Alieke, het gaat de laatste 2/3 dagen niet zo goed met Tess. Ze is erg kortademig en benauwd en sinds vannacht heeft ze koorts en allemaal groene snottebellen en groen slijm als ze hoest. Ik merk wel iets verschil met voor de operatie maar het valt me nog wel tegen hoe vaak ze toch nog benauwd is. Ik las net het verhaal van je moeder.. jeetje wat klote meis. Heel veel sterkte voor jou en beterschap voor je mams.
Carmen; wat vervelend zeg. Had zo gehoopt dat er echt veel verbetering zou zijn en ze wat minder vaak benauwd was. Is er kans dat het minder gaat worden naarmate ze ouder wordt? Kunnen ze natuurlijk nooit zekerheid over geven, maar toch. En bedankt voor het sterkte wensen. Heb een beetje de speelhoek voor Danique opnieuw ingedeeld. Veel speelgoed even opbergen, want ik merk dat ze de laatste week slecht zelf kan spelen. Alles moet samen en alleen pakt ze weinig. Dus nu heb ik de duplo eens even op het speelkleed gezet en nog maar 2 bakken in kast i.p.v 4. Het serviesje een beetje centraal op haar tafeltje net als het snijfruit. Ben benieuwd of dat een beetje helpt. Raymond is vanavond bij mijn moeder geweest en vond dat ze er erg slecht uit zag. Nou als zelfs hij dat al zegt, wil dat wat zeggen. Hoop maar dat het weer snel opknapt.
Hallo! Miepie, lief dat je vraagt, alwhoewel heb je zo druk met 2 kids, het was heel leuk en ze mocht beeldbouwenb en mozaiken, ze wilde juist op beeldbouwen, dus ik ga ff inschrijven, maar eerst ff kijken hoeveel kost en welke dagen het is ivm om het weekenden naar haar vader. Afwachten. Alieke, wat naar zeg, hopelijk knap ze snel op. Verjaardag van oogappeltje geweest en was heel gezellig! Buiten nog ff gezeten toen we thuis kwamen met haardje! Jenny, ga nou eens bevallen joh, hihi!
@Alieke; Beterschap voor je moeder en sterkte voor jou. Verder weet ik het al niet meer, ik ga mijn bed opzoeken....
Ja, is zeker erg leuk! En druk valt wel mee, ik plan het tot nu toe in de weekenden dat hubje thuis is. En het nawerk ervan doe ik meest 's avonds als de kids op bed liggen, dus dat is goed te doen. @Jenny, spannend! Morgen uitgerekende datum! Mocht je morgen gaan beginnen alvast heel veel suc6! ~~~ De shoot van vandaag ging heel erg goed, we hebben hele mooie foto's geschoten! Ze was er heel erg tevreden over! Morgenvroeg weer eentje, gaan we naar het strand, deels de zee in.. ben benieuwd hoe dat gaat worden.. Trusten allemaal (alvast) ! Xx
Zo, wij zijn weer terug van een bezoekje aan mijn ouders... Veeeeeel te laat, maar wel gezellig! Ik hoop dat ik jullie morgen mooi buddynieuws mag brengen! Tot morgen allemaal!
ik kom even Jenny succes wensen dus hierbij: Jenny, heel veel succes en ik hoop dat je weer zo'n mooi kindje gaat krijgen en een goede bevalling krijgt. Misschien ga je niet vandaag bevallen, maar dan heb ik het alvast gezegt
Goodmorning! Hier was er eentje om half 5 al aan het spoken!!! Jasper was gisteren voor zijn doen laat naar bed gegaan, half 8, maar was dus m half 5 al hele verhalen aan het vertellen. Uiteindelijk heb ik m bij me genomen, maar slapen ho maar. Ergens rond 6.15u zat ik dus beneden wwhhhaaa!!! Vandaag word het echt heerlijk weer zeggen ze dus wij zitten weer de hele dag buiten. Jeroen moet kikkerdril gaan vangen haha. Op het KDV hebben ze kikkervisjes en Jeroen heeft belooft om met Thomas om kikkerdril te gaan vangen uit de sloot. Ga ik wel lekker in de zon (hoop ik)! @ Alieke: Heeft je moeder een goede nacht gehad? @ Jenny, ben benieuwd meis. Hihihi!!! Fijne dag allemaal!
Goeimorgen meiden @petra wat een heerlijke foto's @marleen pfff dat was vroeg hier was het 7 uur. en nu heb ik lekker al gestofzogen. en als Steve wakker wordt gaat ie het bed verschonen en dan wassen en lekker buiten te drogen
@Marleen; Bah, wat een nacht :x Na een aantal spooknachten van Matthijs hebben we eindelijk een nacht door kunnen slapen. Jasmijn kwam wel om 5u45 voor een voeding, maar daarna hebben we lekker tot 8u liggen pitten. Dat is echt een record voor Matthijs Verder doen de kinderen het erg goed. Jasmijn heeft alleen nog erg veel last van krampjes (in de avond) Veel plezier vandaag 8) @Pfff, wat ben jij actief 's morgens. Ik moet echt altijd eerst wakker worden @Petra; Wat een leuke foto's @Jenny; Succes!!!!!
Goedemorgen! Mijn moeder had heerlijk geslapen vannacht en zelfs de koort was al verdwenen. Nu willen ze eigenlijk vandaag de ercp al doen, zodat ze verlost is van alles wat de ontsteking nu waarschijnlijk veroorzaakt heeft. Daarvoor moet ze alleen wel even op en neer naar een ander ziekenhuis. Dus is afwachten of het nu wel of niet gaat gebeuren gaat vandaag en anders morgen. Ben zo opgelucht dat ze zo geod reageert direct op de medicatie. JennyS, veel bevalsucces vandaag (als je tenminste bevalt vandaag) Veel kindjes dus vroeg wakker vandaag. Danique ook al om half 8. En dat is voor haar doen echt heel vroeg in het weekend. Beetje jammer dus. Raymond is vandaag naar de koibeurs en Danique gaat vanmiddag met mijn schoonouders op pad. Ben dus alleen. Heb ne top marktplaats een doos duplo gekocht voor 5 euro. Dus dat ga ik vanmiddag ophalen en verder lekker de tuin in en vanavond bbq met vrienden