Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke, hopelijk gaat het snel beter met je moeder.

Juud, fijne vakantie.

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    alieke, jeetje zeg wat zal je je zorgen maken. ik hoop dat je moeder gauw opknapt!

Ik heb heeeeeeerlijk boodschappen gedaan haha

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Alieke: Ze is nu in ieder geval op de goede plek mocht er wat mis zijn. Toch is die onzekerheid slopend. Het is je moeder en die mag eigenlijk gewoon niks mankeren eigenlijk...!

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Dat is het eigenlijk ja. Het is mijn moeder en die hoort er gewoon altijd te zijn en niet ziek te zijn.
    Daarbij komt dat ik me nu opeens wel echt bewust wordt dat er ooit een moment komt dat mijn moeder er gewoon niet meer is. En dat wil ik heel graag nog heel lang uitstellen. Mijn moeder is nog maar 59, dus hoop dat dat ook nog heel lang mag duren

Ga vanmiddag om kwart voor 2 even naar het bezoekuur.
    Ze ligt op een 2persoonskamer, maar wel alleen. Dus kan gerust Danique meenemen.

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, beterschap voor je moeder.

Ga zo ff naar Pier K, de open dag, leuke workshops voor kinderen, dus gaan Myrna en ik ff kijken wat ze leuk vindt.

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, he wat naar van die onzeekerheid over je moeder. dikke knuffel!

chantico, waar ben je idd? hoe is het bij jullie? en hoe gaat het met het slapen?

juud, fijne vakantie!

jenny, wat verdacht als het zo rustig is van jouw kant :D. het is veel te lekker weer om te bevallen!

sjorsje, stoere foto's van je kids op de motor!

nog bedankt allemaal voor de felicitaties! en de geruststellende berichtjes over foliumzuur.

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemiddag meiden.
    Ik zit heerlijk in de tuinmet mijn laptop op schoot.
    Laureen ligt al een tijdje op bed en de andere twee meiden zijn buiten aan het spelen.
    Gerard is aan het werk dus ik heb het nu even heerlijk rustig.
    Vanmorgen zijn de meiden alweer naar de gymnastiek geweest.
    Ik ben even in huis aan het werk geweest en nu geniet ik even van het prachtige weer.

@ Alieke: bah wat naar dat je moeder alweer in het ziekenhuis ligt.
    Beterschap voor haar.

@ Lauwie: je hebt een prachtige banner, geniet ervan meid.

@ Juud: fijne vakantie!!!!!

@ Petra en Sjorsje: mooie foto's heb ik van jullie kindjes voorbij zienkomen.

@ Petra: jeee bijna van je gips verlost.
    Ben benieuwd wat voor smurrie je allemaal onder je gips hebt zitten. haha

@ Jenny: al aan het bevallen meid???????

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Marleen: onze oppas past wel op op zaterdag, misschien een idee???? hahaha (vreemde zin trouwens).

@ Tesske: jee zo laat thuis en dan over 6 uur alweer werken!!!
    Lijkt me erg zwaar.
    Succes meid.

@ Alfamale: erg kl*te dat je zo je werkplek moet verlaten.
    Je nieuwe project klinkt overigens wel leuk.
    Maar als ik het goed begrijp is dit maar tiijdelijk en loopt het in jan. 2011 ten einde???

@ Schatje en FF: super dat het bij jullie zo lekker loopt.

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Alieke: Danique lekker meenemen hoor, daar knappen oma's vaak van op haha! Nadat ik mijn schoonmoeder zo plotseling verloren ben ben ik soms heel erg bang dat ik mijn moeder ook nog eens ga verliezen. Ik weet dat die dag ooit komt, maar hopelijk nog lang niet. Eerst moet ik er nog maar eens aan zien te wennen dat mijn schoonmoeder er niet meer is. Ze was nog maar 57 en nog lang niet klaar met haar leventje en wij ook niet :(.

Ik ben al de hele middag lekker buiten. Ook even naar de zaak geweest met de kids. Die hebben lekker meegeholpen met kratten enzo lopen sjouwen, heerlijk om te zien en ze zijn heerlijk vies haha!

Ik kwam even snel spieken of er misschien al iets aan gang was, maar zo te zien is alles rustig. Ga ik weer lekker verder genieten van die heerlijke zon. Heb net een glaasje prosecco in geschonken. Eten wordt bestelt en thuis bezorgd, wat een leven!

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey dames,

lauwie: gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wanneer mag je naar de verloskundige? (of heb ik daar over heen gelezen?:))

Jennys: ben zo benieuwd of je nu aan het bevallen bent.....Je komt zo relaxed over zie je er helemaal niet tegenop?

miranda: lekker in de tuin!

marleen: heerlijk prosesco....en eten bestellen jeetje wat een luxe zeg!!!!! Geniet er maar lekker van meid je verdiend het!

alieke: wat vervelend zeg voor je moeder! Beterschap voor haar!! Een dikke knuffel voor jou!
    Kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Je wilt je ouders altijd bij je houden.

alfamale: klinkt als een leuke baan! Bestaat er geen kans dat je misschien langer kan blijven?

petra: heerlijk van je gips verlost! en hoeveel troep zat er onder?

linka: was het gezellig daar? En wat voor workshops waren er allemaal?

Zo ff kleine reageeractie. Hier gaat het goed met Jens alleen die krampjes zijn erg vervelend voor hem. Vind dat zo zielig. Vandaag de hele middag al krampjes. Spruw is bijna zo goed als over.

Ik ben gisteren bij de fysio geweest en moet echt kalm aan gaan doen. Heb echt goed last van de bekken. Blegh...kan er gewoon niet zo goed tegen dat ik afhankelijk ben van anderen. Mark begint maandag weer dus zal de boel echt alleen moeten zien redden. Gelukkig gaat malou maandag naar de oppas en de buurman past ff op jens zodat ik die niet mee hoef te sjouwen in de maxi cosi.

11. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Marieke, wat naar dat je nog steeds zo'n last hebt. Doe het maar heel rustig aan.

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Ben vanmiddag even bij mijn moeder geweest. Ze werd alweer helemaal geel en voelt zich weer heel slap en telkens overgeven. Ze smste net dat maandag er weer een ercp wordt gedaan (met zo'n slang naar je maag) en dat ze nu ook een infuus heeft tegen uitdroging. Ze wordt dus gelukkig wel goed in de gaten gehouden. dat stelt me wel weer gerust. Raymond wilde vanavond ooknog even op visite gaan, dus misschien ga ik nog wel weer even mee.

Wat is het toch heerlijk weer he. Ik heb vanmiddag een uur bij de tango in de file gestaan om goedkoop te tanken. Als ik er goed bij nadenk is het eigenlijk wel overdreven, maar ja als je gaat bezuinigen moet je goed opletten he ;)
    En nu net bij de Makro weer even luiers ingeslagen. Heb nu 12 pak in de auto staan. Kunnen we weer heel lang verder.

Ga nu zo de pizza maar even in de oven stoppen.

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Alieke: Ik leef met je mee meis. Het is allemaal maar niks.

@ Miepie: Thomas heeft ook verschrikkelijk veel kramp gehad. Tot een week of 10, daarna ging het ineens helemaal super. Neem je rust en vraag om hulp hoor als het niet gaat. Je lijf is belangrijk!

@ Jenny: Ik denk dat je een meisje krijgt. En qua naam gok ik op iets van Lynn, Indy, Yara of iets in die richting. Net bedacht na 2 glaasjes alcohol in de zon.... En aangezien ik er altijd naast zit, zal het deze keer nog wel gekker zijn haha!!!

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    marleen: haha slaat het al zo toe na 2 glaasjes? Ben ook erg benieuwd naar de naam van shireen haar beeb....ik heb nog geen alcohol op dus heb er nog niet over nagedacht....

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyy meiden

jeeeee ik ben geslaagt voor twee broeken ik slaag echt zelfde heb er een hekel aan een broek kopen.

@alieke jeetje meis wat heftig van je moeder. ik zou echt gek worden. kan niet zo goed zonder haar Dikke knuf voor jou

15. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede avond

Alles goed hier, heb wel het een en ander gelezen, maar lang niet alles.
    Deze week begonnen op mijn nieuwe afdeling. Dus ben erg druk geweest. Maar heb het er nu al naar mijn zin. Echt veel leuker als de andere afdeling.

@Lauwie Gefeliciteerd. Super zeg. En dat in een keer. Heerlijk toch! Geniet er lekker van.

@Jenny, spannend hoor. Wie weet ben je nu gewoon bezig!

@Alieke, succes en beterschap voor je moeder, hopelijk voelt ze zich snel weer beter. En wordt ze snel geholpen. Want dit is ook niks.

Zo dat was het een beetje uit mijn hooft.

Vandaag schoenen voor Janna gekocht, dacht dat ze weer ene maat groter had, maar dat was niet zo. Toch is ze uit haar schoentjes gegroeid, dus nu mooi open schoenen.

Hier en dan de tweede schoen.

Verder lekker van het weer aan het genieten. Vanavond lekker BBQen.
    Morgen lekker met Janna naar het Bos.

16. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Leuke schoenen hoor voor Janna

Raymond is nu even naar het ziekenhuis.
    Danique en ik zijn maar niet mee, want Danique is heel moe.
    dus die ligt denk ik vlot in bed.
    Het liefst wilde ik haar nog wel even ophouden, kunnen we morgen een beetje uitslapen ;)

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @schatje: oh die banner is mooi

@alieke: hoop dat ze vinden wat het is

@lauwie: ja maar het is zo mooi weer hè zonde om dan steeds op ZP te zitten haha

@miepie: nee zie er niet tegen op maar vind wel erg spannend

@marleen: oh Yara is een mooie naam ja, zeker mijn smaak

nou hier dus nog niks haha,maar heb vanaf vanochtend half 6 om de 5 a 10 minuten een wee/voorwee. denken jullie dat je daar mee kan lopen meerdere dagen?? of zal het wel dit weekend worden?? ze zijn soms wel erg pittig in iedergeval

we zijn lekker het standje in geweest nog wat laatste dingen gehaald en lekker ijs gegeten... juud is lekker aan het vliegen, misschien al aangekomen.. heerlijk hoor op vakantie wil ik ook wel

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Kwam alleen even spieken of er al baby nieuws was..nee dus!
    Nog even door rommelen en lekker op de uitgerekende datum gaan bevallen :D

Pff ben kapot.. had een heel kort nachtje en vandaag weer gewerkt.
    Na het werk boodschappen gedaan en plantjes gehaald want vier mijn verjaardag morgen in de tuin en wil de boel een beetje vrolijk aangekleed hebben.
    Maargoed dan heb je plantjes en die moeten dan natuurlijk ook nog in de potten, dus ik zit nu net 5 tellen en ben moe.
    Ga lekker met de pootjes omhoog en een wijntje op de bank.
    Morgenvroeg weer een (korte) dienst en daarna jarig zijn.
    Fijne avond meiden.

19. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Pff Carmen, jij hebt het ook wel druk met werk en al zeg.
    En dan al die korte nachten, daar wordt je ook niet beter van.
    Hoe is het nu met Tess; kun je al merken dat de operatie effect heeft? Of is dat nog te vroeg? Of heeft het weinig geholpen?

JennyS, ga eens bevallen joh :D Morgen is wel een mooie dag, lekker weer en op de uitgerekende datum.
    En die voorweeen, volgens mij kun je daar wel heel lang mee lopen.

Ik ga nu toch mijn meisje maar in bed leggen denk ik. ZE zegt zelf heel stellig nee en wil bouwe of woezel en pip kijke en naast mama titte. Maar nu is het eigenlijk wel bedtijd en zie en hoor aan haar dat het ook echt wel zo is. We hadden net haar speelgoed uitgezocht, mar nu ik mijn kont heb gedraaid heeft ze alles weer door elkaar gegooid. Straks mar weer opnieuw beginnen :D

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    alieke: oh das moooi klote haha nou ja we zien wel
    mylan ligt lekker op bed nu

Deel Deze Pagina