 8) @ jenny, wel ff smsen he als je bent bevallen Meiden (en heren) ik spreek jullie over 8 dgn en ik zal me braaf een keer tussendoor melden
Petra, met zo'n dik wattenstaafje ofzo. Schatje, succes met afvallen. Chantal, bikerbabe hahaha. Kindjes zijn hier ook al buiten aan het spelen. Van Lianna weet ik dat ze d'r jas aanheeft, dadelijk bij Yosyp even kijken. Fijne dag allemaal.
Juud; fijne vakantie! JennyS, ja leuk leuk vandaag dus babynieuws Ik zou vandaag even naar mijn ouders. Belde net mijn moeder, gaat ze zo weer naar het ziekenhuis. Heeft sinds gisteravond weer pijn en vanmorgen koorts. Nu dus direct weer richting 1e hulp. Pff spannend weer hoor! Zit dus weer thuis met de zenuwen
@ Juudje: Veel plezier met zijn 3-tjes! Geniet ervan! @ Alieke: Ach meis, wat een spanning weer. Hou je taai, hopelijk valt het allemaal mee. @ Jenny: Wo bist du??? Haha! @ Petra: Als er oorsmeer naar buiten komt dan kun je dat met een wattenstaafje weghalen. Het is beter om niet in het oortje te gaan, want het komt vanzelf naar buiten. Ben druk aan het poetsen, wassen, etc. en ga straks heerlijk buiten zitten. Heb net even bij Gall & Gall prosecco gehaald. We hadden 60,- aan slijterijbonnen liggen. Ik wilde ook nog rose maar die ik wilde was op. Volgende keer maar dan!
Marleen, dank je. Hopelijk valt het inderdaad mee en is het toch gewoon weer die galblaas die toch nog ontstoken is weer ofzo. Want er kan nu geen galsteen meer zijn die blokkeert want er zit een stent in die galwegen. Bah vind er niks aan. Maak me zorgen. Heb net gauw de nodige boodschappen gedaan. En ga zo maar weer poetsen. Danique de tuin in en dan wachten op een telefoontje uit het ziekenhuis.
Krijg net een telefoontje van mijn vader en een smsje van mijn moeder. Ze wordt een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis. Ze proberen begin volgende week de CT scan te kunnen maken en dan misschien ook nog wel te opereren. Ze denken aan een ontsteking van de stent of een galsteen die de stent blokkeert. Afwachten dus maar